Νέα

Big Brother 2020

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα χρηστος1011
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 486K
  • Ετικέτες
    big brother
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Δ

Διαγραμμένο μέλος 143452

Επισκέπτης
Ραμονα κ ξανθια αγροτισσα!
 

alpula

Τιμημένος
Εγγρ.
25 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.135
Κριτικές
41
Like
25.474
Πόντοι
17.470
Βάλτε μια ψηφοφορία μέχρι 2 επιλογές ο καθένας μας.
Ποκερού και αγρότισσα απο εμένα!
 

Bonus

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Φεβ 2020
Μηνύματα
23
Κριτικές
28
Like
978
Πόντοι
990
μαγκες εχω μια υποψια οτι μονο η χωριατισσα ειναι σε υγιη ψυχολογικη κατασταση....
Συμφωνώ. Εκτός από γκομεναρα, η "αγρότισσα" φαίνεται και η πιο ισορροπημένη εκεί μέσα.
Τι η πιο ισορροπημένη, αυτή λέει ότι πιστεύει στα θαύματα που γίνονται στο Λυκαβηττό!
Έτσι είναι οι ισορροπημένες;
 

Ettore

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2017
Μηνύματα
16.213
Like
57.867
@Bonus# στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος !
 
  • Like
Αντιδράσεις: Bonus

pirokavlos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.760
Κριτικές
3
Like
37
Πόντοι
16
Χύνω με κωλαρακι Ραΐσας
 

mmaanos

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.391
Like
6.293
Πόντοι
1.056
μαγκες εχω μια υποψια οτι μονο η χωριατισσα ειναι σε υγιη ψυχολογικη κατασταση....
Συμφωνώ. Εκτός από γκομεναρα, η "αγρότισσα" φαίνεται και η πιο ισορροπημένη εκεί μέσα.
Τι η πιο ισορροπημένη, αυτή λέει ότι πιστεύει στα θαύματα που γίνονται στο Λυκαβηττό!
Έτσι είναι οι ισορροπημένες;
Μιλάμε για συμπεριφορά. Ούτε είναι υστερική, ούτε είναι κλαψιαρα, ούτε φερεται σαν ξελιγωμενη, ούτε τσακώνεται, ούτε προκαλεί. Από αυτήν την άποψη όντως η αγρότισσα φαίνεται η πιο ισορροπημένη εκεί μέσα (προς το παρόν τουλάχιστον).
 
  • Like
Αντιδράσεις: Bonus

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
μαγκες εχω μια υποψια οτι μονο η χωριατισσα ειναι σε υγιη ψυχολογικη κατασταση....
Συμφωνώ. Εκτός από γκομεναρα, η "αγρότισσα" φαίνεται και η πιο ισορροπημένη εκεί μέσα.
Τι η πιο ισορροπημένη, αυτή λέει ότι πιστεύει στα θαύματα που γίνονται στο Λυκαβηττό!
Έτσι είναι οι ισορροπημένες;
Μιλάμε για συμπεριφορά. Ούτε είναι υστερική, ούτε είναι κλαψιαρα, ούτε φερεται σαν ξελιγωμενη, ούτε τσακώνεται, ούτε προκαλεί. Από αυτήν την άποψη όντως η αγρότισσα φαίνεται η πιο ισορροπημένη εκεί μέσα (προς το παρόν τουλάχιστον).

δεν εχει χεσει ομως ακομα απο την στιγμη που μπηκε στο σπιτι...:confused:
αμα συνεχισει ετσι, θα χρειαστει αυστηρο πρωκτικο σεξ για να ξεμπλοκαρει το συστημα...
 

stealthgas

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2014
Μηνύματα
1.484
Κριτικές
3
Like
500
Πόντοι
36
Γουστάρω το σκυλί απο την θεσσαλονικη . Για πολυ ξεκωλιασμα ,και ΞΥΛΟ, η τραγουδίστρια
Και χυσιμο στο πρόσωπο
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Η Ρουμάνα είναι γκομενάρα, μου θυμίζει λίγο την ηθοποιό που κάνει την Γουόντερ Γούμαν.

Να μην είχε και τα τατού του Κονορ ΜακΓκρεγκορ και θα ταν τοπ!!

Τυπε ακομη και η Μαρια η φυλακοβια λιγοτερα τατουαζ εχει :confused::confused::confused:
 

alpula

Τιμημένος
Εγγρ.
25 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.135
Κριτικές
41
Like
25.474
Πόντοι
17.470

Νταης

Σπουδαίος
Εγγρ.
31 Δεκ 2013
Μηνύματα
4.280
Κριτικές
4
Like
7.392
Πόντοι
2.586
δεν εχει χεσει ομως ακομα απο την στιγμη που μπηκε στο σπιτι...:confused:
αμα συνεχισει ετσι, θα χρειαστει αυστηρο πρωκτικο σεξ για να ξεμπλοκαρει το συστημα...

Η Ραμόνα, ξέρουμε, έχει ενεργηθεί;
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.174
Πόντοι
16.411
δεν εχει χεσει ομως ακομα απο την στιγμη που μπηκε στο σπιτι...:confused:
αμα συνεχισει ετσι, θα χρειαστει αυστηρο πρωκτικο σεξ για να ξεμπλοκαρει το συστημα...

Η Ραμόνα, ξέρουμε, έχει ενεργηθεί;
[/quote]
Πριν από λίγο τα ξαμόλησε στην αυλή,δεν κρατήθηκε άλλο
giphy.webp
 
Εγγρ.
30 Οκτ 2018
Μηνύματα
912
Like
514
Πόντοι
86
Και η Δανέζη, αν της βγάλεις τη μασέλα, είναι πολύ καλό καυλάκι!
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606

υποψήφιοι για αποχώρηση οι Χρήστος Μακρίδης με 9 αρνητικές ψήφους, ο Νικόλας Παπαπαύλου με 6 αρνητικές ψήφους και η Αννα Μαρία Ψυχαράκη με 5 αρνητικές ψήφους.

Ο ΔΥ, η χοντρη πουσταρα και το ψυχακι. :confused::confused::confused: Ο ενας χειροτερος απο τον αλλον, και οι 3 να φυγουν
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Για τον δήμαρχο δεν το περιμενα, μαλλον θεωρουσα πιο λογικη επιλογη το αλβανακι.
Οι αλλες δυο επιλογες εξαιρετικές.
Οσο συντομοτερα φύγουν τοσο καλύτερα.
 

stealthgas

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2014
Μηνύματα
1.484
Κριτικές
3
Like
500
Πόντοι
36
Αυτός ο βλακας ο χοντρός γκεουλας να φυγει .. ειναι ρουφιάνος κ κανει πουστιες
.. το αλλα το παιδι που ειναι πουστρακι κ αυτο , δεν ειναι κακο , δεν ρουφιανεύει , ειχε ορμονικό πρόβλημα το κακόμοιρο απο μικρο κ δεν πρεπει να αποχωρήσει
 

mmaanos

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.391
Like
6.293
Πόντοι
1.056
Για τον δήμαρχο δεν το περιμενα, μαλλον θεωρουσα πιο λογικη επιλογη το αλβανακι.
Οι αλλες δυο επιλογες εξαιρετικές.
Οσο συντομοτερα φύγουν τοσο καλύτερα.
Ο δήμαρχος είχε πει στο βίντεο πριν μπει στο παιχνίδι και που είδαν και όλοι οι συμπαίκτες του την φράση "η Ελλάδα στους Έλληνες". Λογικό να ψηφιστεί από την πλειοψηφία των συμπαικτών του αφού στιγματίστηκε ως φασίστας. Και αν η ψήφος του κοινού δεν είναι θετική (έτσι ώστε να τον ψηφίσει θετικά το χωριό του) προβλέπω να φεύγει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom