Νέα

Big Brother 2020

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα χρηστος1011
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 484K
  • Ετικέτες
    big brother
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.152
Like
5.585
Πόντοι
2.356
Να μαζευτούμε σε καμιά Taratsa να το δούμε το βιδεάκιον :hi::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

Karamanis Stratos

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Αυγ 2020
Μηνύματα
5.483
Like
8.424
Πόντοι
2.356
Δλδ βαση της πολιτικαλ κορρεκτ κωλοεποχης μας πρεπει να... αγκαλιασουμε ολς αυτες τις σκατομειονοτητες (πουστηδοι, σκατοχοντρες, διεμφυλικοι, τρανς, λαθρομεταναστες και σκουροι γενικα και περιθωριακοι οπως ο γερο-ροκας, ο μπαρμπας κλπ) και να τις αποδεχτουμε σαν κατι φυσιολογικο!
Γιαυτο η γαμοτηλεοραση μας βομβαρδιζει με τετοια προγραμματα... Ειλικρινα οποιος παρακολουθει αυτα τα σκατα ειναι κιο ιδιος σκατανθρωπος! :vomit::vomit::vomit:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.699
Like
57.451
Πόντοι
12.756
Σαρωτική η πρεμιέρα του Big Brother που κατέγραψε κατά μέσο όρο στις ηλικίες 18-54  31,1%.

Το λαμπερό σόου παρακολούθησαν έστω και για ένα λεπτό 2.517.000 τηλεθεατές, παρουσιάζοντας ανοδική πορεία σε όλους τους δείκτες κατά τη διάρκεια μετάδοσής του.  :confused:
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 178879

Επισκέπτης
Μετανάστης, παχύσαρκη η η αδελφή θα το κερδίσει, λόγω εποχών..
 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.459
Κριτικές
3
Like
7.245
Πόντοι
1.486
Δυστυχώς εκατσα και το ειδα..Πονεσαν τα ματια και το μυαλό μου..
Αυτα ειαι τα αυριανά προτυπα για τα παιδια μας,ειδε η μικρη μου κόρη την πουστρα τον Ζακ και φωναζε "τον ξερω"!!
Μεταναστες,Αλβανές,Ρουμάνες,ψευτο-ροκαμπίλια και πουστρες, μαζί με μια φαλαινα κι εναν "Αντιδημαρχο" ,θα μας δωσουν μαθηματα κοινωνικής συμπεριφοράς?
Πιο αισχρή προπαγανδα δεν εχει υπαρξει,δηλαδή εγω που τους κραζω ειμαι φασιστας γιατι "δεν ασπαζομαι τη διαφορετικότητα",κατα τη μεγαλη μου κόρη...
Ντρεπομαι και που ανοιξα την τηλεόραση...
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.272
Like
19.172
Πόντοι
2.606
1 ώρα τηλεόραση σε 2 μήνες καραντίνα και ούτε 1 λεπτό έκτοτε βαθειά υπερήφανος
 

Karamanis Stratos

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Αυγ 2020
Μηνύματα
5.483
Like
8.424
Πόντοι
2.356
Εγω την ανοιγω μονο για νετφιλξ και μπαλα
 
  • Like
Αντιδράσεις: alpula

Panos13

Μέλος
Εγγρ.
9 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.178
Like
200
Πόντοι
16
Ζούμε εποχές φασισμού και κομμουνισμού μαζί.
Αντε να εκφράσεις άποψη στα social για όλη αυτή τη μαλακία που μας παρουσίασαν εχθές. Την γάμησες.
To "είσαι ομοφοβικός" έχει γίνει καραμέλα από αφελή ανθρωπάκια-πιονάκια του political correct κινήματος.

Το ότι θα πατώσει δεν τίθεται θέμα, και δεν μιλάω για την τηλεθέαση γιατί μπορεί πολλοί να το βλέπουν για να κράζουν μόνο. Αλλα στην ιστορία θα μείνει σαν άλλο ένα σκουπίδι που προσπάθησε να περάσει με το ζόρι τη μαλακία που κουβαλανε στον εγκεφαλο όλοι αυτοι οι γαμημένοι που κουμαντάρουν τα media.

Και ο πάτος που θα πιάσει θα αποδοθεί στο ότι "η ελληνική κοινωνία δεν είναι έτοιμη να αποδεχτεί την διαφορετικότητα" πάλι και όχι στο ότι όλο αυτό που προσπαθούν να περάσουν χρόνια τωρα δεν ενδιαφέρει την μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου.
 

ditis13

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.222
Like
3.760
Πόντοι
456
Δεν χρειαζόταν το (τραγικό) Big Brother για να μάθουμε οτι είστε ακροδεξιά φασιστάκια και ρατσιστές βρε μπαγάσες... Είναι τραγικό γιατί έχει χαμηλού επιπέδου ανθρώπους και όχι γιατί υπάρχουν ''πούστηδες'' , Αλβανοί και Ρουμάνοι.
 

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.087
Κριτικές
40
Like
13.645
Πόντοι
3.946
Δεν χρειαζόταν το (τραγικό) Big Brother για να μάθουμε οτι είστε ακροδεξιά φασιστάκια και ρατσιστές βρε μπαγάσες... Είναι τραγικό γιατί έχει χαμηλού επιπέδου ανθρώπους και όχι γιατί υπάρχουν ''πούστηδες'' , Αλβανοί και Ρουμάνοι.

Έχει μέσα και ακροδεξιούς που βρίζουν τους μετανάστες για να γίνεται αντίθεση και ίντριγκα. Τώρα όσο για τους πούστηδες, ο βαμμένος προφανώς και είναι ένα αντικοινωνικό πρότυπο και όποιος δεν το βλέπει είναι απλά τυφλωμένος από την πολιτική ορθότητα.
 

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.817
Πόντοι
3.346
Όπως κατάλαβα, τα διλήμματα της Καινούργιου θα είναι για όλα τα βραβεία σε σύγκριση με τούτο το χάλι. :bigdick::bigdick::bigdick:
 

orgasmikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2019
Μηνύματα
2.132
Like
1.965
Πόντοι
216
Οκ να δεχτούμε την αλλοδαπή και τον αλλοδαπό κανένα πρόβλημα.

Το βαμμένο γιατί πρέπει να τον υποστούμε;

Ας βάλουμε και τον παιδόφιλο. νεκρόφιλο και τον κτηνοβάτη. Εν τω μεταξύ έκαναν ακριβώς μια μικρογραφία της κοινωνίας που ονειρεύονται. Α ρε τι έχουμε να δούμε μέχρι να πεθάνουμε
 

pitsirikos

Σεβαστός
Εγγρ.
17 Δεκ 2005
Μηνύματα
204
Κριτικές
39
Like
1.567
Πόντοι
1.011
Kαλύτερα να εδειχναν ζωντανή εικόνα από τη χωματερή στα Λιόσια.
Θα τους έβγαινε φθηνότερο και ως παραγωγή

Δεν χρειαζόταν το (τραγικό) Big Brother για να μάθουμε οτι είστε ακροδεξιά φασιστάκια και ρατσιστές βρε μπαγάσες... Είναι τραγικό γιατί έχει χαμηλού επιπέδου ανθρώπους και όχι γιατί υπάρχουν ''πούστηδες'' , Αλβανοί και Ρουμάνοι.
 

Mpratan

Μέγας
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.236
Κριτικές
21
Like
11.902
Πόντοι
4.546
Οκ να δεχτούμε την αλλοδαπή και τον αλλοδαπό κανένα πρόβλημα.

Το βαμμένο γιατί πρέπει να τον υποστούμε;

Ας βάλουμε και τον παιδόφιλο. νεκρόφιλο και τον κτηνοβάτη. Εν τω μεταξύ έκαναν ακριβώς μια μικρογραφία της κοινωνίας που ονειρεύονται. Α ρε τι έχουμε να δούμε μέχρι να πεθάνουμε
:hi: :hi: :hi:
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915
Ο Μικρούτσικος άραγε θα την βγάλει μέχρι το τέλος των λαιβ :glasses::glasses::confused::confused:. Βαρθακούρης πολλά χάλια,δεν κάνει καθόλου για παρουσιαστής.Για τους παίχτες είναι νωρίς ακόμα να πω κάτι,πάντως σαν επιλογή από την παραγωγή έχει γίνει καλή επιλογή για να πιάσει νούμερα.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
respect στο τουρκοκαναλο της δεξιας, του πατριωτη αλαφουζου και του σοβαρου παπαχελα

repect στα μελη του ραδιοτηλεοπτικου, να χαιρονται τις αμοιβες τους

:shit::shit:
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
respect στο τουρκοκαναλο της δεξιας, του πατριωτη αλαφουζου και του σοβαρου παπαχελα

repect στα μελη του ραδιοτηλεοπτικου, να χαιρονται τις αμοιβες τους

:shit::shit:

Δεν σε υποχρεωσε κανενας να το βλεπεις
 
Εγγρ.
8 Ιουν 2016
Μηνύματα
11.394
Like
7.121
Πόντοι
1.206
respect στο τουρκοκαναλο της δεξιας, του πατριωτη αλαφουζου και του σοβαρου παπαχελα

repect στα μελη του ραδιοτηλεοπτικου, να χαιρονται τις αμοιβες τους

:shit::shit:

Δεν σε υποχρεωσε κανενας να το βλεπεις

Άλεξ έμπαινες Αφροδίτη?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom