Νέα

Ανθή Σαλαγκούδη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 698
  • Εμφανίσεις 229K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.377
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235
αυτη αντε κομματια να γινει, εχει ο μπαμπας της.
οι λαικες γκομενες της γειτονιας που θελουν τον ουρανο με τ αστρα? (γνωστο θεμα και χιλιοειπωμενο).

καποια γνωστη μου στα 48 της χθες, 1.60 χοντρουλα και γλυκουλα, εγραψε στο φατσοβιβλιο οτι ψαχνει ακομα τον αντρα που θα την ερωτευτει τρελα, μπλα μπλα μπλα... μυαλο κουκουτσι παιδες...
Αν στα 48 κυκλοφορούν τέτοια μυαλά ,φαντάσου τι φούσκωμα μυαλών τρώνε τα 8χρονα και πως θα καταντήσουν ως 18χρονα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

την φαγατε ρε μουνια την κοπέλα .... παει εμεινε βρακι με βρακι

Την γλωσσοφαγατε ρε...
 

Add1cted

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Δεκ 2020
Μηνύματα
1.016
Like
8.484
Πόντοι
1.056
την φαγατε ρε μουνια την κοπέλα .... παει εμεινε βρακι με βρακι

Δε μας ικανοποιεί αυτό φίλε Νιπλη. Το θέμα είναι να τη δούμε χωρίς βρακί...
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

Alexis_cool

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.942
Like
5.894
Πόντοι
1.056
Τελευταία τροποποίηση:

Alexis_cool

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.942
Like
5.894
Πόντοι
1.056
Αν στα 48 κυκλοφορούν τέτοια μυαλά ,φαντάσου τι φούσκωμα μυαλών τρώνε τα 8χρονα και πως θα καταντήσουν ως 18χρονα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
οπως τα λεμε χρονια τωρα φιλε μου... ποια ελλαδα να μεγαλωσει με τετοιες γυναικες? οχι οτι εμεις ειμαστε καλυτεροι, αλλα αυτες ειναι 10 φορες χειροτερες. (εκανα γενικευση και εχω πει καμποσες φορες οτι μισω τις γενικευσεις)
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.377
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235
Κομοδίνο για μέλη μας..Για τίποτα κουτσουρα της σώου μπηζ καλή θα ήταν.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

οπως τα λεμε χρονια τωρα φιλε μου... ποια ελλαδα να μεγαλωσει με τετοιες γυναικες? οχι οτι εμεις ειμαστε καλυτεροι, αλλα αυτες ειναι 10 φορες χειροτερες. (εκανα γενικευση και εχω πει καμποσες φορες οτι μισω τις γενικευσεις)
Όπως τα λες είναι...και ψάχνουμε εμείς να βρούμε λουλούδια στον βούρκο.
 

gauvain

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
729
Like
3.837
Πόντοι
446
1141024688.jpg
 

prokopis_proikismenos

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Νοε 2009
Μηνύματα
1.926
Κριτικές
10
Like
3.177
Πόντοι
5.595
Αναρωτιέμαι ποιος είναι περισσότερο καμμένος.... εκείνη ή όλοι όσοι την ακολουθούν στο ινστα!!
 

Set_air

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2016
Μηνύματα
1.717
Like
3.432
Πόντοι
456

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom