Νέα

Δούκισα Νομικού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 919K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Velvy_2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2010
Μηνύματα
17.679
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
166
Στο θεμα μας τωρα. Τι αποψη εχεις εσυ για την Δουκισσα?

Πολύ όμορφη και γλυκούλα.
Τώρα για το πώς μιλάει και το τι λέει, δεν θυμάμαι να την έχω ακούσει κάπου.
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
26
Πόντοι
376
Μην προδικαζεις καταστασεις.
Δεν ξερεις τα γουστα μας.  :dancing:
Εκτος αμα εννοεις οτι κανενας δεν εχει ελπιδα.  :think:
Μπράβο ρε Μάριε,μου αρέσει που τα πιάνεις.... :2funny: φυσικά αυτό που ρωτάς εννοεί η ψωνάρα. :birdman:
 

Velvy_2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2010
Μηνύματα
17.679
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
166
Μην προδικαζεις καταστασεις.
Δεν ξερεις τα γουστα μας.  :dancing:
Εκτος αμα εννοεις οτι κανενας δεν εχει ελπιδα.  :think:

Eεεε εγώ φαίνεται το πόσο κωλοτρίβομαι συνεχώς. Άρα το πρώτο.
 

marios51

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2009
Μηνύματα
17.375
Κριτικές
16
Like
200
Πόντοι
676

Thessalon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.538
Like
1.136
Πόντοι
216
Ενα απλο ομορφο ελληνικο κοριτσακι...
Τιποτα παραπανω τιποτα παρακατω...
 

lustforlife

Τιμημένος
Εγγρ.
9 Σεπ 2010
Μηνύματα
19.248
Κριτικές
82
Like
52
Πόντοι
1.246
μαριε η βελβυ ειναι δικια μου,κοψε λασπη.
 

Velvy_2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2010
Μηνύματα
17.679
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
166
Kόβω λάσπη κι εγώ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom