Αλλη μια υπερεκτιμημενη καγκουρισα βιζιτα κοντη με πεσμενο κωλο.βεβαια οι αυνανελληνες εχουν κανει θεες μεχρι και χοντρες που απλα εχουν μεγαλα βυζγια δεν μου κανει εντυπωση
Αλλη μια υπερεκτιμημενη καγκουρισα βιζιτα κοντη με πεσμενο κωλο.βεβαια οι αυνανελληνες εχουν κανει θεες μεχρι και χοντρες που απλα εχουν μεγαλα βυζγια δεν μου κανει εντυπωση
Αλλη μια υπερεκτιμημενη καγκουρισα βιζιτα κοντη με πεσμενο κωλο.βεβαια οι αυνανελληνες εχουν κανει θεες μεχρι και χοντρες που απλα εχουν μεγαλα βυζγια δεν μου κανει εντυπωση
Ρε φιλαράκι τι να σου πω... κοντή μπορεί να είναι (για μένα δεν είναι κακό αυτό!) αλλά πεσμένο κώλο δεν βλέπω να έχει. Τι να σου πω... αν εσύ γαμάς μόνο 2μετρα μοντέλα, τότε ΟΚ, πάω πάσο! Εγώ πάντως έμπαινα!!!!
Ρε φιλαράκι τι να σου πω... κοντή μπορεί να είναι (για μένα δεν είναι κακό αυτό!) αλλά πεσμένο κώλο δεν βλέπω να έχει. Τι να σου πω... αν εσύ γαμάς μόνο 2μετρα μοντέλα, τότε ΟΚ, πάω πάσο! Εγώ πάντως έμπαινα!!!!
Ρε εσύ τι έχουμε πει?
Εδώ μέσα γράφουν μόνο άνδρες επιπέδου Μπραντ Πιτ και άνω.
Οπότε τι να τους κλάσει η( by the way καυλοπροστυχοεκφυλόφατσα) Κολέτσα? :S