σιγα μωρε την πλασικια ναπουμε, τιποτα πανω της δεν ειναι αληθινο! Σαν τα σεξ ρομποτ που παιζουνε και mp3 ναουμε, καλυτερα να παρεις ενα τετιοι να ακους και καλυτερο ηχο αμα λαχει
σιγα μωρε την πλασικια ναπουμε, τιποτα πανω της δεν ειναι αληθινο! Σαν τα σεξ ρομποτ που παιζουνε και mp3 ναουμε, καλυτερα να παρεις ενα τετιοι να ακους και καλυτερο ηχο αμα λαχει
Συμφωνώ! Να μην ξανθύνει παραπάνω και γίνει σα τη Τζούλια που το μαλλί της της αφαιρεί πόντους. Επίσης να μην κάνει πλαστική (πολλές φορές αποτυγχάνουν -παράδειγμα πρόσφατο η Σάσα Μπάστα).
αν συνεχιζει το χαβα της, την ονομαζεις "κουρασμενη φαση". της λες τα λεμε
και πας στο πρωτο καλο στουντιο, ριχνεις ενα φουλ κομπρεσερατο, χαλαρωωωωωωνεις κ τα βλεπεις ολα εεεεεμορφα κλεινεις κ το κινητο κ αστη να χτυπιεται
και στο λεω αυτο γιατι οπως λες εξαρταται απο την περισταση κ εχεις δικιο, αλλα αν ειναι να λιωνεις στη δουλεια-σχολη, να σε σκιζει το αγχος κ απο πανω να εχεις τη καθε γκομενα να σε σκιζει χειροτερο, καλυτερα να παει σε τζιμ να χαλαρωσει, κανα κικ μποξινγκ τιποτα τετοιο. αλλα παλι αν εισαι παντρεμενος ή ερωτευμενος το πραγμα ειναι διαφορετικο
αλλα οπως ειπε κ ο φιλος απο πανω ποιος εχει κανει τη μαλακια?
συμφωνώ σε όλα όσα είπες....δεν υπάρχει αμφιβολλία ότι ισχύουν....απλά εγώ είπα τη γνώμη μου για το πότε θεωρώ εγώ ότι "αξίζει"(για το καθένα αυτό μπορεί να είναι διαφορετικό) να ασχοληθείς λίγο παραπάνω απ'ότι συνήθως.αυτό και μόνο
υ.γ:τη μαλακία τι κάνεις εσύ εννοείται....αλλά δεν το ξέρεις αυτό εκ των προτέρων....γιατί τότε όλοι θα κάναμε μόνο σωστές επιλογές(σύμφωνα με τα κριτήρια που θέτει ο καθένας)
πιάσαμε το μπίρι μπίρι και χάσαμε την ουσία του όλου θέματος,η οποία είναι:
http://[URL unfurl="true"]www.celebrity-pictures.ca/Celebrities/Christina-Koletsa/Christina-Koletsa-i136697-small.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.zeusbox.com/thumbs/christina_koletsa_301009-t2.jpg[/img[/URL]]
[img]http://img43.imageshack.us/i/339x50047331699248b7d65.jpg/
κολάζει και