boomb
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 16.435
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
Όχι ρε συ βάλε ό,τι θες κι άσε τα φλώρικα σε μένα.![]()
Εννοείται ότι έχω βάλει Shy Guy κάτσε καλά.![]()
Ήμουν σίγουρη ότι θα είχες βάλει

Πόσο πίσω με πααααααααας αχχαχαχαχχαχαχχαχχ
Όχι ρε συ βάλε ό,τι θες κι άσε τα φλώρικα σε μένα.![]()
Εννοείται ότι έχω βάλει Shy Guy κάτσε καλά.![]()

Αυτό και τέλος, άμα το έχεις βάλει πες το να το σβήσω:-* :-* :-*
