Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ρε παιδιά, αρκετά δεν ασχοληθήκατε? Από τα θρεντ που βγήκαν σήμερα , τα μισά ασχολούνται με τον χρύσαργο.. Ήλεος πια!
Δουλειές δεν έχουμε?
Αφήστε το να πάει στον διάολο...





κτλ.

Παιδιά εγώ επειδή είμαι άτομο που μ' αρέσει να γαμάω εντόσθια αρνιών ή ανθρώπινων πλασμάτων Χριστούγεννα, Φώτα, Μεγάλη Παρασκευή και Πάσχα, σήμερα Χριστούγεννα που γεννήθηκε ο μικρός σκατούλης, αποφάσισα να σκορπίσω τα βρωμόζουμα μου σε κάποιο παχύ έντερο. Το μπουρδέλο αυτό το βρήκα εύκολα γιατί δεν είναι μακριά από το Πεδίον του ʼρεως (βρίσκεται σχεδόν δίπλα). Εγώ επειδή είπα τα κάλαντα σε κάτι άτομα εκεί κοντά που καπνίζουν πούρο και χαμογελούν όταν κλάνουν, είπα να κάνω μία επίσκεψη στο εν λόγω σπίτι την ʼγια Ημέρα. Η πόρνη είναι πρώην αρρενόμορφο καραφλό τρανς. Στα επιπλέον αλλόκοτα του σκηνικού το απόλυτα αρρενωπό τσιμπούκι-μαγκιά αλά τριχωτός Μartheuleni s (βλέπε Ευρωμπάσκετ '87) και οι περιεργές σκιές που εμφανίστηκα ν στον τοίχο την ώρα που έχυνα πάνω στα σκουλικιασμ ένα σκατά, τα οποία σίγουρα δημιουργούν φοβία τύπου Κόμη Δράκουλα. Νεαροί μου μη μπείτε γιατί θα φοβηθείτε.. .
made by chrysargos
Και που να κόψει και το αυτοτσιμπούκι!!!!!!!!!!!
Φαίνεται άτομο διαβασμένο που έχει ζήσει τη ζώη απ'όλες τις απόψεις.Τα post του έχουν ένα υψηλό standard και δεν γίνονται κατανοητά παρά μόνον από τους ανθρώπους που έχουν βρεί την απάντηση στα ΜΕΓΑΛΑ ερωτήματα της ζωής:
Αφού το κολύμπι αδυνατίζει γιατί οι φάλαινες είναι χοντρές?
Πόσες ώρες την ημέρα κάνει σεξ η στρουμφίτα για να ικανοποιήσει όλα τα στρουμφ?
Πια είναι η ταχύτητα με την οποία απλώνεται το σκοτάδι?
Γιατί στα αεροπλάνα έχουν σωσίβια αντί για αλεξίπτωτα?![]()
Αν σήμερα έχει 0 βαθμούς κελσίου και αύριο θα έχει 2 φορές περισσότερο κρύο, πόσο κρύο θα κάνει αύριο?
Αφού η logo κολάει παντού γιατί δεν κολάει και μέσα στο σωληνάριο?![]()
κτλ.
Γι' αυτό λοιπόν όσοι δεν κατανοείτε τα post μην αισθάνεστε άσχημα απλώς αρχίστε την αναζήτηση των απαντήσεων όλων των μεγάλων ερωτημάτων.![]()
![]()

Δρ. Χρύσαργε, έχω βγάλει κριθαράκι στο ένα μάτι.
Αν αυτοτσιμπουκοθώ και στο τέλος αντί να καταπιώ το ζουμί μου, χύσω στο μάτι με το κριθαράκι, θα γιατρευτώ ή το κριθαράκι θα μεταλαχθεί σε γλαύκωμα ???
Δρ. Χρύσαργε, έχω βγάλει κριθαράκι στο ένα μάτι.
Αν αυτοτσιμπουκοθώ και στο τέλος αντί να καταπιώ το ζουμί μου, χύσω στο μάτι με το κριθαράκι, θα γιατρευτώ ή το κριθαράκι θα μεταλαχθεί σε γλαύκωμα ???