Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
θα σου έλεγα οτι επειδη εχω ζησει στην Μοσχα 2 χρονια και σε αλλες πολεις της Ρωσιας οτι ειναι πολυ καλυτερη και καθαροτερη απο σχεδον ολες τις δυτικες χωρες ειδικα το μεγαλο χωριο την Ελλαδα. Στα μεγαλα + οτι δεν κλεινουν τα μαγαζια ποτε 24 το 24 και κυριακες , τα τεραστια παρκα , οι γυναικες φυσικα ,η διασκεδαση, η φοβερη πολεοδομια ,η ανεση χωρου γενικα και οτι μπορεις να ζησεις χαλωντας το μηνα μονο 5000 ρουβλια αμα θες (110 ευρω) η και να ζησεις πραγματικα σας βασιλιας με αρκετα παραπανω. Αλλα και φτωχος κια πλουσιος θα ζησεις.. οχι οπως εδω α... καιΕκτος απο τα σαλον, μερικα αξιοθεατα και τις γυναικες που εβαλε ο πιτσι κατα τ'αλλα θα ελεγα οτι η ρωσσια ειναι για το πουτσο.
θα σου έλεγα οτι επειδη εχω ζησει στην Μοσχα 2 χρονια και σε αλλες πολεις της Ρωσιας οτι ειναι πολυ καλυτερη και καθαροτερη απο σχεδον ολες τις δυτικες χωρες ειδικα το μεγαλο χωριο την Ελλαδα. Στα μεγαλα + οτι δεν κλεινουν τα μαγαζια ποτε 24 το 24 και κυριακες , τα τεραστια παρκα , οι γυναικες φυσικα ,η διασκεδαση, η φοβερη πολεοδομια ,η ανεση χωρου γενικα και οτι μπορεις να ζησεις χαλωντας το μηνα μονο 5000 ρουβλια αμα θες (110 ευρω) η και να ζησεις πραγματικα σας βασιλιας με αρκετα παραπανω. Αλλα και φτωχος κια πλουσιος θα ζησεις.. οχι οπως εδω α... και
βενζινη το λιτρο 0,45 ευρω και στα χωρια εχω πετυχει 0.27 την 90 αρα.. τι αλλο θες? Στα μειον το πολυ κρυο το χειμωνα και το αρκετο αλκοολ που καταλωνει ο μεσος ρωσος..
ακομα το σκεφτεσε ?
παιδια οταν ξαναπαω στη πατριδα θα κανω και εγω ενα ρεπορταζ![]()
![]()
![]()
![]()


ρεπορταζ σαν αυτο με κωλους?????παιδια οταν ξαναπαω στη πατριδα θα κανω και εγω ενα ρεπορταζ![]()
![]()
![]()
![]()

αν η ελλαδα ειχε πολιτικους με αρχιδια να την κυβερνανε θα ηταν το κεντρο του κοσμου,σε ολα τα πραγματα.

κοιταξα με προσοχη τις φωτογραφιες.η πολη ειναι σχεδον ιδια με την σοφια τις βουλγαριας.μοιαζουν σε πολλα πραγματα.οικοδομες κτηρια,πολυκατοικιες με πολλα πατωματα και χωρις μπαλκονια.μια πολη η οποια ειναι γεματη απομειναρια του κομουνισμου.πιστευω οτι θα υπαρχουν και καποιες περιοχες στις οποιες θα μενουν οι νεοπλουτοι ρωσσοι και δεν θα εχουν καμια σχεση με αυτο που βλεπαμε στις φωτο.τα περισσοτερα ντυσιματα που ειδα στις φωτο και απο ανδρες και απο γυναικες ειναι εντελως κιτς εως χαλια εντελως,ο τροπος ντυσιματος ειναι και αυτος ενα απομειναρι του κουμμουνισμου,μια ξεπασια ωστε να βαλουν αν γινετε ολα τους τα ρουχα σε μια μερα.εννοειτε οτι σε θεμα ντυσιματος στην ελλαδα ειμαστε ετη φωτος μπροστα.
πιστευω οτι υπαρχει φτωχια για τον λαο γενικα,και ο καθενας κανει οτι μπορει για να ζησει.
σε γενικες γραμμες δεν υπαρχει περιπτωση να εμενα εκει,αλλα ουτε και να πηγαινα σαν τουριστας,μια πολη φαντασμα ειναι του κουμμουνισμου.στο θεμα γυναικες ναι μεν αλλα,δηλαδη δεν νομιζω οτι αυτο το στυλ γυναικας ταιριαζει στον ελληνα,ειναι καθαρα και μονο μια σεξουαλικη φαντασιωση του καθενος.(οταν τις γαμησεις καταλαβαινεις οτι δεν σου ταιριαζουν για τιποτα παραπανω).αυτα τα λιγα,και τελος για να κλεισω,να πω και το εξης.
αν η ελλαδα ειχε πολιτικους με αρχιδια να την κυβερνανε θα ηταν το κεντρο του κοσμου,σε ολα τα πραγματα.
Αυτό το ξανάπες!!!


χαίρομαι πάντως για τις σταθερές απόψεις μου!![]()

αλλά εσένα δεν τολμώ να σε αμφισβητήσω!!!!![]()