Νέα

Big Brother 2020

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα χρηστος1011
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 486K
  • Ετικέτες
    big brother
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
OP
OP
χρηστος1011

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.326
Like
3.092
Πόντοι
606
καλησπερα και εμεις που βγαλαμε τα ΟΥΚ τι να πουμε... παραπονιουνται και αυτοι για κανα 2 ωρες που χασαν απο τον υπνο τους...
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.546
Like
29.469
Πόντοι
5.506
καλησπερα και εμεις που βγαλαμε τα ΟΥΚ τι να πουμε... παραπονιουνται και αυτοι για κανα 2 ωρες που χασαν απο τον υπνο τους...


Θα χωρούσε λες η αράχνη μέσα στη σκοπιά για τον κομμάντο δημαρχάρα μας;;;
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.836
Κριτικές
15
Like
11.921
Πόντοι
3.846
καλησπερα και εμεις που βγαλαμε τα ΟΥΚ τι να πουμε... παραπονιουνται και αυτοι για κανα 2 ωρες που χασαν απο τον υπνο τους...
Τι έβγαλες;
Ντροπή για τα ΟΥΚ αν ειρωνεύεσαι το σώμα αυτό και δεν πρέπει να περάσει έτσι αυτό που έγραψες.

Ομόλογα αν το είπες για πλάκα αλλιώς αν το εννοείς απέδειξε το
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
καλησπερα και εμεις που βγαλαμε τα ΟΥΚ τι να πουμε... παραπονιουνται και αυτοι για κανα 2 ωρες που χασαν απο τον υπνο τους...
Τι έβγαλες;
Ντροπή για τα ΟΥΚ αν ειρωνεύεσαι το σώμα αυτό και δεν πρέπει να περάσει έτσι αυτό που έγραψες.

Ομόλογα αν το είπες για πλάκα αλλιώς αν το εννοείς απέδειξε το
σιγα μην παρει και καμψεις ρε τυπε:confused:
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Εχει απαγορευτει στους παιχτες να ψηφισουν τον θεμη
τον ειχε ψηφισει 1 φορα στην αρχη ο δημαρχος και 1 φορα η τρελη που δεν καταλαβαινει
ακομα και τωρα που ολοι σχεδον τα ειχαν παρει μαζι του γιατι τους εγραφε και τους εκανε να χασουν την αποστολη (ουτε το κρεβατι του δεν εστρωσε η :effemine:)
δεν τον βγαλαν υποψηφιο

στους αλλους ειχε ξεφυγει μερικες φορες κιολας οταν συζητουσαν για ψηφοφοριες "τον θεμη δεν μπορουμε να τον ψηφισουμε" " ο θεμης ειναι εκτος"
 

Potistiss

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2016
Μηνύματα
1.817
Κριτικές
6
Like
2.146
Πόντοι
496
Οι σκατοπουστες η μεγαλυτερη αρρωστια του πλανητη :confused::confused::confused:
νταξι ενας απλος στης που απλα γουσταρει να τον παιρνει στα παπαρια μας
τωρα κατι πουστηδες που το μονο που εχουν να πλασαρουν σαν προσωπικοτητα και η μονιμη δικιολογια τους ειναι το πουστριλικη τους και ποσο πολλυ τους κατακρινουν και και και ειναι για μπουκετα...
οσο γελοιος ειναι ο τυπος με το φανελακι τη τριχα να βγαινει καγκελο τη χρυση καδενα και το νυχι στο μικρο δακτυλο 10000 φορες πιο γελοιος ειναι ενας τυπος σαν τον κανελο...δηλαδη καπου νισαφι,εισαι πουστρακι το καταλαβαμε σαρεσει να αρμεγεις ψωλες σαρεσει να μιλας σαν να χεις πιει ηλιον αλλα αγαμησου γινε ανθρωπος
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.447
Κριτικές
6
Like
16.696
Πόντοι
3.936
Εχει απαγορευτει στους παιχτες να ψηφισουν τον θεμη
τον ειχε ψηφισει 1 φορα στην αρχη ο δημαρχος και 1 φορα η τρελη που δεν καταλαβαινει
ακομα και τωρα που ολοι σχεδον τα ειχαν παρει μαζι του γιατι τους εγραφε και τους εκανε να χασουν την αποστολη (ουτε το κρεβατι του δεν εστρωσε η :effemine:)
δεν τον βγαλαν υποψηφιο
στους αλλους ειχε ξεφυγει μερικες φορες κιολας οταν συζητουσαν για ψηφοφοριες "τον θεμη δεν μπορουμε να τον ψηφισουμε" " ο θεμης ειναι εκτος"
 

arcans86

Μέλος
Εγγρ.
28 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.082
Like
470
Πόντοι
36
η θεμης ορμηξε στην σκυλου.
πουστηδες και παλικαρια γινανε μαλλια κουβαρια.
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.447
Κριτικές
6
Like
16.696
Πόντοι
3.936
 

Συνημμένα

  • c7e35d783a6b09e0b477-1428191442.jpg
    c7e35d783a6b09e0b477-1428191442.jpg
    12,6 KB · Εμφανίσεις: 56
  • sofia danezi bb.mp4
    6,3 MB · Εμφανίσεις: 0

dCorso

Μέγας
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
8.432
Κριτικές
33
Like
8.283
Πόντοι
4.966
Μεγαλη τανα η jar jar binks μπουζοκοτσιμπουκλοβια και στην ψυχη και στο σωμα.. :confused:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.778
Κριτικές
1
Like
47.433
Πόντοι
6.256
Αυτό το αηδιαστικό ερμαφρόδιτο γιατί το εβαλαν μέσα?
Αρκούσαν τα καθυστερημένα με τα τατού
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.654
Like
30.687
Πόντοι
6.256
Δεν μπορώ καθαρίζω όλη μέρα λέει η τρελή!!!:2funny::2funny::2funny:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606

Tυπε θα βγει το πουτανακι και θα πει οτι δεν ηξερε οτι την τραβουσαν video. :confused::confused::confused:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

Jigsaw24

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2013
Μηνύματα
2.417
Like
755
Πόντοι
96
Η σκυλού ούτε στο Τικτοκ δεν θα βρίσκει να τραγουδήσει μετά το παιχνίδι :confused::confused::confused:
 

pipadoros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.116
Κριτικές
9
Like
2.097
Πόντοι
456
Πω ρε μάγκες!
Η τραγουδιάρα, είναι σιχαμένη, ύπουλη, σκατόψυχη, ανισόρροπη, τσακώνεται με όλους, και ότι άλλο θέλετε, αλλά σήμερα της έβγαλα το καπέλο.
Ήταν πολύ σωστή η κίνηση να σώσει τον γκογκομπόη, να μείνουν οι άλλοι τρεις.
Ο μποτζόβης δύσκολα, η τρελή με τίποτα, οπότε η ραμόνα θα πάρει πούλο.
Το μόνο άσχημο είναι οτι θα χάσουμε το κορμί, αλλά που ξέρεις, μπορεί να το χαρούμε όταν βγει.... :)
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Η σκυλού ούτε στο Τικτοκ δεν θα βρίσκει να τραγουδήσει μετά το παιχνίδι :confused::confused::confused:


Αν τα βρει δυσκολα θα βρει εναν μαλακα να παντρευτει τυπε και θα ζησει ζωη και κοτα . :confused::confused::confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom