Salonica32
Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2015
- Μηνύματα
- 72
- Like
- 193
- Πόντοι
- 0
μέχρι τον ομφαλό ρε σ
μέχρι τον ομφαλό ρε σ
Τι παλούκι είναι αυτό ρε φίλε!
Τρομερή η Jillian
Εσύ Βέρα έχεις φάει καβλι μαύρου?
Τι τέρας είναι αυτό...
Υπερβολές!!! Υπάρχουν και μεγαλύτεραΤι τέρας είναι αυτό...
Μουνάρα και ψωλάρα!
Όλα τα "σαρώνει": Σημείο G, μήτρα κλπ...μέχρι τον ομφαλό ρε σ
Για αυτό είμαστε συνέχεια καυλωμένοι!Υπερβολές!!! Υπάρχουν και μεγαλύτερα