Νέα

Χριστίνα Κολέτσα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα tomito
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 624K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Σας αρέσει η Χριστίνα Κολέτσα ?

  • Ναι

    Ψήφοι: 844 80,7%
  • Όχι

    Ψήφοι: 52 5,0%
  • Τίποτα το ιδιαίτερο

    Ψήφοι: 150 14,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.046

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166

KRITIKOS1985

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.176
Κριτικές
55
Like
381
Πόντοι
3.345
ποια κολετσα τωρα στο σουπερ μαρκετ να πας χιαλιαδες τετοιας θα δεις :jerking: :jerking:
ορισμενους η πολυ μαλακια σας εχει βαρεσει στο κεφαλι
Κόψε κάτι ρε φίλε,είναι μουνάρα η γκόμενα...όχι κ χιλιάδες...
 

KRITIKOS1985

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.176
Κριτικές
55
Like
381
Πόντοι
3.345
paola_3.jpg
Άλλη περίπτωση αυτή...
 

razorxt

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαρ 2012
Μηνύματα
3.334
Κριτικές
2
Like
511
Πόντοι
36

κορμακι ομως η ρουφιανα  :zfuck:
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.983
Like
30.623
Πόντοι
5.006
562022_401492593255330_643125435_n.jpg

560673_401492739921982_2128071808_n.jpg

35484_401492756588647_1013221190_n.jpg

282212_401493143255275_1338713625_n.jpg

9037_401493156588607_1134899709_n.jpg
Μα,αφου πτωχεύσαμε πως παίζουν ακόμη λουλούδια  :think:
553464_401493179921938_868431845_n.jpg

 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.400
Κριτικές
10
Like
26
Πόντοι
5.825
υπαλλήλους ή πελάτισσες;;;
 

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
Είναι για σκέτο γαμήσι...ούτε φιλιά ούτε προκαταρκτικά,τίποτα.................... :fuck2: :fuck2: :fuck2:
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
Τι λες ρε φίλε. Εγώ θα την έγλυφα από τις πατούσες μέχρι επάνω με τις ώρες :rockon: :rockon: :rockon:
Διαφωνώ........ Εγώ μπορεί να μην της μίλαγα καν...........απλά θα την έσκιζα όπως της πρέπει...... :2funny: :2funny: :2funny:
Αυτή θα έπρεπε να μας γλείψει ρε "man"....
 

n.aleftantos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.983
Κριτικές
2
Like
437
Πόντοι
36
Διαφωνώ........ Εγώ μπορεί να μην της μίλαγα καν...........απλά θα την έσκιζα όπως της πρέπει...... :2funny: :2funny: :2funny:
Αυτή θα έπρεπε να μας γλείψει ρε "man"....
πλακα κανεις ρε τυπε αν ειναι αυτο το παιδι για γλυψιμο τοτε ποια ειναι θα μας τρελανεις??
3 μερες θελεις μονο να την γλυφεις :kissass2: :kissass2: :kissass: :kissass: :kissass:
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom