Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
17 Ιανουαρίου με 8 Φεβρουαρίου με διοργανώτρια την γουινεα
μαλλον παιζουν πλεον κ πολλοι μαυροι στοιχημα... ;) ;) ;) ;)Nα διευκρινίσω ότι είναι η Ισημερινή Γουινέα και ότι η κάτοχος Νιγηρία όπως και η πολυνίκης του θεσμού Αίγυπτος έμειναν έξω !
εισαι λιγο κακοςγελαει ο κοσμος με κατι κοπα αφρικα και κοπα ασια κτλ
και κακος πανε και στο μουντιαλ ομαδες απ την αφρικη και την ασια
τι κανουν ρε γιατρε τα τελευταια χρονια οι ασιατικες και αφρικανικες ομαδες?εισαι λιγο κακος![]()
καλά για Ασία δεν το συζητώ...γελαει ο κοσμος με κατι κοπα αφρικα και κοπα ασια κτλ
και κακος πανε και στο μουντιαλ ομαδες απ την αφρικη και την ασια
αστα ρε γιατρε τωρα...μεμονομενα εχουν καποιες μοναδες οκκαλά για Ασία δεν το συζητώ...
για Άφρική κάτι μπορεί να δεις. Όταν παίζουν μεταξύ τους το θέαμα ίσως να μην είναι τίποτα το ιδιαίτερο αλλά στο Mundial απέδειξαν πως κάτι κάνουν και από πλευράς θεάματος αλλά και αποτελέσματος όπως η Νιγηρία και η Ακτή Ελεφαντοστού εφέτος!
Εντάξει αλλά τις Ασιατικές τις θεωρώ (μακράν) χειρότερες!αστα ρε γιατρε τωρα...μεμονομενα εχουν καποιες μοναδες οκ
αλλα ποια ακτη τωρα εχασε απ την ελλαδα που με το ιδιο υλικο επρεπε να φαει 3 απ τα φαροε να πουμε
και στο λεω εγω παρε και μετρα ποσοι αφρικανοι πλεον παιζουν στις τοπ ομαδες της ευρωπης
στο λεω εγω ουτε 10 ειναι
ενταξει εννοειτε ρε γιατρεΕντάξει αλλά τις Ασιατικές τις θεωρώ (μακράν) χειρότερες!
γελαει ο κοσμος με κατι κοπα αφρικα και κοπα ασια κτλ
και κακος πανε και στο μουντιαλ ομαδες απ την αφρικη και την ασια
ε καλυτερα ρε γιατρε ή απο μια ομαδα ασια και μια αφρικηΓιατί να μην πανε ρε γιατρέ, μουντιάλ είναι. Αν ηταν ετσι θα το λεγαμε πανευρωπαϊκοαμερικάνικο!
ενταξει εννοειτε ρε γιατρε
αυτη ενα καρπουζι και μια μπαλα να τους βαλεις το καρπουζι θα κλωτσησουν![]()