Νέα

Χριστίνα Κολέτσα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα tomito
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 627K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Σας αρέσει η Χριστίνα Κολέτσα ?

  • Ναι

    Ψήφοι: 845 80,7%
  • Όχι

    Ψήφοι: 52 5,0%
  • Τίποτα το ιδιαίτερο

    Ψήφοι: 150 14,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.047

n.aleftantos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.983
Κριτικές
2
Like
437
Πόντοι
36
τρελος εισαι ρε γιατρε μια χαρα ντυσιμο ειναι αλλα τι να κανουμε ρε γμτ που δεν αντεχουν τα αυτια και το στομαχι μας πλεον τετοια μολυνση ηχου :grin: :grin:
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
:2funny: :2funny: :2funny:

Με τέτοιο ντύσιμο πιστεύω στο κέντρο που τραγουδάει,να επιτρέπεται η  :bigdick: :bigdick: και το  :cum: :cum: :cum: :cum: :cum:

Εντάξει τώρα,μόνο εμφάνιση για κέντρο διασκέδασης δεν είναι αυτή.... :grin: Γιατί δεν πάει σε στρίπ κλάμπ?? :grin:
Εκεί θα ταιριάζει καλύτερα το όλο πακέτο.... :grin:
Πας μια τουαλετα και πυρφοριζεις.......... :cum: :cum: :cum:
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.787
Like
10
Πόντοι
16
τρελος εισαι ρε γιατρε μια χαρα ντυσιμο ειναι αλλα τι να κανουμε ρε γμτ που δεν αντεχουν τα αυτια και το στομαχι μας πλεον τετοια μολυνση ηχου :grin: :grin:
Το ντύσιμο είναι μια χαρά,αρκεί όπως είπα να επιτρέπεται η  :bigdick: και το  :cum: ..... :grin: :grin:

Αλλωστε ελάχιστοι πηγαίνουν για να την ακούσουν να τραγουδάει.... :tooth: :tooth:
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.787
Like
10
Πόντοι
16
Πας μια τουαλετα και πυρφοριζεις.......... :cum: :cum: :cum:
Ναι......αλλά,άλλο να την βλέπεις και να  :cum:  :grin: :grin:

Άσε που στην τουαλέτα μπορεί να υπάρχει ένα επιπλέον πρόβλημα... :grin: Μπορεί να μη σου σηκώνεται (γενικά το λέω) επειδή θα ακούγεται μέχρι εκεί.... :grin:   Είναι αλλιώς να την βλέπεις από κοντά..... :grin:
 

n.aleftantos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.983
Κριτικές
2
Like
437
Πόντοι
36
Το ντύσιμο είναι μια χαρά,αρκεί όπως είπα να επιτρέπεται η  :bigdick: και το  :cum: ..... :grin: :grin:

Αλλωστε ελάχιστοι πηγαίνουν για να την ακούσουν να τραγουδάει.... :tooth: :tooth:
ναι ρε γιατρε αν θελεις να πας να ακουσεις τραγουδιστρια θα πας να ακουσεις τι χαρουλα οχι την κολετσα :grin:
απλως πλεον αυτη η κακοφωνια και κακη μουσικη δεν παλευεται οσο τελειο και αν ειναι το μπανιστιρι :grin: :grin:
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
Ναι......αλλά άλλο να την βλέπεις και να  :cum:  :grin: :grin:

Άσε που στην τουαλέτα μπορεί να υπάρχει ένα επιπλέον πρόβλημα... :grin: Μπορεί να μη σου σηκώνεται (γενικά το λέω) επειδή θα ακούγεται μέχρι εκεί.... :grin:   Είναι αλλιώς να την βλέπεις κοντά..... :grin:
Στην τελική,γαμάς καμία Ελλεηνίδα και ξεκαυλώνεις............... :grin: :grin: :grin:
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.787
Like
10
Πόντοι
16
ναι ρε γιατρε αν θελεις να πας να ακουσεις τραγουδιστρια θα πας να ακουσεις τι χαρουλα οχι την κολετσα :grin:
απλως πλεον αυτη η κακοφωνια και κακη μουσικη δεν παλευεται οσο τελειο και αν ειναι το μπανιστιρι :grin: :grin:
Δεν έχεις και άδικο...... :grin:
Αλλωστε με αυτό το ντύσιμο προσπαθούν να καλύψουν την κακοφωνία..... :grin:
 

n.aleftantos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.983
Κριτικές
2
Like
437
Πόντοι
36
απλως γιατρε δεν εχω βρει ακομη τον τροπο να αποφευγουμε μεν την βαβουρα αλλα να εχουμε το τρομερο μπανιστιρι :grin: :grin:
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
για να φευγουν τα χοντρα (τα τυρια κοινως) :grin:
Έτσι μου έρχεται να τα ρίξω σε ένα καριολάκι αύριο στο GYM...........να την γαμήσω μόνο...........μοιάζει με την Chun-Li...... :grin:
Πολύ μουνάκι.......


Chun_li_ready_by_argeneva-d5aduzq-1-.jpg
 

dimmits

Τιμημένος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2008
Μηνύματα
29.797
Κριτικές
183
Like
3.381
Πόντοι
10.135
Έτσι μου έρχεται να τα ρίξω σε ένα καριολάκι αύριο στο GYM...........να την γαμήσω μόνο...........μοιάζει με την Chun-Li...... :grin:
Πολύ μουνάκι.......


Chun_li_ready_by_argeneva-d5aduzq-1-.jpg
street fighter? :grin:
ωραιο το τεμαχιον...χωσου μπιλυ... :zfuck: :zfuck:
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Σκεφτομαι να πω μια μαλακια τωρα αλλα θα αρχισετε τα μπινελικια...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom