ποσοι πουτανιαρηδες παιζουν αυτο το παιχνιδι στα σμαρτφονς κ ποιο ειναι το ρεκορ σας? :)
dopamina Ενεργό Μέλος Εγγρ. 1 Μαΐ 2014 Μηνύματα 19.867 Like 70 Πόντοι 166 29 Απρ 2016 #1 ποσοι πουτανιαρηδες παιζουν αυτο το παιχνιδι στα σμαρτφονς κ ποιο ειναι το ρεκορ σας?
L lakis mamoulakis Σπουδαίος Εγγρ. 17 Οκτ 2012 Μηνύματα 1.094 Κριτικές 29 Like 2.466 Πόντοι 2.420 29 Απρ 2016 #4 Εγω, αλλα θα τελειωσω ολα τα challenges πριν ξεκινησω το κανονικο. Σκεφτομαι επισης να τους πληρωσω. Μου αρεσε το παιχνιδι και πιστευω πως πρεπει να τους δωσω κατι.
Εγω, αλλα θα τελειωσω ολα τα challenges πριν ξεκινησω το κανονικο. Σκεφτομαι επισης να τους πληρωσω. Μου αρεσε το παιχνιδι και πιστευω πως πρεπει να τους δωσω κατι.
OP OP dopamina Ενεργό Μέλος Εγγρ. 1 Μαΐ 2014 Μηνύματα 19.867 Like 70 Πόντοι 166 29 Απρ 2016 #5 το παιχνιδι ειναι γαματο!
condo Ανώτερος Εγγρ. 5 Μαρ 2009 Μηνύματα 2.324 Κριτικές 15 Like 116 Πόντοι 5.775 3 Μαΐ 2016 #6 ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές οι μαλακίες και περνάτε την ώρα σας
Gatekeeper Ενεργό Μέλος Εγγρ. 9 Απρ 2015 Μηνύματα 1.894 Like 1.826 Πόντοι 216 4 Μαΐ 2016 #7 Εγω εχω κολλησει με το Stack.