Πες τα χρυσόστομε όποιο τσόλι βγει στην τηλεόραση είναι ..ουναρα.Ήμαρτονσιγα το μουνι ρε παιδια
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Πες τα χρυσόστομε όποιο τσόλι βγει στην τηλεόραση είναι ..ουναρα.Ήμαρτονσιγα το μουνι ρε παιδια
Eχεις δίκιο, νομίζω οτι ο κώλος της είναι καλύτερος.σιγα το μουνι ρε παιδια
Eχεις δίκιο, νομίζω οτι ο κώλος της είναι καλύτερος.
Eχεις δίκιο, νομίζω οτι ο κώλος της είναι καλύτερος.

Καλημερα αλανι !!! ;) ;) ;)Καλά σε είχα κόψει για φυσιογνωμιστή...... ;) Τα σέβη μου.
Καλημερα αλανι !!! ;) ;) ;)
Νομίζω έχει πάθει "πλακουτσο-κωλίαση",η "ξαδέρφη"..............

Νομίζω έχει πάθει "πλακουτσο-κωλίαση",η "ξαδέρφη"..............![]()
![]()
![]()
Έχουν κάνει την ζημιά,η κακή διατροφή & τα "ξίδια"...........Ή αυτό φταίει, ή είναι πολύ στενός ο κορσές.![]()
Ναι ρε, σιγα το μπαζο,χαλια χαλιασιγα το μουνι ρε παιδια
Ωραίο σετάκι!Ποιες τα αγοράζουνε αυτά ρε?

Ο ΤαράτσαςΩραίο σετάκι!Ποιες τα αγοράζουνε αυτά ρε?![]()
http://[URL unfurl="true"]www.tomaxairi.com/wp-content/uploads/2012/05/naila-dimitra07.png[/img[/URL]]
[img]http://4.bp.blogspot.com/-8Bo9L6p0bbQ/UAWCoRPXHYI/AAAAAAAAs7M/fnMxpFBCm6I/s1600/alexandraki%2Bdimitra.jpg
http://[URL unfurl="true"]www.infactor.com/uploads/Articles/66ae0183345c7b8128e0da9cbbd06c07404721be.jpg[/img[/URL]]
[img]http://a.media.gossip-tv.gr/galleries/14333/0422_DIMITRA_ALEXANDRAKI_.jpg
![]()
