https://[URL unfurl="true"]www.mononews.gr/wp-content/uploads/2017/10/xristina-koletsa.png[/img[/URL]]
[/quote]
που ναι ο κολος της..ακωλη!Αυτο που ελεγα!Και ναι εγω ειμαι σαν τον Μπραντ Πιτ αν με εβλεπες θα καταλαβαινες..Βεβαια ενα χυσιμο της το εριχνα..Αλλα οχι και να την εκθειαζουμε..Αυτο μυριζει αγαμια απο τα χιλιομετρα τρελε
που ναι ο κολος της..ακωλη!Αυτο που ελεγα!Και ναι εγω ειμαι σαν τον Μπραντ Πιτ αν με εβλεπες θα καταλαβαινες..Βεβαια ενα χυσιμο της το εριχνα..Αλλα οχι και να την εκθειαζουμε..Αυτο μυριζει αγαμια απο τα χιλιομετρα τρελε
Εσύ τυπε έλεγες για πεσμένο κωλο. Που είναι;
Μια χαρά είναι η Κολετσα και μεγαλώνει και όμορφα, χωρίς πολλές πλαστικές και παρεμβάσεις. Εδώ "εκθειαζουμε" άλλες και άλλες.
Πάντως στο κωλαρακι της Κολέτσα όχι μόνο έμπαινα, αλλά έμενα και καμιά βδομάδα
που ναι ο κολος της..ακωλη!Αυτο που ελεγα!Και ναι εγω ειμαι σαν τον Μπραντ Πιτ αν με εβλεπες θα καταλαβαινες..Βεβαια ενα χυσιμο της το εριχνα..Αλλα οχι και να την εκθειαζουμε..Αυτο μυριζει αγαμια απο τα χιλιομετρα τρελε
που ναι ο κολος της..ακωλη!Αυτο που ελεγα!Και ναι εγω ειμαι σαν τον Μπραντ Πιτ αν με εβλεπες θα καταλαβαινες..Βεβαια ενα χυσιμο της το εριχνα..Αλλα οχι και να την εκθειαζουμε..Αυτο μυριζει αγαμια απο τα χιλιομετρα τρελε