Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
η ζωη ειναι ωραια μαν!ελα φιλε
πως και ζωντανος
αστο μεγαλε εσενα σε κοβω της μαρμελαδαςτο μελι είναι θυμαρισιο ή ανθεων?
αν δεν το χεις καταλαβει, πλεον εισαι οτι ειναι οι σφιγγες για το μελισσιεγω το φτιαξα το μελι ρε φιλε
εβγαλες και γλωσσα
Η Σφίγγα είναι φανταστικό πλάσμα της ελληνικής μυθολογίας, στενά συνδεδεμένο με το μύθο των Λαβδακιδών και συγκεκριμένα με εκείνον του Οιδίποδα.αν δεν το χεις καταλαβει, πλεον εισαι οτι ειναι οι σφιγγες για το μελισσι![]()
πεστα στον αστροσκονη που με λεει μελισσουλαφιλε εφυγες και μαραζωσε το σπαμοθρεντ... :'( :'( :'( :'(
νομιζα ότι ειχες πεθανει ή ότι σε σκοτωσανε ή ότι σε βιασαν και μετα σε σκοτωσανε....πεστα στον αστροσκονη που με λεει μελισσουλα
πριν εχεζανομιζα ότι ειχες πεθανει ή ότι σε σκοτωσανε ή ότι σε βιασαν και μετα σε σκοτωσανε....
εισαι σε καλο δρομοπριν εχεζα
διαβασα το ποστ του αστροσκονη και πηγα να απαντησω "κι αν το χω καταλαβει?" ,αλλα λεω κατσε να κανω μπιντε και απανταω μετα
ηρθα στο κρεβατι και ειχα ξεχασει τι ηθελα να απαντησω και τελικα ποσταρα το παραπανω
μετα τη δευτερη σου παραθεση το θυμηθηκα
γνωμη σου

αντιθετως, οι μελισσες χρειαζονται για το μελι, οι σφιγγες ομως ειναι θανασιμος εχθρος τους ;)πεστα στον αστροσκονη που με λεει μελισσουλα
ποιον εβλαψα φιλεαντιθετως, οι μελισσες χρειαζονται για το μελι, οι σφιγγες ομως ειναι θανασιμος εχθρος τους ;)
εβλαψες παιδια απο το "μελι"...μην κανεις πως δεν θυμασαι

![]()
[move]νω-ντα ε-λα[/move]
Παιδιά τι κάνετε; Γαμάτε καμια φοιτήτρια;
