Νέα

Δήμητρα Αλεξανδράκη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα PA_2007
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

kostakis_ss

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
15.647
Κριτικές
29
Like
219
Πόντοι
1.390

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.490
Κριτικές
3
Like
3.645
Πόντοι
786
τι διαβάζω εδώ μέσα ω θεοί...

URL]]
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.972
Κριτικές
2
Like
760
Πόντοι
246
και η must photo της Δημητρούλα που δεν θα πρέπει να την ξεχνάμε ποτέ  :grin:

022_7496.JPG
o πορδοκοφτης πασχιζει να καλυψει το δουλεμενο γκροβερ,
αλλα εις ματειν οπως φαινεται..

απο τις γυναικες που θα πληρωνα 2-3Κ, με τη συμφνωνια οτι για 3-4 ωρες μου ανηκουν ολες οι τρυπες της..
υστερα απο το προφανες σκυλισιο ακαποτο γαμησι,
και την απαραιτητη επικοινωνια του στυλ "γλυψε","παρτον ολον μεσα","σκυψε","ανοιξε την κωλαρα σου" κλπ
θα της εριχνα και ενα κατουρημα για αναμνηστικο.

και ας τα φαει σε κοκες και παπουτσια μετα το πουταναριο.
 

kostakis_ss

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
15.647
Κριτικές
29
Like
219
Πόντοι
1.390
o πορδοκοφτης πασχιζει να καλυψει το δουλεμενο γκροβερ,
αλλα εις ματειν οπως φαινεται..

απο τις γυναικες που θα πληρωνα 2-3Κ, με τη συμφνωνια οτι για 3-4 ωρες μου ανηκουν ολες οι τρυπες της..
υστερα απο το προφανες σκυλισιο ακαποτο γαμησι,θα της εριχνα και ενα κατουρημα για αναμνηστικο.

και ας τα φαει σε κοκες και παπουτσια μετα το πουταναριο.
δουλεμενη φενεται η πισω τρυπουλα της  :pipa3: :pipa3: :pipa3: :pipa3: :pipa3: :pipa3: :pipa3:
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.403
Like
49.144
Πόντοι
10.131
o πορδοκοφτης πασχιζει να καλυψει το δουλεμενο γκροβερ,
αλλα εις ματειν οπως φαινεται..

απο τις γυναικες που θα πληρωνα 2-3Κ, με τη συμφνωνια οτι για 3-4 ωρες μου ανηκουν ολες οι τρυπες της..
υστερα απο το προφανες σκυλισιο ακαποτο γαμησι,
και την απαραιτητη επικοινωνια του στυλ "γλυψε","παρτον ολον μεσα","σκυψε","ανοιξε την κωλαρα σου" κλπ
θα της εριχνα και ενα κατουρημα για αναμνηστικο.

και ας τα φαει σε κοκες και παπουτσια μετα το πουταναριο.
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.400
Κριτικές
10
Like
26
Πόντοι
5.825
o πορδοκοφτης πασχιζει να καλυψει το δουλεμενο γκροβερ,
αλλα εις ματειν οπως φαινεται..

απο τις γυναικες που θα πληρωνα 2-3Κ, με τη συμφνωνια οτι για 3-4 ωρες μου ανηκουν ολες οι τρυπες της..
υστερα απο το προφανες σκυλισιο ακαποτο γαμησι,
και την απαραιτητη επικοινωνια του στυλ "γλυψε","παρτον ολον μεσα","σκυψε","ανοιξε την κωλαρα σου" κλπ
θα της εριχνα και ενα κατουρημα για αναμνηστικο.

και ας τα φαει σε κοκες και παπουτσια μετα το πουταναριο.

μερακλού η δημητρούλα...
 

Marie-ann

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2012
Μηνύματα
3.255
Like
6
Πόντοι
16
Το τελευταιο πραγμα που θα κοιταξει αντραs και αν.....
Το ματι παει πιο χαμηλα

ε προφανώς ρε άνθρωπε κι αν σου καθόταν σου καθόταν η Δημητρούλα δεν θα κολλούσες στη ψεύτικη βλεφαρίδα
απλά λεω πως είναι περιττό μια τόσο όμορφη κοπέλα να βάζει τόση πλαστικούρα πάνω της
 

crespo

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2009
Μηνύματα
498
Like
1
Πόντοι
1
τι κολοτρυπιδι ειναι αυτο ρε :cum:
 

πιπης___

Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.462
Like
2
Πόντοι
16

kiras

Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2009
Μηνύματα
185
Like
4
Πόντοι
1
o πορδοκοφτης πασχιζει να καλυψει το δουλεμενο γκροβερ,
αλλα εις ματειν οπως φαινεται..

απο τις γυναικες που θα πληρωνα 2-3Κ, με τη συμφνωνια οτι για 3-4 ωρες μου ανηκουν ολες οι τρυπες της..
υστερα απο το προφανες σκυλισιο ακαποτο γαμησι,
και την απαραιτητη επικοινωνια του στυλ "γλυψε","παρτον ολον μεσα","σκυψε","ανοιξε την κωλαρα σου" κλπ
θα της εριχνα και ενα κατουρημα για αναμνηστικο.

και ας τα φαει σε κοκες και παπουτσια μετα το πουταναριο.
με το στήσιμο που έχει πάρει μου κάνει τρομερή εντύπωση το πως έχει ανοίξει η σούφρα της...
την έχει δουλέψει αρκετά...σωστή η παρατήρησή σου φίλε μου...
 

Marie-ann

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2012
Μηνύματα
3.255
Like
6
Πόντοι
16
με το στήσιμο που έχει πάρει μου κάνει τρομερή εντύπωση το πως έχει ανοίξει η σούφρα της...
την έχει δουλέψει αρκετά...σωστή η παρατήρησή σου φίλε μου...


οφείλω να τοποθετηθώ επι του θέματος και να τη στηρίξω
μπορεί να είναι ανατομικό το θέμα  :woldman:

Συν του ότι, όταν σκύβεις και τουρλώνεις, επόμενο είναι να ανοίγει!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom