Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Σιγά μωρή,κόψε κάτι,λες κ είναι ναυτικός με καμιά τεράστεια άγκυρα κάνεις.Ωραία κοπελίτσα. Λίγο τα τατού του θαλασσόλυκου με χαλάνε.

axaxaxaxaxaxxaxaxaΣιγά μωρή,κόψε κάτι,λες κ είναι ναυτικός με καμιά τεράστεια άγκυρα κάνεις.![]()
Σιγά μωρή,κόψε κάτι,λες κ είναι ναυτικός με καμιά τεράστεια άγκυρα κάνεις.![]()
H αλήθεια να λέγεται Αμανιτάκι , μια υπερβολική εμπάθεια με το Χριστινάκι την έχεις.Ντάξει παραφέρθηκα. Η καρδούλα στον ώμο είναι του φυλακισμένου.
H αλήθεια να λέγεται Αμανιτάκι , μια υπερβολική εμπάθεια με το Χριστινάκι την έχεις.![]()

μπόμπα χαρακίριτο χριστινακι εβαλε κι βζακι τωρα..μπομπα ειναι..μπομπα

Ούτε εμένα,ένα ξερατό είπα ο άνθρωπας ότι μου ρχεταί...Μα εμένα δεν μου γυρνάνε τ'αντερα που τη βλέπω.![]()
ποτε μου δεν ειχα παρε δωσε με τετοια ξεκωλα..Ούτε εμένα,ένα ξερατό είπα ο άνθρωπας ότι μου ρχεταί...![]()
Για Κολέτσα μιλάς ή για Καλομοίρα;;;ποτε μου δεν ειχα παρε δωσε με τετοια ξεκωλα..
παντα ειχα διπλα μου γυναικες στυλ κατερινας λεχου..
παντως δεν μπορω να μην θαυμασω το υπεροχο της στηθος και το προστυχο της προσωπο
για κολετσα..η καλομοιρα μου θυμιζει την πατυ και τις los divanisΓια Κολέτσα μιλάς ή για Καλομοίρα;;;
Λέχου φίλε αυτά είναι.
Αλλά πρέπει να σαι ψηλός.>
![]()
Ανθρωπέ μουουουου,έλα να τα πεις κ στο ανάλογο θέμα!!!!για κολετσα..η καλομοιρα μου θυμιζει την πατυ και τις los divanis


ναι.γιαο ορισμός της καυλόφατσας...για πολύ![]()
![]()
