Τύπε οι πλούσιοι ειναι λιγοι και η προσφορά πολυ μεγαλυτερη.
Ειναι αστειο ομως να βλεπεις καποιους να αναρωτιουνται "πώς πηγε αυτη η κουκλα με τον ασχημο χοντρο πλουσιο με τα φραγκα".
Το σωστο ειναι να αναρωτιεσαι "γιατι ο πλουσιος διαλεξε τη συγκεκριμενη κουκλα και οχι μια καλυτερη".
Μπα μοναστήρι δεν...Απλά το κορίτσι δεν έλεγε και πολλά παρά μόνο εμφάνιση...
Δούλεψε λίγο στα μπουζούκια... Posidonio δίπλα στο Χολίδη,δίπλα στο Βέρτη στο Fantasia,Δίπλα στο Μακρή στο Romeo...Και εδώ και αρκετό καιρό δεν έχει συνεργασία...