Νέα

Big Brother 2020

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα χρηστος1011
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 485K
  • Ετικέτες
    big brother
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Φανταστειτε τυποι ποσες λιγες ψηφους ειχε το κοπροσκυλο για να τον διωξανε απο τωρα....:confused::confused::confused:
 

michaele

Μέλος
Εγγρ.
21 Νοε 2011
Μηνύματα
1.364
Like
911
Πόντοι
96
Γληγολης θα πρεπει να αντιμετωπισει τη φρικη της εξω ζωης να πρεπει να δουλεψει για να τρωει και να μην μπορει να κοιμαται ολη μερα...:confused::confused::confused:

θα ζοριστεί πολύ με την έτοιμη επιχείρηση τύπε ναι
 

Jigsaw24

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2013
Μηνύματα
2.417
Like
755
Πόντοι
96
:zombie: :zombie: :zombie:

132015506_857293938439838_2528284938520091630_n.jpg
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
:confused::confused::confused:

 

Συνημμένα

  • 111 (2).jpg
    111 (2).jpg
    863,5 KB · Εμφανίσεις: 55

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
το ΔΣ των εργαζομενων του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής «Δρομοκαΐτειο» εκφραζει τις ολοθερμες ευχες του για νικη της ΑΜ
:headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2::headbang2:
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606

pipadoros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.116
Κριτικές
9
Like
2.097
Πόντοι
456
Ελπίζω να ανακοινώσουν ποσοστά σήμερα.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Στον τυφλοποντικα οπως λεει και ο Τακης δεν εδωσαν μασκα....:P
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
πιο ντυμενη απο ποτε η μουναρα η ποκερου...:confused:
 

Dr Lecter

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.485
Κριτικές
37
Like
2.884
Πόντοι
7.195
Γιατι ασχολουμαστε 30 λεπτα με τον γλοιωδη?Θ ελει να τον βλεπει κανενας?
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Γιατι ασχολουμαστε 30 λεπτα με τον γλοιωδη?Θ ελει να τον βλεπει κανενας?

Γιατι ειναι τοσο για το πουτσο η παραγωγη και οσοι συμμετεχουν που πρεπει να τραβαμε μαλακιες για να συμπληρωθει ο απαραιτητος χρονος....:confused::confused::confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom