Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 251K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.885
Κριτικές
6
Like
3.667
Πόντοι
736
Ρε πάτε καλά?
Θα κάνω εκστρατεία κάθε φορα για να "γεμίσει" το αυτοκίνητο?
Πούτσες μπλε, αυτα είναι μόνο αν έχεις το φορτιστή στο σπίτι, μονοκατοικια με δικο σου χώρο, και μόνο για αστικο ιστό.
Ακόμα και 20 λεπτα για να φορτισει όταν κάνεις ταξίδι ( αν υπάρχουν τετοιοι χρόνοι) είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
Επίσης ακόμα και αν πει κάποιος οτι δεν έχω πρόβλημα να φορτίζω μόνο εκτός σπιτιού , το ιδανικό για την μπαταρία απο οτι έχω ακούσει είναι είτε να κάνει μόνο αργές φορτίσεις η στην χειρότερη να κάνει για παράδειγμα 4 - 5 αργές φορτίσεις και μια ταχυφόρτιση. Αν κάνει μόνο ταχυφορτίσεις είναι πολύ πιθανό να πέσει γρηγορότερα η χωρητικότητα.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
922
Like
1.491
Πόντοι
206
Ρε πάτε καλά?
Θα κάνω εκστρατεία κάθε φορα για να "γεμίσει" το αυτοκίνητο?
Πούτσες μπλε, αυτα είναι μόνο αν έχεις το φορτιστή στο σπίτι, μονοκατοικια με δικο σου χώρο, και μόνο για αστικο ιστό.
Ακόμα και 20 λεπτα για να φορτισει όταν κάνεις ταξίδι ( αν υπάρχουν τετοιοι χρόνοι) είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ

Σε ποια εκστρατεία αναφέρεσαι; Τι δεν καταλαβαίνεις από αυτά που έγραψα; Έχεις κάποια αντίθετη γνώμη; Έχεις κάποιο άρθρο ή στατιστική να γράφει ότι η αυτονομία ενός αυτοκινήτου είναι 20χλμ και ο μέσος Ευρωπαίος πάει κάθε μέρα στην Αυστραλία για δουλειά;

Υπάρχουν ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ που για κάποιο λόγο τις αγνοείται διότι κάπου κάπως κάποτε κτλ. Πραγματικές μετρήσεις. Πραγματικές στατιστικές. Φίλε μου ο χρόνος είναι χρήμα και δεν μπορείς να τον αγνοήσεις. Κανένας δεν ταξιδεύει κάθε μέρα εκατοντάδες χλμ για να πάει στη δουλειά του. Όλοι προσπαθούν να μείνουν κοντά στην εργασία τους για να μειώσουν τον παραπάνω χρόνο. Μια ώρα άντε μιάμιση. Από κει και πάνω πρέπει να είσαι βλάκας για να το κάνεις και να μη μετακομίσεις πιο κοντά. Και οι αποστάσεις είναι συγκεκριμένες. Πχ δεν τρέχεις σε πίστα ώστε να είσαι μόνος σου τελικιασμένος. Είσαι μια ώρα σε κίνηση με άλλους. Και αυτό μπορεί να σημαίνει 60-70 χλμ/ω σε αυτοκινητόδρομο. Κάποιες μέρες λιγότερο και κάποιες περισσότερο. Ότι και αμάξι να έχεις θα πας με το ρυθμό των άλλων. Το καταλαβαίνεις αυτό που γράφω;

Οπότε μην προσπαθείς να υποτιμήσεις τη νοημοσύνη μου. Είτε έχεις θερμικό είτε ηλεκτρικό θα πας σαν κότα κάθε μέρα. Οι δήθεν εξυπνάδες αλλού. Τρώμε κάθε μέρα τους δρόμους με το κουτάλι και ξέρουμε τι γίνεται. Οι Αθηναίοι πχ πάνε Ασπρόπυργο, Ελευσίνα, Σχηματάρι για δουλειά. Μαξ 100 χλμ την μέρα. Μετά απλά ΔΕΝ αξίζει διότι το κόστος και ο χρόνος είναι τεράστια μεγέθη. Στα 100χλμ που σου έβαλα ένα νέο αμάξι θέλει 5-6 λίτρα ή 10-12€ τη μέρα. Αλλιώς 250-300€ το μήνα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ χώρια τις όποιες ζημιές.

Γι αυτό λοιπόν άσε τις εξυπνάδες περί χρόνου. Σου έγραψα με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ αυτονομία δημοφιλών μοντέλων και γράφεις ανοησίες. Απάντησε μου σε τι διαφωνείς με τις 8 και 10 μέρες ΜΟ αυτονομίας.
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
Σε ποια εκστρατεία αναφέρεσαι; Τι δεν καταλαβαίνεις από αυτά που έγραψα; Έχεις κάποια αντίθετη γνώμη; Έχεις κάποιο άρθρο ή στατιστική να γράφει ότι η αυτονομία ενός αυτοκινήτου είναι 20χλμ και ο μέσος Ευρωπαίος πάει κάθε μέρα στην Αυστραλία για δουλειά;

Υπάρχουν ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ που για κάποιο λόγο τις αγνοείται διότι κάπου κάπως κάποτε κτλ. Πραγματικές μετρήσεις. Πραγματικές στατιστικές. Φίλε μου ο χρόνος είναι χρήμα και δεν μπορείς να τον αγνοήσεις. Κανένας δεν ταξιδεύει κάθε μέρα εκατοντάδες χλμ για να πάει στη δουλειά του. Όλοι προσπαθούν να μείνουν κοντά στην εργασία τους για να μειώσουν τον παραπάνω χρόνο. Μια ώρα άντε μιάμιση. Από κει και πάνω πρέπει να είσαι βλάκας για να το κάνεις και να μη μετακομίσεις πιο κοντά. Και οι αποστάσεις είναι συγκεκριμένες. Πχ δεν τρέχεις σε πίστα ώστε να είσαι μόνος σου τελικιασμένος. Είσαι μια ώρα σε κίνηση με άλλους. Και αυτό μπορεί να σημαίνει 60-70 χλμ/ω σε αυτοκινητόδρομο. Κάποιες μέρες λιγότερο και κάποιες περισσότερο. Ότι και αμάξι να έχεις θα πας με το ρυθμό των άλλων. Το καταλαβαίνεις αυτό που γράφω;

Οπότε μην προσπαθείς να υποτιμήσεις τη νοημοσύνη μου. Είτε έχεις θερμικό είτε ηλεκτρικό θα πας σαν κότα κάθε μέρα. Οι δήθεν εξυπνάδες αλλού. Τρώμε κάθε μέρα τους δρόμους με το κουτάλι και ξέρουμε τι γίνεται. Οι Αθηναίοι πχ πάνε Ασπρόπυργο, Ελευσίνα, Σχηματάρι για δουλειά. Μαξ 100 χλμ την μέρα. Μετά απλά ΔΕΝ αξίζει διότι το κόστος και ο χρόνος είναι τεράστια μεγέθη. Στα 100χλμ που σου έβαλα ένα νέο αμάξι θέλει 5-6 λίτρα ή 10-12€ τη μέρα. Αλλιώς 250-300€ το μήνα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ χώρια τις όποιες ζημιές.

Γι αυτό λοιπόν άσε τις εξυπνάδες περί χρόνου. Σου έγραψα με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ αυτονομία δημοφιλών μοντέλων και γράφεις ανοησίες. Απάντησε μου σε τι διαφωνείς με τις 8 και 10 μέρες ΜΟ αυτονομίας.
ρε φίλε τι λες, με προσέχεις καθόλου?
στ'αρχίδια μου πόσα ευρω καίω τη μερα, ή ποσο θα με βγάλει το ηλεκτρικό...
εν τέλει, σε 2 μέρες ή σε μια βδομάδα θα θέλει φόρτιση...ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ? θα τρέχω σαν το μαλάκα να βρίσκω φορτιστή και να πίνω μια ώρα καφέ μέχρι να γεμίσει?
και ταξίδια πως θα κάνω? θα περιμένω και θα ψάχνω που έχει βενζινάδικο με φορτιστές?
κι όταν το βρω θα περιμένω πάλι πότε θα φορτίσει? ΠΑΠΑΡΙΕΣ.

ξαναγράφω ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ ΜΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ. οχι εκτός πόλης.
κάποτε πιθανόν να αλλάξουν αυτά,με μπαταρίες που βγάζουν πραγματικά πολλά χιλιόμετρα (όχι τις μούφες το έλον), που δεν κοστίζουν μια περιουσία (περισσότερο από αυτά που θα "έχεις κερδίσει" από βενζίνη όταν χρειαστεί να την αλλάξεις), με σταθμούς φόρτισης στο σύνολο των βενζινάδικων κάθε χώρας, και με χρόνους φόρτισης κάτω των 10 λεπτών για πλήρη κύκλο.
οκ όταν έρθει αυτό το κάποτε ξανασυζητάμε...

και όσον αφορά τα οικολογικά, εκεί είναι το γέλιο...
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
922
Like
1.491
Πόντοι
206
Νομίζω δεν είναι επισφαλής η θέση τους ....έχουν κυριαρχήσει παγκοσμίως ....πριν λίγες μέρες ακόμα και ο " σκληρός καριολης " μασκ κάλεσε τις κυβερνήσεις να πάρουν μέτρα παρεμβατισμού ......δηλαδή όταν αυτός και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές κερδίζουν και εξαφανίζουν τον ανταγωνισμό είναι καλά όταν όμως εμφανίζεται ένα προϊόν φθηνό για τον καταναλωτή τοτε θυμούνται τον ανταγωνισμό .....γαμω την φάρα τους μακάρι να πλημμυρίσουμε φθηνά κινέζικα

Τα 2 πρώτα που έγραψα ψιλοισχύουν και μπορείς να δεις βίντεο στο YT με τεστ. Μιλάμε για "χάρτινες" κατασκευές. Επίσης δεν είναι εύκολο να χτίσεις δίκτυο. Οι Ευρωπαίοι πχ έχουν κάποιες στάνταρ εταιρίες. Bosch, Magnetti Marelli, Delphi αν θυμάμαι σωστά. Τα προϊόντα τους βρίσκονται σε όλα τα αυτοκίνητα και εννοείται σε όλα τα μαγαζιά ανταλλακτικών. Αν η ζημιά είναι νορμάλ μπορείς μέσα σε λίγη ώρα να το φτιάξεις. Ο Κινέζος πολύ αμφισβητώ αν χρησιμοποιεί τα ίδια ανταλλακτικά. Δεν το ξέρω αλλά πολύ αμφιβάλλω. Και αν είναι έτσι τότε τρέχα γύρευε να βρεις κάτι.

Στο τρίτο κομμάτι όλοι ξέρουμε πως η Κίνα είναι Καπιταλιστική Δικτατορία. Και αυτό σημαίνει ότι δουλεύουν σχεδόν τσάμπα καθώς υπάρχουν εκατοντάδες εκατομμύρια "σκλάβοι". Μπορεί να παίζει τις τιμές κατά το δοκούν καθώς δεν έχει να δώσει λογαριασμό σε κανέναν αφού όλα είναι in house. Με ελάχιστη τεχνογνωσία ίσως μπορεί να σου δώσει Rolls Royce σε τιμή Dacia. Και τότε ίσως γίνει ο χαμός.

Επίσης ακόμα και αν πει κάποιος οτι δεν έχω πρόβλημα να φορτίζω μόνο εκτός σπιτιού , το ιδανικό για την μπαταρία απο οτι έχω ακούσει είναι είτε να κάνει μόνο αργές φορτίσεις η στην χειρότερη να κάνει για παράδειγμα 4 - 5 αργές φορτίσεις και μια ταχυφόρτιση. Αν κάνει μόνο ταχυφορτίσεις είναι πολύ πιθανό να πέσει γρηγορότερα η χωρητικότητα.

Αυτό ναι ισχύει. Αλλά δεν είναι τόσο τραγικό αν έχει γίνει σωστή προθέρμανση της μπαταρίας. Πχ στη Σουηδία ναι θα της γαμήσει τα πρέκια. Αλλά εδώ όχι τόσο πολύ καθώς είναι ήδη σε καλή θερμοκρασία.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
922
Like
1.491
Πόντοι
206
ρε φίλε τι λες, με προσέχεις καθόλου?
στ'αρχίδια μου πόσα ευρω καίω τη μερα, ή ποσο θα με βγάλει το ηλεκτρικό...
εν τέλει, σε 2 μέρες ή σε μια βδομάδα θα θέλει φόρτιση...ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ? θα τρέχω σαν το μαλάκα να βρίσκω φορτιστή και να πίνω μια ώρα καφέ μέχρι να γεμίσει?
και ταξίδια πως θα κάνω? θα περιμένω και θα ψάχνω που έχει βενζινάδικο με φορτιστές?
κι όταν το βρω θα περιμένω πάλι πότε θα φορτίσει? ΠΑΠΑΡΙΕΣ.

ξαναγράφω ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ ΜΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ. οχι εκτός πόλης.
κάποτε πιθανόν να αλλάξουν αυτά,με μπαταρίες που βγάζουν πραγματικά πολλά χιλιόμετρα (όχι τις μούφες το έλον), που δεν κοστίζουν μια περιουσία (περισσότερο από αυτά που θα "κερδίσεις από βενζίνη), με σταθμούς φόρτισης στο σύνολο των βενζινάδικων κάθε χώρας, και με χρόνους φόρτισης κάτω των 10 λεπτών για πλήρη κύκλο.
οκ όταν έρθει αυτό το κάποτε ξανασυζητάμε...

και όσον αφορά τα οικολογικά, εκεί είναι το γέλιο...

Το 1,5 εκατομύρριο ιδιοκτητών Tesla MY έχουν αντίθετη άποψη αλλά ΟΚ.

 

Tzonis13

Μέλος
Εγγρ.
16 Φεβ 2019
Μηνύματα
66
Κριτικές
2
Like
353
Πόντοι
20
IMG-20240123-WA0084.jpg
ο μητσος δεν χαλασε ποτε,δεν εμεινε ποτε,μαυρο σκυλι του πολεμου, πουληθηκε αλα δεν ξεκαστηκεσ Μητσαρα
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
Το 1,5 εκατομύρριο ιδιοκτητών Tesla MY έχουν αντίθετη άποψη αλλά ΟΚ.

κι ακόμα κλαίνε



και τα ρίχνει στους οδηγούς :confused::grin:

 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
Το 1,5 εκατομύρριο ιδιοκτητών Tesla MY έχουν αντίθετη άποψη αλλά ΟΚ.

επιπλέον δεν απάντησες σε αυτά που επεσήμανα...
για δώσε καμια "λύση"...
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
922
Like
1.491
Πόντοι
206
κι ακόμα κλαίνε



και τα ρίχνει στους οδηγούς :confused::grin:


επιπλέον δεν απάντησες σε αυτά που επεσήμανα...
για δώσε καμια "λύση"...

Να αναφέρω το Dieselgate; Που πρόσφατα η Toyota πιάστηκε να έχει ελαττωματικούς αερόσακους; Που πάλι η Toyota στο Prius είχε κολλημένο γκάζι; Τι να πρωτοθυμηθώ; Που αγόρασε ο φίλος μου Opel και στους πρώτους μήνες είχε ανάκληση;

Άστο. Αν αρχίσουμε αυτό το κομμάτι δεν συμφέρει με τα σκάνδαλα που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια.
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
Να αναφέρω το Dieselgate; Που πρόσφατα η Toyota πιάστηκε να έχει ελαττωματικούς αερόσακους; Που πάλι η Toyota στο Prius είχε κολλημένο γκάζι; Τι να πρωτοθυμηθώ; Που αγόρασε ο φίλος μου Opel και στους πρώτους μήνες είχε ανάκληση;

Άστο. Αν αρχίσουμε αυτό το κομμάτι δεν συμφέρει με τα σκάνδαλα που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια.
δε διαφωνούμε...
και δε με ενδιαφέρουν τα τογιότα
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar
Εγγρ.
13 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.404
Κριτικές
1
Like
2.790
Πόντοι
456
εχει καποιος γνωμη για το seat ibiza cupra 1400? ενας φιλος μου ειπε οτι ειναι λιγο "πιεσμενος" αυτος ο κινητηρας (προφανως δεν αναφέρομαι στα πειραγμενα)
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

180 αλογα
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.853
Κριτικές
15
Like
11.854
Πόντοι
3.846
Άστην για άλλους. Στα τουρμπάτα του γκρούπ , βάζε 100αρα.
Αφού από πλευράς απόδοσης δε δίνει τίποτα σε παλιούς 1.8Τ. Δεν την αναφέρει καν ο κατασκευαστής στο manual.
Το λες από άποψη συντήρησης;
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
179
Like
127
Πόντοι
1
Εξαρταται ποσο μεγαλα ταξιδια κανεις οπως μου ειπε ενας ιδιοκτητης ηλεκτρικου δεν ειναι για μεγαλες αποστασεις

Σε βαρυ χειμωνα οπως στη βορεια ευρωπη θα εχεις προβλημα στην ελλαδα ειναι ελαφρυς χειμωνας

Ναι μεν δεν χρειαζεσαι service αλλα τα πληρωνεις μαζικα οταν σου πουνε στην αντιπροσωπεια για αλλαγη μπαταριας θελεις 20 χιλιαδες συν τα εργατικα.
Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καλαμάτα. Στο εξωτερικό που έχει περισσότερους φορτιστές είναι πιο εύκολο.

Το «δεν έχει σέρβις» δεν είναι τόσο το κοστος, όσο η ταλαιπωρία. Είναι όπως το να μην χρειάζεται να μπαίνεις σε βενζινάδικα. Μικρές ευκολίες που δεν ήξερες ότι κάνουν τόση διαφορά.

Αλλά και από πλευρά κόστους να το πας, τα σέρβις του bmw μου μαζί με ότι προβλήματα λόγο φθοράς βγαίνουν μέχρι τώρα έχουν κοστίσει αρκετά παραπάνω από ότι η μπαταρία. Μου έσπασε το κιβώτιο που μόνο του ήταν 13.000

Δεν έχω κρατήσει ποτέ αυτοκίνητο δέκα χρόνια που είναι ο χρόνος φθοράς της μπαταρίας.

Επίσης τις μπαταρίες τις πουλάς και βγάζεις κάποιο από το κόστος αλλαγής τους.
 

Gademosavros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιαν 2009
Μηνύματα
287
Like
1.106
Πόντοι
201
Αφού από πλευράς απόδοσης δε δίνει τίποτα σε παλιούς 1.8Τ. Δεν την αναφέρει καν ο κατασκευαστής στο manual.
Το λες από άποψη συντήρησης;
Η 100αρα σε κινητήρες με κάτω από 12 συμπίεση δε δίνει τίποτα (άσε που μπορεί να βαράνε και πυράκια) , έχει ειπωθεί πολλές φορές ότι θέλει συμπίεση με πάνω από 12 με 13 για να δουλέψει σωστά και να πεις ότι θα δεις διαφορά
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.736
Πόντοι
2.306
Υπάρχουν αλλαγές στην τεχνολογία που κάποιος δεν τις αντιλαμβάνεται αμέσως.
Πριν κάτι χρόνια σε ένα από τα μαγαζια μου γείτονας είχε τεράστιο κήπο, και είχε πάρει ηλεκτρικά εργαλεία κήπου. Ειχα πάει και τα έπιασα στα χέρια μου και εκεί κατάλαβα για πρώτη φορά ότι περνάμε σε νέα εποχή. Οι μπαταρίες έχουν φτάσει σε άλλο επίπεδο ισχύος και διάρκειας.
Μετά ο αδερφός μου πήρε ένα Corolla hybrid αυτά που από 0-60 πάνε με μπαταρία. Φοβερό συναίσθημα το γκάζι το κιβώτιο από άλλο πλανήτη. Εντυπωσιάστηκα.
Την πλάκα μου την έπαθα με Tesla ως συνοδηγός. Πρώτη φορά ένιωσα σε αυτοκίνητο την επιτάχυνση που νιώθεις σε απογείωση 737.
έχω επιφυλάξεις αν θα καταφέρουν να βρουν τόσα μεταλα που χρειάζονται να γίνει ο παγκόσμιος στόλος αυτοκινήτων ηλεκτρικός.
αλλά δεν είναι ένα απλό βήμα εξέλιξης. Είναι σαν να περνάς δύο τρία επίπεδα μαζί.
Όποιος δεν έχει δοκιμάσει πρέπει να μπει. Δεν μπορείς να έχεις γνώμη αν δεν ζήσεις κάτι.
Τώρα χρόνοι φόρτισης, σημεία φόρτισης και όλα αυτά είναι θέμα χρόνου και εξέλιξης. Εδώ που είμαι όλα τα σουπερμάρκετ έχουν θέσεις φόρτισης το έχουν σκεφτεί πολυ εξυπνα και τα πρατήρια ένα ένα φτιάχνουν θέσης φόρτισης.

Δεν ξέρω τι θα συμβεί πραγματικά στο μέλλον πως θα εξελιχθεί η κατάσταση. Σε θέματα τεχνολογίας τα άλματα είναι τεράστια. Σε θέματα εισοδήματος των ανθρώπων η κατάσταση τραγική.
Το μυαλό του Έλληνα έχει χίλια κολλήματα, αμάξι είναι ότι έχει ταχύτητες συμπλέκτη αυτές οι αναγκαιες παπαριές που χρειάζεται ο θερμικός κινητήρας. Και να τον βάλεις σε ένα ηλεκτρικό αρνείται ο εγκέφαλος την υπεροχή ότι δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων.
Δεν μπορείς να κρατήσεις όμως την ανθρωπότητα πίσω.
Μέχρι πέρυσι και εγώ έλεγα ότι τα ηλεκτρικά είναι μαλακίες.
Όμως τα ηλεκτρικά γαμανε σε όλα τα συμβατικά.
Οδηγική συμπεριφορά, άνεση, απόλαυση, επιτάχυνση.
Είπαμε είναι φοβερή λύση για μέσα προςμεγαλα εισόδηματσ που έχουν μονοκατοικία γκαραζ κλπ.
Αυτός που μένει με νοίκι σε πολυκατοικία που ακούει ποτέ χέζει κάθε διαμέρισμα και όροφος δεν έχει θέμα να σκεφτεί ηλεκτρικό. Αυτός σκέφτεται μια χαρά είμαι με το θερμικό και τι μαλακια είναι το ηλεκτρικό......
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
Υπάρχουν αλλαγές στην τεχνολογία που κάποιος δεν τις αντιλαμβάνεται αμέσως.
Πριν κάτι χρόνια σε ένα από τα μαγαζια μου γείτονας είχε τεράστιο κήπο, και είχε πάρει ηλεκτρικά εργαλεία κήπου. Ειχα πάει και τα έπιασα στα χέρια μου και εκεί κατάλαβα για πρώτη φορά ότι περνάμε σε νέα εποχή. Οι μπαταρίες έχουν φτάσει σε άλλο επίπεδο ισχύος και διάρκειας.
Μετά ο αδερφός μου πήρε ένα Corolla hybrid αυτά που από 0-60 πάνε με μπαταρία. Φοβερό συναίσθημα το γκάζι το κιβώτιο από άλλο πλανήτη. Εντυπωσιάστηκα.
Την πλάκα μου την έπαθα με Tesla ως συνοδηγός. Πρώτη φορά ένιωσα σε αυτοκίνητο την επιτάχυνση που νιώθεις σε απογείωση 737.
έχω επιφυλάξεις αν θα καταφέρουν να βρουν τόσα μεταλα που χρειάζονται να γίνει ο παγκόσμιος στόλος αυτοκινήτων ηλεκτρικός.
αλλά δεν είναι ένα απλό βήμα εξέλιξης. Είναι σαν να περνάς δύο τρία επίπεδα μαζί.
Όποιος δεν έχει δοκιμάσει πρέπει να μπει. Δεν μπορείς να έχεις γνώμη αν δεν ζήσεις κάτι.
Τώρα χρόνοι φόρτισης, σημεία φόρτισης και όλα αυτά είναι θέμα χρόνου και εξέλιξης. Εδώ που είμαι όλα τα σουπερμάρκετ έχουν θέσεις φόρτισης το έχουν σκεφτεί πολυ εξυπνα και τα πρατήρια ένα ένα φτιάχνουν θέσης φόρτισης.

Δεν ξέρω τι θα συμβεί πραγματικά στο μέλλον πως θα εξελιχθεί η κατάσταση. Σε θέματα τεχνολογίας τα άλματα είναι τεράστια. Σε θέματα εισοδήματος των ανθρώπων η κατάσταση τραγική.
Το μυαλό του Έλληνα έχει χίλια κολλήματα, αμάξι είναι ότι έχει ταχύτητες συμπλέκτη αυτές οι αναγκαιες παπαριές που χρειάζεται ο θερμικός κινητήρας. Και να τον βάλεις σε ένα ηλεκτρικό αρνείται ο εγκέφαλος την υπεροχή ότι δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων.
Δεν μπορείς να κρατήσεις όμως την ανθρωπότητα πίσω.
Μέχρι πέρυσι και εγώ έλεγα ότι τα ηλεκτρικά είναι μαλακίες.
Όμως τα ηλεκτρικά γαμανε σε όλα τα συμβατικά.
Οδηγική συμπεριφορά, άνεση, απόλαυση, επιτάχυνση.
Είπαμε είναι φοβερή λύση για μέσα προςμεγαλα εισόδηματσ που έχουν μονοκατοικία γκαραζ κλπ.
Αυτός που μένει με νοίκι σε πολυκατοικία που ακούει ποτέ χέζει κάθε διαμέρισμα και όροφος δεν έχει θέμα να σκεφτεί ηλεκτρικό. Αυτός σκέφτεται μια χαρά είμαι με το θερμικό και τι μαλακια είναι το ηλεκτρικό......
μέχρι να επιλυθούν τα προβλήματα που έχω ήδη αναφέρει, τα όποια (είναι αρκετά) πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών είναι σα να μην υπάρχουν.
πρώτα αντιμετωπίζεις την καθημερινότητα και το πρακτικό κομμάτι με επενδύσεις - ή/και το επιλύεις κατάλληλα με διάφορους τρόπους - και μετά μιλάς για αλλαγές στόλου παγκοσμίως κλπ κλπ...
όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέμε. σα να λες "έχω εστιατόριο, δώστε μου τα λεφτά σας για γαμάτο φαγητό και σιγά σιγά εγώ θα πάρω και πιάτα και πηρούνια και μαχαίρια και τραπέζια και καρέκλες. μέχρι τότε στο όρθιο με το χεράκι...αλλά γκουρμεδιές οκ?"
ε αυτά δε γίνονται...
(για να μην αναφερθώ στην "ποιότητα" των τεσλα...γιατί επιμένετε κάποιοι. με μια βόλτα δε βλέπεις τι παίζει, απλά εντυπωσιάζεσαι)
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
866
Κριτικές
1
Like
2.332
Πόντοι
446
Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καλαμάτα. Στο εξωτερικό που έχει περισσότερους φορτιστές είναι πιο εύκολο.

Το «δεν έχει σέρβις» δεν είναι τόσο το κοστος, όσο η ταλαιπωρία. Είναι όπως το να μην χρειάζεται να μπαίνεις σε βενζινάδικα. Μικρές ευκολίες που δεν ήξερες ότι κάνουν τόση διαφορά.

Αλλά και από πλευρά κόστους να το πας, τα σέρβις του bmw μου μαζί με ότι προβλήματα λόγο φθοράς βγαίνουν μέχρι τώρα έχουν κοστίσει αρκετά παραπάνω από ότι η μπαταρία. Μου έσπασε το κιβώτιο που μόνο του ήταν 13.000

Δεν έχω κρατήσει ποτέ αυτοκίνητο δέκα χρόνια που είναι ο χρόνος φθοράς της μπαταρίας.

Επίσης τις μπαταρίες τις πουλάς και βγάζεις κάποιο από το κόστος αλλαγής τους.
Κάνε ότι πιστεύεις γενικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απλώς να προσέχεις με τα συγκεκριμένα περισσότερα αρνητικά παρά θετικά έχει. Καλη συνέχεια.
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
Υπάρχουν αλλαγές στην τεχνολογία που κάποιος δεν τις αντιλαμβάνεται αμέσως.
Πριν κάτι χρόνια σε ένα από τα μαγαζια μου γείτονας είχε τεράστιο κήπο, και είχε πάρει ηλεκτρικά εργαλεία κήπου. Ειχα πάει και τα έπιασα στα χέρια μου και εκεί κατάλαβα για πρώτη φορά ότι περνάμε σε νέα εποχή. Οι μπαταρίες έχουν φτάσει σε άλλο επίπεδο ισχύος και διάρκειας.
Μετά ο αδερφός μου πήρε ένα Corolla hybrid αυτά που από 0-60 πάνε με μπαταρία. Φοβερό συναίσθημα το γκάζι το κιβώτιο από άλλο πλανήτη. Εντυπωσιάστηκα.
Την πλάκα μου την έπαθα με Tesla ως συνοδηγός. Πρώτη φορά ένιωσα σε αυτοκίνητο την επιτάχυνση που νιώθεις σε απογείωση 737.
έχω επιφυλάξεις αν θα καταφέρουν να βρουν τόσα μεταλα που χρειάζονται να γίνει ο παγκόσμιος στόλος αυτοκινήτων ηλεκτρικός.
αλλά δεν είναι ένα απλό βήμα εξέλιξης. Είναι σαν να περνάς δύο τρία επίπεδα μαζί.
Όποιος δεν έχει δοκιμάσει πρέπει να μπει. Δεν μπορείς να έχεις γνώμη αν δεν ζήσεις κάτι.
Τώρα χρόνοι φόρτισης, σημεία φόρτισης και όλα αυτά είναι θέμα χρόνου και εξέλιξης. Εδώ που είμαι όλα τα σουπερμάρκετ έχουν θέσεις φόρτισης το έχουν σκεφτεί πολυ εξυπνα και τα πρατήρια ένα ένα φτιάχνουν θέσης φόρτισης.

Δεν ξέρω τι θα συμβεί πραγματικά στο μέλλον πως θα εξελιχθεί η κατάσταση. Σε θέματα τεχνολογίας τα άλματα είναι τεράστια. Σε θέματα εισοδήματος των ανθρώπων η κατάσταση τραγική.
Το μυαλό του Έλληνα έχει χίλια κολλήματα, αμάξι είναι ότι έχει ταχύτητες συμπλέκτη αυτές οι αναγκαιες παπαριές που χρειάζεται ο θερμικός κινητήρας. Και να τον βάλεις σε ένα ηλεκτρικό αρνείται ο εγκέφαλος την υπεροχή ότι δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων.
Δεν μπορείς να κρατήσεις όμως την ανθρωπότητα πίσω.
Μέχρι πέρυσι και εγώ έλεγα ότι τα ηλεκτρικά είναι μαλακίες.
Όμως τα ηλεκτρικά γαμανε σε όλα τα συμβατικά.
Οδηγική συμπεριφορά, άνεση, απόλαυση, επιτάχυνση.
Είπαμε είναι φοβερή λύση για μέσα προςμεγαλα εισόδηματσ που έχουν μονοκατοικία γκαραζ κλπ.
Αυτός που μένει με νοίκι σε πολυκατοικία που ακούει ποτέ χέζει κάθε διαμέρισμα και όροφος δεν έχει θέμα να σκεφτεί ηλεκτρικό. Αυτός σκέφτεται μια χαρά είμαι με το θερμικό και τι μαλακια είναι το ηλεκτρικό......
επίσης - για την ιστορία - να πούμε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι καθόλου (ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ) νέα τεχνολογία...
πιο παλιά από τα εσωτερικής καύσης σχεδόν
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom