Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Εγω βλεπω οτι πατε να μου παρετε την παρθενια στις πρωτιες και δεν θα σας το συγχωρισω με τιποτα αυτο και στις δυο σας.βρε παιδακια
τελικα σας εκνευριζουμε εγω κ η νιτσα ή οχι?
γιατι βλεπω βγαινουμε πρωτες...
κ απ την αλλη μας φωναζετε να μην σπαμμαρουμε
ε αποφασιστε επιτελους.. να ξερουμε πως να συνεχισουμε απο δω κ περα...
εγω νιωθω ενα διχασμο μεσα μου..![]()

κομαντο τι να κανουμεΕγω βλεπω οτι πατε να μου παρετε την παρθενια στις πρωτιες και δεν θα σας το συγχωρισω με τιποτα αυτο και στις δυο σας.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Εγω ξερω οτι οποιος καψερος μας ψηφισε ντρεπεται να βγει να το πει
ρε......τους εκνευριζουμε μονες μας.....ως οντοτητες....οι δυο μας μαζι ομως ειμαστε κατι σαν τη Δυναστεια και το Σαντα Μαρμπαρα μαζι....

κομαντο τι να κανουμε
εχεις εσυ βυζι ναμπερ τρουα.. κατρ?
εχεις εσυ πωπο ωσαν το δικο μας?
εχεις εσυ τα μπιρμπιλωτα πανεμορφα ματακια μας κ τα σαρκωδη μας χειλη τα ατελειωτα ποδια μας?
δεεεεεεεεν νομιζω
(ουτε εμεις τα εχουμε
αλλα ετσι λεμε..)

γιατι βλεπω βγαινουμε πρωτες...
εγω νιωθω ενα διχασμο μεσα μου..![]()
κομαντο τι να κανουμε
εχεις εσυ βυζι ναμπερ τρουα.. κατρ?
(ουτε εμεις τα εχουμε
αλλα ετσι λεμε..)
δυναστεια? εβλεπες δυναστεια?
θεε moy ποσο χρονων εισαι παλιογρια?![]()
Αλλη Ευα λεει ο καθενας σας ρε σεις.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
κ ομως τα εχουμεΤο ξέρουμε ότι ΔΕΝ θα μπορούσατε να ταχατε. Ο μικροαστισμός και Η ΚΑΤΙΝΙΑ δεν έχει ηλικία

κ ομως τα εχουμε
σας κοροιδεψαμε... σας παραπλανησαμε
επειδη ειμαστε κ μετριοφρων...
υγ: δεν εχεις ιχνος χιουμορ ετσι? γελας μονο με τα ανεκδοτα στα σκανδιναβικα σταυρολεξα?
αυτοι που εχουν χιουμορ ισως?Αυτό που κάνεις το αποκαλείς χιούμορ?? Τόση κακογουστιά πια?? Ποιος παπάρας γελάει μ' αυτά που λες??

Εσυ ρε λες για την evabb ενω ο μαρουλιας για την evaki_79.Εγώ είμαι σίγουρος για ποια μιλάω. Όπως κι αυτή.
Εγω ξερω οτι οποιος καψερος μας ψηφισε ντρεπεται να βγει να το πει
ρε......τους εκνευριζουμε μονες μας.....ως οντοτητες....οι δυο μας μαζι ομως ειμαστε κατι σαν τη Δυναστεια και το Σαντα Μαρμπαρα μαζι....
tι???Σκέφτομαι να μπω στην διαδικασία της ψηφοφορίας, αλλά πρέπει να μαζέψω πρώτα κάποιες πληροφορίες. Ας πούμε,το το δίδυμο @@νιτσας - Bite ποια σήριαλ έβλεπε, μήπως το Dallas και το Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται, ή μήπως Ο Άνθρωπος δίχως πρόσωπο ;

Οσο για μια τρυπα παραπανω... στο αυτι την εχετε σιγουρα ματακια μου απο μενα.ουτε εμεις τα εχουμε
αλλα ετσι λεμε..)

το νταλας ακουστα το ειχα
τον χριστο απο το σουπερ σταρ εμαθα οτι εγινε καποτε στα αρχαια χρονια κ σειρα
τον ανθρωπο διχως προσωπο.. σορρυ δεν τον ξερω...
κατι απο το 90 κ μετα δεν εχει το καταστημα?
αυτοι που εχουν χιουμορ ισως?
εσυ μονο σεφερλη? α καλο ε? ναι με ακουτε? κ τετοια?
εχουν κ οι ρωσοι σεφερλη αραγε?
υγ: κομαντο δε θελω να πληγωθεις αλλα μολις σ εβρισε ο ανατολ επειδη προ ολιγου γελασες με το χιουμορ μου...![]()
Είσαι πολύ λίγη για να μιλήσεις για Ρωσίδες. Γι αυτό άλλωστε φωνάζεις και τις βοήθειες. Χειρότερη και από Ελεηνίδα.
α το τζισους κραιστ σουπερσταρρρΟ.Κ. έβγαλα συμπέρασμα για σένα, είσαι μικρούλα (τι είναι το σούπερ στάρ ; μήπως εννοείς Jesus Christ Super Star ;)
Το έτερον ήμισυ σου τι λέει ;

