baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
επιστρατευση κανει ο καθενας μεσα τουΕγινε επιστρατευση ρε??? Και δεν με ειδοποιατε???
την ωρα περιμενουμε να σφυριξουν οι σειρηνες
τουρκος καλος μονο νεκρος

θα ερθεις σημερα μωρη αλβανικη σουφραρε φίλε εσύ γαμάς λέμε![]()
![]()

τι κανει ο ραν τα πλαν φιλεαμάν ! τί ντροπή !
![]()
![]()
θα τυφλωθεις
..αυτός την περνάει ..κοτσάνι, πλυμμένος καθαρός ,χορτασμένος ;)


