Νέα

Battlefield 2142 προβλήματα σύνδεσης

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Jules_Jordan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 0
  • Εμφανίσεις 587
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
202
Πόντοι
6.055
Μου κάνανε δώρο τα Χριστούγεννα το παιχνίδι Battlefield 2142 το οποίο παίζεται και online. Φυσικά αποφάσισα να παίξω μέσω ίντερνετ αλλά συνέχεια μου βγάζει πρόβλημα σύνδεσης και με πετάει έξω απο τον server της EA.

Οι πρωινές ώρες είναι καλύτερες καθως δεν υπάρχει τόση κίνηση στον σέρβερ και μπαινεις κανονικά. Σημειωτέον πως έχω κατεβάσει firewall απο τα windows μήπως κι έφταιγε αυτό. H συνδεσή μου είναι 1 mbps, μέσω δυκτίου εσωτερικού μπαίνω, όχι με usb, το pc είναι Duo core 2.8, 2 giga ram, 256ram gt6600 video, αυτά.

Παρακαλώ όποιος συναγωνιστής έχει παρόμοιο πρόβλημα να το θέσει εδώ καθώς και το τι μπορεί να γίνει για να αντιμετωπιστεί.

Επίσης αν κάποιος θέλει να κάνουμε ομάδα εναντίον άλλων ας μου στείλει pm.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom