Νέα

Δήμητρα Αλεξανδράκη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα PA_2007
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Thessalon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.538
Like
1.137
Πόντοι
216
παντως ξερει να πουλαει...αυτο ειναι η αληθεια.,..
 

TERMINATOR_1983

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.410
Like
187
Πόντοι
16
Και στην τηλεόραση όλοι μέρα γυναίκες δείχνει με καμπύλες. Τελικά στην εποχή μας το μόνο που πουλάει ενδιαφέρει ειναι αυτο.
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.983
Like
30.622
Πόντοι
5.006
icemax_620_4f49caed84bf8e6b406a3361fb108197.jpg

www.yupiii.gr/sexy/c64018/Sexy_Photo_Of_The_Day-H_Dhmhtra_Alexandr.html]http://www.yupiii.gr/sexy/c64018/Sexy_Photo_Of_The_Day-H_Dhmhtra_Alexandr.html[/url]
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
αν ηταν ο πραγματικος θα την ειχε  :fuck1:

images


ηταν μπηδικος :grin:
 

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.348
Κριτικές
3
Like
108
Πόντοι
16

Τις πέτυχα και τις δύο κορασίδες σε μαγαζί




































Μη ψαρώνετε, σε μαγαζί της Γλυφάδας με εποχιακά. Ζώα και τα δύο με φωνές νταλικέρη.Μαγκιά,ύφος, γυαλιά ηλίου, κουκούλα στο κεφάλι (λες και είναι η κιμ καρντασιαν και τη κυνηγάνε). Με λίγα λόγια τελειωμένα τελευταία πορνίδια κοκάκια.


Σαν άντρας σωστός όμως... Της πήδαγα ! αν και η φίλη λέει πιο πολύ. Η άλλη έχει γίνει λες και πηδάς ανεμόσκαλα
 

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.348
Κριτικές
3
Like
108
Πόντοι
16

Δεν εννοώ ότι της έχω πηδήξει. Αλλά ότι θα της πήδαγα παρόλο που κράζω
 
Εγγρ.
31 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.620
Κριτικές
48
Like
2.457
Πόντοι
6.955
Αυτες δεν ειναι για να της πηδήξεις, αλλά για να τις ξεφτυλισεις, έχει διαφορά.
 

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.348
Κριτικές
3
Like
108
Πόντοι
16
Αυτες δεν ειναι για να της πηδήξεις, αλλά για να τις ξεφτυλισεις, έχει διαφορά.

Σωστός !!!! Ακριβώς όπως το είπες. Συνδιασμός γαμησιού με ξεφτίλισμα το ιδανικό. Κλάμα, ξύλο και πούτσα !
 

Γιώργος Ξύδης

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.335
Κριτικές
9
Like
4.703
Πόντοι
2.597
http://[URL unfurl="true"]www.newsbeast.gr/files/1/2014/03/10/ALEX.JPG[/img[/URL]]
:cum: :cum:
 

Nacho Vidal

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.204
Like
12
Πόντοι
16
Μας δουλευετε με ολες αυτες.......???
Αλεξανδρακη-αλεξανδου και μαλακιες......

Στο μεταξουργειο να πας με 10 ευρω ΜΟΝΟ παντα θα βρεις καποια πιο ομορφη!
Παντα,ειναι νομος....


 

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.819
Κριτικές
1
Like
125
Πόντοι
66
Μας δουλευετε με ολες αυτες.......???
Αλεξανδρακη-αλεξανδου και μαλακιες......

Στο μεταξουργειο να πας με 10 ευρω ΜΟΝΟ παντα θα βρεις καποια πιο ομορφη!
Παντα,ειναι νομος....

10 ΕΥΡΩ ΜΟΝΟ!!!!!!!


ποσα δινεις για να τις βλεπεις πιο ομορφες δε μας ειπες
 

MORBID MARIO7

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2013
Μηνύματα
1.673
Κριτικές
35
Like
14
Πόντοι
26

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom