geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.123
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.145
- Πόντοι
- 9.345
respect στο τουρκοκαναλο της δεξιας, του πατριωτη αλαφουζου και του σοβαρου παπαχελα
repect στα μελη του ραδιοτηλεοπτικου, να χαιρονται τις αμοιβες τους
![]()
Δεν σε υποχρεωσε κανενας να το βλεπεις
Σου θίξαμε την εκπομπή? Ε τότε να πουμε οτι ειναι καλη για το επίπεδο σου


