Ypogeio reuma
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 341
- Κριτικές
- 48
- Like
- 2.992
- Πόντοι
- 5.271
Ξέρουμε πότε επιστρέφει;Δεν έφυγε ... απλά ήταν στις κόκκινες μέρες....οπότε δεν μπορούσε να κάνει ραντεβού...
Ξέρουμε πότε επιστρέφει;Δεν έφυγε ... απλά ήταν στις κόκκινες μέρες....οπότε δεν μπορούσε να κάνει ραντεβού...
Τι να λεει ρε τυπε εδω καποτε ενα φιλαρακι μπηκε στρατιωτησ και η δικια του με βρηκε εξω και εκει που πιναμε οι δυο μασ τα ποτα μας εγω και αυτη ξαφνικα μου βυζαινε τον πουτσο με το χερι τησ ηθελε γαμησι και χωρισ πληρωμη δεν εκανα κατι το εκανε με αλλον χωριζαν με τον φιλο μου κλπ τωρα αν εκανα μαλακια που δεν την ξεμουνιασα (ηταν καλο μουνακι) η οχι δεν ξερω απλα εκεινη την στιγμη δεν μου εβγαινε με τιποτα αν και ειχα πιει παραπανω και παλι με τιποτα .Ειναι θεμα καθαρα συνειδησησ και αρχων δεν ξερω ετσι αντεδρασα . Αυτα .καποιοι μπερδευουν τον αγοραιο ερωτα με το πληρωνω και κανω οτι γουσταρω. μειωνουν την κοπελα την προσβαλουν και της συμπεριφερονται σαν να ειναι σκουπιδι. τραγικη ειρωνια που μου εχει συμβει στο παρελθον, καποτε εκανα παρεα με ενα παιδι που του αρεσε να πηγαινει σε ιεροδουλες και να τις ξεφτυλιζει μας ελεγε το πως συμπεριφεροταν οταν βγαιναμε εξω μαζι του για καφε-ποτο κλπ, καποια στιγμη εκανε μια σχεση εγω τοτε μπακουρι βρηκα μια αγγελια καλεσα την κοπελα και μου εμφανιστηκε στο ξενοδοχειο η κοπελα του φιλου μου. προφανως την εδιωξα και με παρακαλεσε να μηβ πω τιποτα γιατι δεν το ηξερε ο φιλος μου. αυτο το σκηνικο μου φανικε πολυ ειρωνικο αυτος που του αρεσει να ξεφτυλιζει σεξεργατριες να κανει σχεση με μια τετοια εν αγνοια του
Ναι οκ ....δεν θα πεις τι σου αρέσει στην κοπέλα σου ...γιατί? Να μην ξέρει τι σε καυλωνει....και καλά στην αρχή ...μετά?...μου αρεσουν ΚΑΙ τα δωδεκαποντα αλλα δεν μπορω κ δεν θελω να επιβαλλω τα θελω μου στην κοπελα μου, φιλη, εκδιδομενη κτλ. Στα πλαισια τωρα της καβλας ή της φαντασιωσης (οπου κ πληρωνεις), αυτο ξεκινα απο την στιγμη που θα ετοιμαστει για μενα η κοπελα και τελειωνει με το αντιο στην πορτα του δωματιου! Το πριν κ το μετα ειναι θεμα, γουστο κ καβλα δικη της κ δν πεφτει λογος σε κανεναν μας.
Έχει επιστρέψει...στείλε της μνμ viber.... μπορεί να αργεί λίγο αλλά απαντά.... απλά πρέπει να είσαι σίγουρος για ραντεβού....και όχι για κουβέντα!!!Ξέρουμε πότε επιστρέφει;
Κουβέντα κάνουμε εδώΈχει επιστρέψει...στείλε της μνμ viber.... μπορεί να αργεί λίγο αλλά απαντά.... απλά πρέπει να είσαι σίγουρος για ραντεβού....και όχι για κουβέντα!!!
Βουλωμένο γράμμα φιλτατε...Έχει επιστρέψει...στείλε της μνμ viber.... μπορεί να αργεί λίγο αλλά απαντά.... απλά πρέπει να είσαι σίγουρος για ραντεβού....και όχι για κουβέντα!!!
...αλλο να το πεις και αλλο να το επιβαλεις η να κρινεις το γουστο κ το στυλ της.Ναι οκ ....δεν θα πεις τι σου αρέσει στην κοπέλα σου ...γιατί? Να μην ξέρει τι σε καυλωνει....και καλά στην αρχή ...μετά?
Ναι συμφωνώ....αλλά εσένα εμένα τους αρέσουν και η γυναίκα μας γκόμενα δεν φορά αυτά που θέλουμε...δεν πρέπει να την βάλεις στο τρυπάκι να βάλει αυτά που θες γουστάρεις...εάν κάποια είναι και φετίχ ......αλλο να το πεις και αλλο να το επιβαλεις.
Ναι οκΈχει επιστρέψει...στείλε της μνμ viber.... μπορεί να αργεί λίγο αλλά απαντά.... απλά πρέπει να είσαι σίγουρος για ραντεβού....και όχι για κουβέντα!!!
Μυστήριο πλάσμα....Ξαναγύρισες...ε...?
Λόγω κάποιου οικογενειακού προβλήματος θα λειψω μια μέρα ακόμα, απο παρασκευή μπορείτε να κανονισετε μαζί μΞέρουμε πότε επιστρέφει;
Ωχ τι εγινε ρε αννα...ελπιζω να ειναι ολα καλα και να περασει αυτο το προβλημα!!!!Λόγω κάποιου οικογενειακού προβλήματος θα λειψω μια μέρα ακόμα, απο παρασκευή μπορείτε να κανονισετε μαζί μ
Δεν χρειαζεται να ζητας συγνωμη οταν προκειται για τετοια πραματα,αυτα ειναι ανθρωπινα.Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να πω μια συγγνώμη σε όσους έχω ακυρώσει η αναβάλλει η αν σε κάποια συνάντηση μ δεν ήμουν στην καλύτερη διάθεση. Υπάρχει μια έκρυθμη κατασταση λόγω μια απώλειας στον οικογενειακό μ κύκλο. Ζητώ λίγη κατανόηση αλλά επειδή μ αρέσει να είμαι σωστή κ τυπική ένιωσα κ την ανάγκη να πω μια συγγνώμη
Κουράγιο και καλή δύναμηΚαλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να πω μια συγγνώμη σε όσους έχω ακυρώσει η αναβάλλει η αν σε κάποια συνάντηση μ δεν ήμουν στην καλύτερη διάθεση. Υπάρχει μια έκρυθμη κατασταση λόγω μια απώλειας στον οικογενειακό μ κύκλο. Ζητώ λίγη κατανόηση αλλά επειδή μ αρέσει να είμαι σωστή κ τυπική ένιωσα κ την ανάγκη να πω μια συγγνώμη
Συλληπητηρια αννα...!!!Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να πω μια συγγνώμη σε όσους έχω ακυρώσει η αναβάλλει η αν σε κάποια συνάντηση μ δεν ήμουν στην καλύτερη διάθεση. Υπάρχει μια έκρυθμη κατασταση λόγω μια απώλειας στον οικογενειακό μ κύκλο. Ζητώ λίγη κατανόηση αλλά επειδή μ αρέσει να είμαι σωστή κ τυπική ένιωσα κ την ανάγκη να πω μια συγγνώμη
Σε ευχαριστώ πολύ!Συλληπητηρια αννα...!!!