Τι ναυαγια ειναι αυτα ρε τυποι?Στο πρωτο 3ημερο πανω κλαινε με αναφιλητα,τσακωνονται,τους λειπουν οι δικοι τους,κανουν καθε λογης καραγκιοζηλικι...Η κρητικια τη βλεπω μετα το πρωτο ή το δευτερο live που θα αποχωρησει να χαλαει μια περιουσια σε ψυχιατρους κ ηρεμιστικαΤην εσπασε ψυχολογικα η τραγουδιαρα,κατι τετοιες τις εχει για πρωινο