Jules_Jordan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 2.552
- Κριτικές
- 12
- Like
- 202
- Πόντοι
- 6.055
Μου κάνανε δώρο τα Χριστούγεννα το παιχνίδι Battlefield 2142 το οποίο παίζεται και online. Φυσικά αποφάσισα να παίξω μέσω ίντερνετ αλλά συνέχεια μου βγάζει πρόβλημα σύνδεσης και με πετάει έξω απο τον server της EA.
Οι πρωινές ώρες είναι καλύτερες καθως δεν υπάρχει τόση κίνηση στον σέρβερ και μπαινεις κανονικά. Σημειωτέον πως έχω κατεβάσει firewall απο τα windows μήπως κι έφταιγε αυτό. H συνδεσή μου είναι 1 mbps, μέσω δυκτίου εσωτερικού μπαίνω, όχι με usb, το pc είναι Duo core 2.8, 2 giga ram, 256ram gt6600 video, αυτά.
Παρακαλώ όποιος συναγωνιστής έχει παρόμοιο πρόβλημα να το θέσει εδώ καθώς και το τι μπορεί να γίνει για να αντιμετωπιστεί.
Επίσης αν κάποιος θέλει να κάνουμε ομάδα εναντίον άλλων ας μου στείλει pm.
Οι πρωινές ώρες είναι καλύτερες καθως δεν υπάρχει τόση κίνηση στον σέρβερ και μπαινεις κανονικά. Σημειωτέον πως έχω κατεβάσει firewall απο τα windows μήπως κι έφταιγε αυτό. H συνδεσή μου είναι 1 mbps, μέσω δυκτίου εσωτερικού μπαίνω, όχι με usb, το pc είναι Duo core 2.8, 2 giga ram, 256ram gt6600 video, αυτά.
Παρακαλώ όποιος συναγωνιστής έχει παρόμοιο πρόβλημα να το θέσει εδώ καθώς και το τι μπορεί να γίνει για να αντιμετωπιστεί.
Επίσης αν κάποιος θέλει να κάνουμε ομάδα εναντίον άλλων ας μου στείλει pm.