Νέα

Αθάνατη Ελληνική τηλεόραση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα old_admin
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7
  • Εμφανίσεις 1K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

old_admin

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2005
Μηνύματα
1.835
Like
37
Πόντοι
16
Ας μαζέψουμε τα καλύτερα βιντεάκια από τα κανάλια και ΜΟΝΟ.
Αρχίζω...  :2funny:


[youtube=425,350]Hmgx0C8Z9uA[/youtube]
 

alphonso

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
17.742
Κριτικές
3
Like
5.767
Πόντοι
1.206
η θρυλικη εκπομπη του βασιλη λεβεντη το 1993
:2funny:
[youtube=425,350]Rk_pVgXhZO8&feature=related[/youtube]
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.413
Κριτικές
1
Like
943
Πόντοι
96
        Ενας φίλος ηρθε απόψε απο τα παλια

[youtube=425,350]a4BtOwU0rYA[/youtube]

και γαλατης στα νειατα του

[youtube=425,350]Y-XIHTEcIOI[/youtube]
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.434
Κριτικές
13
Like
4.174
Πόντοι
746
Βλέπωντας για ακόμα μία φορά πλέον μόνο στο Ελεύθερο Διαδίκτυο (Internet) απο διάφορους ανθρώπους που ανεβάζουν θέματα απο την καθημερινότητα τα οποία η Ελληνική Πετσωμένη TV με οποιόνδήποτε τρόπο προσπαθεί να τραβήξει,κρύψει η μετατρέψει στον θεατή χωρίς να κάνει κάποιο ρεπορτάζ,δημοσιογραφία η να πάρει συνέντευξη και κλέβει την δουλειά άλλου,γενικά να κάνει τις διάφορες κομπίνες που γνωρίζει καλά, προσωπικά με βγάζει σωστό στην απόφαση μου να έχω κλειστή την τηλεόραση του δωματίου και απλά να μου πιάνει χώρο απο το 2011-12 έως σήμερα.


Ένα φρέσκο παράδειγμα είναι αυτό με την συνέντευξη που έγινε σε robot απο κάποια ομάδα YouTuber αν δεν κάνω λάθος απο Έλληνες και βάση αυτής ένας ΑΡΔ του Open την αναπαρήγαγε σαν δική του.





Επιπλέον να θυμήσω επι Alter εποχή πρίν το λουκέτο τον Αυτιά εποχές 2010-2011 που μίλαγε με τον Ψωμιάδη και δύο μέρες αναπαρήγαγε μόνος του την συζήτηση,μέχρι που τον βγάλανε σέντρα οι Ράδιο Αρβύλα.

 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Δεν έχει νόημα να ανοίξω νήμα για τα τηλεσκουπίδια(θα ανοιχτεί όταν έρθει η ώρα),οπότε το αφήνω εδώ


:shit::shit::shit::shit::shit::shit::shit:
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.682
Κριτικές
173
Like
39.876
Πόντοι
38.529
Απιθανος Πλευρης...
Δεν ειμαι ρατσιστης εγω κυριε,εσεις ειστε τσιγγανος!!!

 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.593
Κριτικές
54
Like
79.978
Πόντοι
23.656
Δεν έχει νόημα να ανοίξω νήμα για τα τηλεσκουπίδια(θα ανοιχτεί όταν έρθει η ώρα),οπότε το αφήνω εδώ


:shit::shit::shit::shit::shit::shit::shit:
....ρε αρχοντα, αλλαξε ρε συ το αβαταρ, επιληψια θα παθουμε στο τελος :confused::confused::confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom