Νέα

Copa Africa 2015

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kaboul
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 87
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.674
Πόντοι
11.915
Σήμερα Γκάνα-Νότια Αφρική και Σενεγάλη-Αλγερία στις 20:00  :sunglasses: :sunglasses:
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.674
Πόντοι
11.915
εχεις γιουροσπορ τυπε ;

Έχω τύπε  ;) ;) :grin: :grin:.Οι μισές μεταδόσεις είναι και γαμώ,οι τύποι που μεταδίδουν γουστάρουν πολύ και η μετάδοση είναι όλα τα λεφτά  :rockon: :rockon:,οι άλλοι μισοί είναι εντελώς για τον πούτσο :jerking: :jerking:,μεταδίδουν 2 λεπτά και μετά δεν ξέρω τι κάνουν,μιλάνε στο κινητό,βλέπουν τσόντες,παίζουν το πουλί τους  :S :S :headbang: :headbang:
 
OP
OP
kaboul

kaboul

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
1
Like
23
Πόντοι
16
Έχω τύπε  ;) ;) :grin: :grin:.Οι μισές μεταδόσεις είναι και γαμώ,οι τύποι που μεταδίδουν γουστάρουν πολύ και η μετάδοση είναι όλα τα λεφτά  :rockon: :rockon:,οι άλλοι μισοί είναι εντελώς για τον πούτσο :jerking: :jerking:,μεταδίδουν 2 λεπτά και μετά δεν ξέρω τι κάνουν,μιλάνε στο κινητό,βλέπουν τσόντες,παίζουν το πουλί τους  :S :S :headbang: :headbang:
χαχα το εχω παρατηρησει κ εγω αυτο!
 

Gunnar

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2013
Μηνύματα
6.328
Κριτικές
26
Like
80
Πόντοι
76
Πρώτος προημιτελικός: Λαϊκή δημοκρατία Κογκό-Κογκό 4-2 με όλα τα γκολ στο δεύτερο ημίχρονο και ανατροπή από 0-2 !!  Μάπα το πρώτο ημίχρονο,αλλά τρομερό το δεύτερο !
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.674
Πόντοι
11.915
Μόλις ολοκληρώθηκε κι ο δεύτερος προημιτελικός όπου η Ισημερινή Γουινέα μου θύμισε την σιχαμερή κόκκινη πουτάνα της Ελλάδας  :birdman: :birdman: :birdman:.Με ''πέναλτι'' στο 90+1 ισοφάρισε σε 1-1,ενώ μέχρι εκείνη την ώρα ζήτημα να είχε κάνει 2 καθαρές ευκαιρίες  :S :S :headbang: :headbang: και το παιχνίδι πήγε την παράταση,όπου στο 102 έγινε το 1-2 με ωραία εκτέλεση φάουλ και από εκεί και μετά μόνο καθυστερήσεις  :jerking: :jerking:.Στο τέλος ο διαιτητής έδειξε 2 λεπτά καθυστερήσεις και η μπάλα βγήκε πλάγιο άουτ στον πάγκο της Ισημερινής Γουινέας και οι αναπληρωματικοί παίχτες δεν την έδωσαν στους τυνήσιους να συνεχίσουν.Πέρασε έτσι ο χρόνος των καθυστερήσεων και ο διαιτητής σφγύριξε την λήξη.Ακριβώς σαν να έβλεπα τους πουστο-ολυμπιακούς της αφρικής  :birdman: :birdman: :birdman:
 

Gunnar

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2013
Μηνύματα
6.328
Κριτικές
26
Like
80
Πόντοι
76
Στους σημερινούς προημητελικούς Γκάνα-Γουινέα 3-0 και δυστυχώς για εμάς τους "Αλγερινούς" Ακτη Ελεφαντοστού-Αλγερία 3-1...

Τα ζευγάρια των ημιτελικών είναι Λ.Δ.Κογκό-Ακτη και Ισημερ.Γουινέα-Γκάνα
 

Gunnar

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2013
Μηνύματα
6.328
Κριτικές
26
Like
80
Πόντοι
76
Μόλις ολοκληρώθηκε κι ο δεύτερος προημιτελικός όπου η Ισημερινή Γουινέα μου θύμισε την σιχαμερή κόκκινη πουτάνα της Ελλάδας  :birdman: :birdman: :birdman:.Με ''πέναλτι'' στο 90+1 ισοφάρισε σε 1-1,ενώ μέχρι εκείνη την ώρα ζήτημα να είχε κάνει 2 καθαρές ευκαιρίες  :S :S :headbang: :headbang: και το παιχνίδι πήγε την παράταση,όπου στο 102 έγινε το 1-2 με ωραία εκτέλεση φάουλ και από εκεί και μετά μόνο καθυστερήσεις  :jerking: :jerking:.Στο τέλος ο διαιτητής έδειξε 2 λεπτά καθυστερήσεις και η μπάλα βγήκε πλάγιο άουτ στον πάγκο της Ισημερινής Γουινέας και οι αναπληρωματικοί παίχτες δεν την έδωσαν στους τυνήσιους να συνεχίσουν.Πέρασε έτσι ο χρόνος των καθυστερήσεων και ο διαιτητής σφγύριξε την λήξη.Ακριβώς σαν να έβλεπα τους πουστο-ολυμπιακούς της αφρικής  :birdman: :birdman: :birdman:

Ακριβώς :grin:...το πέναλτι εν τω μεταξύ ήταν κανονικά κίτρινη για θέατρο !

 

jstar

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2010
Μηνύματα
2.437
Like
15
Πόντοι
16
ρε μαγκες ολοι ειμαστε αρρωστοι με το τοπι αλλα τα κοπα αφρικα ανεκαθεν ηταν οτι πιο βαρετο εχει να επιδειξει το παγκοσμιο ποδοσφαιρο..
μπαλιτσα επιπεδου φουτμπωλ λιγκ!!
ποδοσφαιρικη ατμοσφαιρα της πουτσας..
αθλιες καταστασεις..
 

Gunnar

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2013
Μηνύματα
6.328
Κριτικές
26
Like
80
Πόντοι
76
ρε μαγκες ολοι ειμαστε αρρωστοι με το τοπι αλλα τα κοπα αφρικα ανεκαθεν ηταν οτι πιο βαρετο εχει να επιδειξει το παγκοσμιο ποδοσφαιρο..
μπαλιτσα επιπεδου φουτμπωλ λιγκ!!
ποδοσφαιρικη ατμοσφαιρα της πουτσας..
αθλιες καταστασεις..

Πάντως,τουλάχιστον για φέτος, δεν έχεις δίκιο γιατί τα περισσότερα ματς είναι πολύ καλά.
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.674
Πόντοι
11.915
Πριν από λίγο Λαική Δημοκρατία Κονγκό-Ακτή Ελεφαντοστού 1-3 σ'ένα πολύ δυνατό ματς με πολύ ανώτερη την ακτή  :rockon: :rockon:.Αύριο στις 21:00 Γκάνα-Ισημερινή Γουινέα  :sunglasses: :sunglasses:.
 
OP
OP
kaboul

kaboul

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
1
Like
23
Πόντοι
16
Πριν από λίγο Λαική Δημοκρατία Κονγκό-Ακτή Ελεφαντοστού 1-3 σ'ένα πολύ δυνατό ματς με πολύ ανώτερη την ακτή  :rockon: :rockon:.Αύριο στις 21:00 Γκάνα-Ισημερινή Γουινέα  :sunglasses: :sunglasses:.
αυτή την στιγμή πολύ ξύλο στο εκουιτοριαλ- γκανα
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.058
Κριτικές
10
Like
412
Πόντοι
96
Στον άλλο ημιτελικό  Γκάνα - Ισημερινή Γουινέα  3 - 0





                        [size=20pt] ΤΕΛΙΚΟΣ
[/size]

         
xleBmq8n-SUy9VC0O.png
 [/URL]                               http://[URL unfurl="true"]www.escore.gr/res/image/data/tvePhJiQ-lCfCKVF7.png[/img[/URL]]
Ακτή Ελεφαντοστού        -                  Γκάνα              
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.674
Πόντοι
11.915
αυτή την στιγμή πολύ ξύλο στο εκουιτοριαλ- γκανα

Υπερβάλεις ιάκυνθε  :S :S,μόνο κάποια ρομαντικά μπουκάλια πέσανε από οπαδούς της ισημερινής προς του οπαδούς της γκάνας και τους αστυνομικούς ;) ;).Εγώ περίμενα να γίνει ντου μέσα στο γήπεδο και να τους ''μαυρίσουν'' όλους στο ξύλο  :2funny: :2funny:.Το παιχνίδι διακόπηκε στο 83 για περίπου 30΄ και όταν συνεχίστηκε παίχτηκαν μόνο 3΄ σαν καθυστερήσεις  :o :o.
 
OP
OP
kaboul

kaboul

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
1
Like
23
Πόντοι
16
Υπερβάλεις ιάκυνθε  :S :S,μόνο κάποια ρομαντικά μπουκάλια πέσανε από οπαδούς της ισημερινής προς του οπαδούς της γκάνας και τους αστυνομικούς ;) ;).Εγώ περίμενα να γίνει ντου μέσα στο γήπεδο και να τους ''μαυρίσουν'' όλους στο ξύλο  :2funny: :2funny:.Το παιχνίδι διακόπηκε στο 83 για περίπου 30΄ και όταν συνεχίστηκε παίχτηκαν μόνο 3΄ σαν καθυστερήσεις  :o :o.
υπερέβαλα λιγο για να το κανω πιο θεαματικό  :S
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.674
Πόντοι
11.915
Πάντως η μετάδοση ήταν εξαιρετική,από τις καλύτερες που έχω ακούσει γενικά σε ματς ποδοσαφαίρου :rockon: :rockon:.Ρισπεκτ στον τύπο,δυστυχώς στις πληροφορίες δεν έγραφε το όνομά του  :tickedoff: :tickedoff:
 

Gunnar

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2013
Μηνύματα
6.328
Κριτικές
26
Like
80
Πόντοι
76
Υπερβάλεις ιάκυνθε  :S :S,μόνο κάποια ρομαντικά μπουκάλια πέσανε από οπαδούς της ισημερινής προς του οπαδούς της γκάνας και τους αστυνομικούς ;) ;).Εγώ περίμενα να γίνει ντου μέσα στο γήπεδο και να τους ''μαυρίσουν'' όλους στο ξύλο  :2funny: :2funny:.Το παιχνίδι διακόπηκε στο 83 για περίπου 30΄ και όταν συνεχίστηκε παίχτηκαν μόνο 3΄ σαν καθυστερήσεις  :o :o.

Είναι πολιτισμένος ο λαός της Ισημερινής σύντροφε !  :rockon:
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Equatorial Guinea national football team

FEGUIFUT.jpg
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Ισημερινή Γουινέα ΟΜΑΔΑΡΑ  :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom