Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
δηλαδη τι ειναι τιποτα παραλογο να γινει η ψηφοφορια ελευθερη? πρεπει να καταργηθει η ψηφοφορια με την υπαρχουσα τουλαχιστον μορφη της.![]()
>
>
:- >
>
>
>
>
![]()
φιλικα στο λεω αλλα μας ζαλισες ρε πουστη μουδηλαδη τι ειναι τιποτα παραλογο να γινει η ψηφοφορια ελευθερη? πρεπει να καταργηθει η ψηφοφορια με την υπαρχουσα τουλαχιστον μορφη της.![]()
>
>
:- >
>
>
>
>
![]()
Kαποιοι εχουν παρει καποια πραγματα εδω μεσα πολυ σοβαρα και δεν πρεπει.. ;)![]()
Ακριβώς περάστε και απο κει να ρίξετε καμια ψήφο...
www.bourdela.com/component/option,com_smf/Itemid,250/topic,44315.msg799782#new]http://www.bourdela.com/component/option,com_smf/Itemid,250/topic,44315.msg799782#new[/url]

και εγωΤην εχω ριξει..![]()
και εγω
one man show ειναι ομως
γινεται να μπει ως γκεστ και ο αριωνας?
και εγω
one man show ειναι ομως
γινεται να μπει ως γκεστ και ο αριωνας?

αυτός ρε δεν είναι "ενας"
ειναι πολλοί μαζί...
ετσι iblis βαλε μια ταξη με τους κλωνους![]()
![]()
![]()
![]()
παρον!!!!!!!!!!φωναξε μου μια το βοθρο ;)
παρον!!!!!!!!!!
τι ινε κλονος,εγο κορμο θα εχο τιν ανιξι σεκογιασβγαλε εξω τον κλωνο παιδι μου σε παρακαλω πολυ...

τι ινε κλονος,εγο κορμο θα εχο τιν ανιξι σεκογιασ