Νέα

Big Brother 2020

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα χρηστος1011
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 484K
  • Ετικέτες
    big brother
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.123
Κριτικές
16
Like
19.145
Πόντοι
9.345
respect στο τουρκοκαναλο της δεξιας, του πατριωτη αλαφουζου και του σοβαρου παπαχελα

repect στα μελη του ραδιοτηλεοπτικου, να χαιρονται τις αμοιβες τους

:shit::shit:

Δεν σε υποχρεωσε κανενας να το βλεπεις

Σου θίξαμε την εκπομπή? Ε τότε να πουμε οτι ειναι καλη για το επίπεδο σου
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Οι χοντροί είναι χρήσιμοι. Προσφέρουν ζεστασιά τον χειμώνα, και σκιά το καλοκαίρι.

Προτιμω να τυλιχτω με μια κουβερτα παρα ν αγκαλιασω μια χοντρη τυπε :confused::confused::confused:

Οι κουβέρτες δεν κάνουν πίπες όμως τύπε και οι χοντρές φημίζονται για καλές πίπες και ισπανικές

Έχουν και σφιχτό μουνί. Απλώς πρέπει να κλάσουν πρώτα, για να προσανατολιστεί κανείς.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
respect στο τουρκοκαναλο της δεξιας, του πατριωτη αλαφουζου και του σοβαρου παπαχελα

repect στα μελη του ραδιοτηλεοπτικου, να χαιρονται τις αμοιβες τους

:shit::shit:

Δεν σε υποχρεωσε κανενας να το βλεπεις

Σου θίξαμε την εκπομπή? Ε τότε να πουμε οτι ειναι καλη για το επίπεδο σου

Τύπε αφου σε χαλανε τα καναλια της δεξιας, να βλεπεις τα καναλια της αριστερας

Εξαλλου εσεις οι χρυσαυγιτες ειστε πολυ κοντα στην αριστερα, το εχουμε μαθει

Κοιτα ρε ενας δεξιος, που καταγγελλει "τα καναλια της δεξιας".
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
respect στο τουρκοκαναλο της δεξιας, του πατριωτη αλαφουζου και του σοβαρου παπαχελα

repect στα μελη του ραδιοτηλεοπτικου, να χαιρονται τις αμοιβες τους

:shit::shit:

Δεν σε υποχρεωσε κανενας να το βλεπεις

Σου θίξαμε την εκπομπή? Ε τότε να πουμε οτι ειναι καλη για το επίπεδο σου

Τύπε αφου σε χαλανε τα καναλια της δεξιας, να βλεπεις τα καναλια της αριστερας

Εξαλλου εσεις οι χρυσαυγιτες ειστε πολυ κοντα στην αριστερα, το εχουμε μαθει

Κοιτα ρε ενας δεξιος, που καταγγελλει "τα καναλια της δεξιας".




Ακριβώς αυτός ο διάλογος που κάνετε είναι αυτό το οποίο θέλει να προκαλέσει η εκπομπή.

Ήδη πιάνει τόπο δημιουργώντας αυτή την σύγκρουση.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Μονο τον δικο μας διαλογο θελει να προκαλεσει η εκπομπη αυτη?

Τις υπολοιπες σελιδες που εχουν γραφτει και οσες θα γραφτουν ακομη, οχι?
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Κατά κύριο λόγο ναι η βάση βρίσκεται στη σύγκρουση ατόμων που το στομάχι τους αντέχει αυτά τα πράγματα με αυτούς που αντιδρούν.

Κλασσικά πράγματα, φρικιά θα πουν οι μεν, απάνθρωπο θα χαρακτηρίσουν οι δε τον όρο φρικιά κτλ κτλ κτλ.
 

msakis

Μέγας
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.782
Κριτικές
20
Like
12.690
Πόντοι
4.546
Ο ματσόλας ο Βαρθακούρης γιατί μιλάει να έχει πάθει εγκεφαλικό;

Η κατάντια της ελληνικής τηλεόρασης, έχουμε παρουσιαστή εκπομπής τον Βαρθακουρη:jerking::jerking:

Τύπε μου, προσωπικά τον προτιμώ απ' το να έβλεπα "πάλι" τον Τανιμανίδη!
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Ο ματσόλας ο Βαρθακούρης γιατί μιλάει να έχει πάθει εγκεφαλικό;

Η κατάντια της ελληνικής τηλεόρασης, έχουμε παρουσιαστή εκπομπής τον Βαρθακουρη:jerking::jerking:

Τύπε μου, προσωπικά τον προτιμώ απ' το να έβλεπα "πάλι" τον Τανιμανίδη!

Μάλλον είναι ψευδός ή έχει κάποιο πρόβλημα, αλλά δεν είναι βγάζει κάτι το αρνητικό, οπότε ας του δώσουμε μια ευκαιρία να δούμε πως θα πάει.
 

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.087
Κριτικές
40
Like
13.645
Πόντοι
3.946
Πως τα καταφέρατε από το Big brother να το πάτε στην πολιτική και να τσακώνεστε ?? Εν πάση περιπτώσει όντως η σημερινή Νέα Δημοκρατία του Μητσοτάκη είναι η χειρότερη που υπήρξε ποτέ και όντως ο ΣΚΑΪ είναι κολαούζος της σε υπερβολικό βαθμό. Αλλα μέχρι εκεί...
 

kolompourdas

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Μαρ 2012
Μηνύματα
3.810
Like
3.389
Πόντοι
1.706
Προφανώς ο σκοπός του ανθρώπου που έκανε το καστινγκ ήταν να συζητηθεί και να γίνει σούσουρο. Και ο σκοπός επετεύχθη.
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.745
Κριτικές
1
Like
47.349
Πόντοι
6.256
respect στο τουρκοκαναλο της δεξιας, του πατριωτη αλαφουζου και του σοβαρου παπαχελα

repect στα μελη του ραδιοτηλεοπτικου, να χαιρονται τις αμοιβες τους

:shit::shit:

Δεν σε υποχρεωσε κανενας να το βλεπεις

Σου θίξαμε την εκπομπή? Ε τότε να πουμε οτι ειναι καλη για το επίπεδο σου
ε βεβαια την εθιξες, αφου ειναι στο γκεμπελικο καναλι της νδ ντε
 

imitheos

Μέλος
Εγγρ.
28 Οκτ 2006
Μηνύματα
127
Κριτικές
1
Like
180
Πόντοι
1
Προφανώς ο σκοπός του ανθρώπου που έκανε το καστινγκ ήταν να συζητηθεί και να γίνει σούσουρο. Και ο σκοπός επετεύχθη.


Παντα αυτος ειναι ο σκοπος σε τετοιες εκπομπες.
 

Le Blanc

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Νοε 2018
Μηνύματα
2.008
Κριτικές
27
Like
4.473
Πόντοι
1.446
Πωπω μιλάμε η τηλεόραση έχει βαρ΄πεσει πάτο τελείως κάθε χρόνο και χειρότερα σκουπίδια.Μόνο Netflix πλέον
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411
Λέτε να του έκανε κανένα φέις σίτινγκ η Αντζελίνα και να του στράβωσε καμιά γνάθος;
Εκατσε με την κωλαθρα της και πηρε σασι η γναθος γι αυτο ψευδιζει!!!
[/quote]
Κάπως έτσι μάλλον
tenor.gif

 

pirokavlos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.760
Κριτικές
3
Like
37
Πόντοι
16
Αυτη η ορφανίδου με καυλώνει άπειρα, αλλά φαίνεται πολυ bitch:P :sunglasses:
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Ρε μάγκες μια απορία προς εσάς που είτε βγαίνετε περισσότερο είτε δουλεύετε σε τομείς που χρειάζεται να είστε πιο κοινωνικοί.

Η κοινωνία έχει γίνει τόσο σκατά όσο προβάλλεται στο big brother ή απλά έγινε το κόλπο για την τηλεθέαση;
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411
Ρε μάγκες μια απορία προς εσάς που είτε βγαίνετε περισσότερο είτε δουλεύετε σε τομείς που χρειάζεται να είστε πιο κοινωνικοί.

Η κοινωνία έχει γίνει τόσο σκατά όσο προβάλλεται στο big brother ή απλά έγινε το κόλπο για την τηλεθέαση;
[/quote]
Και τα 2,το ένα βρήκε το άλλο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom