Νέα

Ανθή Σαλαγκούδη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 698
  • Εμφανίσεις 229K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Sicarios

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Απρ 2019
Μηνύματα
721
Κριτικές
31
Like
3.775
Πόντοι
2.836
Ότι και να λένε , χαζή ξεχαζή , ξυνή , ξενερωτη , ντεκαβλέ , κλεινόμουν μαζί της σε ένα δωμάτιο και έβγαινα μόνο σε φορείο . Χαχαχαχαχα

Τη γουστάρω με χίλια , οχι για αγκαλίτσες και γούτσου γούτσου , αλλά για ατελείωτο PSE
Που είσαι ρε iakovos…… καιρό έχω να δω ποστάρισμα σου
 

Ilbi

Σπουδαίος
Εγγρ.
12 Απρ 2022
Μηνύματα
2.250
Like
16.140
Πόντοι
2.256
Ότι και να λένε , χαζή ξεχαζή , ξυνή , ξενερωτη , ντεκαβλέ , κλεινόμουν μαζί της σε ένα δωμάτιο και έβγαινα μόνο σε φορείο . Χαχαχαχαχα

Τη γουστάρω με χίλια , οχι για αγκαλίτσες και γούτσου γούτσου , αλλά για ατελείωτο PSE
Νομίζω βγάζει η γούστα η Ανθή
 

Drake88

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2018
Μηνύματα
964
Κριτικές
2
Like
2.825
Πόντοι
446
τυποι....πιστευω οτι γυρναει με τιποτα φλωρους που την πηδανε χλιαρα,και ξενερωνει.....θελει εναν αγριο χυστη απο εδω μεσα να την ξεσκισει....εχει βαρεθει τους αγαπουληδες....
θελει γκανγκμπανγκ απο λιμενεργατες
 

jfshjsshiss

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2021
Μηνύματα
843
Like
2.323
Πόντοι
446
A540D8A9-ADB3-40E9-AFB1-A52A3C10D463.jpeg
Όμορφο καυλακι!
Θα έβαζα τα σπερματοζωάρια μου στα κατεψυγμένα ωάρια της :bigdick: Και στην όμορφη φατσούλα
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Δεν κάνει για γλαστρα σε πρωιναδικο
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.490
Κριτικές
3
Like
3.645
Πόντοι
786
Ανθή κρυφό ταλέντο ή ανθοδοχείο; Ιδού η απορία.
 
Εγγρ.
28 Μαΐ 2011
Μηνύματα
10.151
Κριτικές
7
Like
13.962
Πόντοι
3.936
Καλή κοπέλα με πολλά κόμπλεξ χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος.

Μάλλον τη χάλασε η δύναμη του μπαμπά παρά την έφτιαξε.
 

Αρχιδοεμπορας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2022
Μηνύματα
355
Like
1.061
Πόντοι
201
εχει πεσει θυμα τις ομορφιας της, της καλοπερασης (λογο χρηματων του μπαμπα και με οτι αυτα απορεουν) ολα τα αολα ειναι να'χαμε να λεγαμε

πλουσια ευπορη γεροντοκορη
 
Εγγρ.
28 Μαΐ 2011
Μηνύματα
10.151
Κριτικές
7
Like
13.962
Πόντοι
3.936
εχει πεσει θυμα τις ομορφιας της, της καλοπερασης (λογο χρηματων του μπαμπα και με οτι αυτα απορεουν) ολα τα αολα ειναι να'χαμε να λεγαμε

πλουσια ευπορη γεροντοκορη
Γεροντοκόρη λόγο του μυαλού που κουβαλάει.

Είχε τις επιτυχίες της αλλά είναι αλλοουουιυυιιυυιοουουυιου.
 

Set_air

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2016
Μηνύματα
1.717
Like
3.432
Πόντοι
456
την ξέσκιζα εύκολα,λόγω ξινίλας
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom