You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Αραπάκια στην Πατησίων
- Μέλος που άνοιξε το νήμα giannispeiraias
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 1K
- Εμφανίσεις 441K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.433
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.172
- Πόντοι
- 746
Βόλτα προ 5 λεπτών απο την πλατεία. Έφερα 4 φορές βόλτα. Μαυράκι ούτε για δείγμα,μόνο κάτι αλβανοί με μπύρες.
msakis
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 7.782
- Κριτικές
- 20
- Like
- 12.690
- Πόντοι
- 4.546
Η πιπα 2ε?
2€ μόνο το κεφαλάκι και με δόντι.. διαφορετικά ανεβαίνει η ταρίφα τύπε....
Talibanakos44
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 30 Δεκ 2015
- Μηνύματα
- 1.257
- Κριτικές
- 32
- Like
- 5.428
- Πόντοι
- 2.846
Καλησπέρα πρώτα απ όλα , με βγάζει πολλές φορές ο δρόμος από Πατησίων πέρασα κ χθες κ σήμερα μόνο μια μαυρουλα είδα χθες κατά τη 1:30 κ σήμερα 1 , πολλές Μαυρούλες εδώ δεν είδα ούτε πάρκο ούτε παράδρομο, μια είχε κ αυτή καβατζωμενη περιμένει ν τσεκάρει εάν το αυτοκίνητο ψάχνει κάτι ώστε ν μην στεκεται κάρφωμα μέσα στο δρόμο . Τώρα για τη πλατεία θυμαρακειων ούτε χθες ούτε σήμερα είχε ούτε μια μαύρη. Επίσης για να βοηθηθούμε όλοι μας εσυ π είδες τις πολλές μαυρουλες γιατί εγώ έψαξα απεναντι από το πάρκο στο παράδρομο της Πατησίων κ πίσω από το πάρκο στο στενάκι που βρίσκεται ένα παρακμιακό καφενείο κ αρκετά παρκαρισμένα.Καλησπέρα στην ομάδα! Πέρασα και γώ χθες όντως υπήρχαν πολλές Μαυρούλες πίσω από πλατεία fix. Εγώ προσωπικά φοβάμαι κάνα αφροδίσιο όποτε τα πάντα με σκουφί !
Glyfomounix
Μέγας
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 7.495
- Like
- 15.961
- Πόντοι
- 3.556
Έμεινα για κάποια χρόνια σε κάθετη της Πατησίων. Το βράδυ ο δρόμος μετατρεπόταν σε τσιμπουκαδικο. Πίπα πέντε ευρώ ,ποιότητα πέντε ευρώ πίπα. Έβγαινες από το σπίτι με δεκαευρω ,έπαιρνες σουβλάκι ,μπυρα ,ξαλαφρωνες και έμεναν ρέστα
Ψωλίνιο ντε Καυλέιρα
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 3.655
- Κριτικές
- 23
- Like
- 25.753
- Πόντοι
- 8.296
Κάθε βράδυ μετά τις 12
υπάρχει εκεί η Τάρα κάνει πολύ
καλή πίπα απολαυστική σε πάει λίγο
παρακάτω σε ένα
σκοτεινό στενάκι κατεβάζει παντελόνι να φαίνεται στριγκάκι με τα
κωλομέρια έξω! 10ρικο ζητάει
υπάρχει εκεί η Τάρα κάνει πολύ
καλή πίπα απολαυστική σε πάει λίγο
παρακάτω σε ένα
σκοτεινό στενάκι κατεβάζει παντελόνι να φαίνεται στριγκάκι με τα
κωλομέρια έξω! 10ρικο ζητάει
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.433
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.172
- Πόντοι
- 746
Κάθε βράδυ μετά τις 12
υπάρχει εκεί η Τάρα κάνει πολύ
καλή πίπα απολαυστική σε πάει λίγο
παρακάτω σε ένα
σκοτεινό στενάκι κατεβάζει παντελόνι να φαίνεται στριγκάκι με τα
κωλομέρια έξω! 10ρικο ζητάει
Αν μπορείς να γίνεις λίγο συγκεκριμένος και να γράψεις σημείο,δρόμο η πλατεία.
Μέσα στα παρκαρισμένα κοίταξες;Επίσης για να βοηθηθούμε όλοι μας εσυ π είδες τις πολλές μαυρουλες γιατί εγώ έψαξα απεναντι από το πάρκο στο παράδρομο της Πατησίων κ πίσω από το πάρκο στο στενάκι που βρίσκεται ένα παρακμιακό καφενείο κ αρκετά παρκαρισμένα.
Ψωλίνιο ντε Καυλέιρα
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 3.655
- Κριτικές
- 23
- Like
- 25.753
- Πόντοι
- 8.296
Πατησίων-Ζαμπελίου γωνίαΑν μπορείς να γίνεις λίγο συγκεκριμένος και να γράψεις σημείο,δρόμο η πλατεία.
Συνημμένα
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.433
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.172
- Πόντοι
- 746
Μπράβο παίχτη.Πατησίων-Ζαμπελίου γωνία
Θα τσεκαριστεί.
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.433
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.172
- Πόντοι
- 746
Ξέρουμε επιπλέον υπηρεσίες απο την Τάρα?Κάθε βράδυ μετά τις 12
υπάρχει εκεί η Τάρα κάνει πολύ
καλή πίπα απολαυστική σε πάει λίγο
παρακάτω σε ένα
σκοτεινό στενάκι κατεβάζει παντελόνι να φαίνεται στριγκάκι με τα
κωλομέρια έξω! 10ρικο ζητάει
Μέχρι τι ώρα βρίσκεται στο σημείο αν ρώτησες?
Τσέκαρες σώμα,βυζί κώλο?
Ψωλίνιο ντε Καυλέιρα
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 3.655
- Κριτικές
- 23
- Like
- 25.753
- Πόντοι
- 8.296
Ξέρουμε επιπλέον υπηρεσίες απο την Τάρα?
Μέχρι τι ώρα βρίσκεται στο σημείο αν ρώτησες?
Τσέκαρες σώμα,βυζί κώλο
μέχρι 4-5 ταΞέρουμε επιπλέον υπηρεσίες απο την Τάρα?
Μέχρι τι ώρα βρίσκεται στο σημείο αν ρώτησες?
Τσέκαρες σώμα,βυζί κώλο?
ξημερώματα... δεν κάνει εξτρά
όπως όλες
οι μαυρούλες
άλλωστε...είναι μια χαρα τύπε και από σώμα και κώλο τα
πάντα όλα και πεντακάθαρη
Dsar263
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2021
- Μηνύματα
- 1.457
- Κριτικές
- 147
- Like
- 27.044
- Πόντοι
- 28.786
δηλαδη αμα της προτεινω να παμε σε ξενοδοχειο με το αναλογο δωρακι για μιση ωριτσα ποσα να παιρνει αραγε? Την εχεις ρωτησει η να ρωτησω εγω να δουμε τι θα γινει?μέχρι 4-5 τα
ξημερώματα... δεν κάνει εξτρά
όπως όλες
οι μαυρούλες
άλλωστε...είναι μια χαρα τύπε και από σώμα και κώλο τα
πάντα όλα και πεντακάθαρη
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.433
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.172
- Πόντοι
- 746
μέχρι 4-5 τα
ξημερώματα... δεν κάνει εξτρά
όπως όλες
οι μαυρούλες
άλλωστε...είναι μια χαρα τύπε και από σώμα και κώλο τα
πάντα όλα και πεντακάθαρη
Μπράβο παίχτη,βοηθάς πολύ.
Ευχαριστώ.
Dsar263
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2021
- Μηνύματα
- 1.457
- Κριτικές
- 147
- Like
- 27.044
- Πόντοι
- 28.786
ασε θα παω να την ρωτησωδηλαδη αμα της προτεινω να παμε σε ξενοδοχειο με το αναλογο δωρακι για μιση ωριτσα ποσα να παιρνει αραγε? Την εχεις ρωτησει η να ρωτησω εγω να δουμε τι θα γινει?
Ψωλίνιο ντε Καυλέιρα
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 3.655
- Κριτικές
- 23
- Like
- 25.753
- Πόντοι
- 8.296
για μισή ώρα δεν πάει σεδηλαδη αμα της προτεινω να παμε σε ξενοδοχειο με το αναλογο δωρακι για μιση ωριτσα ποσα να παιρνει αραγε? Την εχεις ρωτησει η να ρωτησω εγω να δουμε τι θα γινει?
ξενοδοχείο... από μία
και πάνω κάτι μου πε για 70€
Dsar263
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2021
- Μηνύματα
- 1.457
- Κριτικές
- 147
- Like
- 27.044
- Πόντοι
- 28.786
Ενδιαφερουσα περιπτωση...και αν ειναι για πανω απο μια ωρα 70ευρω δεν ειναι και πολλα για μια ωραια μαυρουλα....ας την δοκιμασουμε τωρα γιατι μετα μπορει να το ανεβασει στα 150-200 οπως κατι αλλες (πχ ebony darcy που πριν ενα χρονο επαιρνε 80)για μισή ώρα δεν πάει σε
ξενοδοχείο... από μία
και πάνω κάτι μου πε για 70€
Eχει φωτισμό εκεί? φαίνονται?Πατησίων-Ζαμπελίου γωνία
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 26K
- Απαντήσεις
- 10
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 93
- Εμφανίσεις
- 9K