Anna24
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Ιαν 2022
- Μηνύματα
- 3.642
- Like
- 32.642
Γιατί να μην σε δεχτώ βρε αγάπη μΝτροπη σε οποιον σ εκανε κατι...εγω προσωπικα θα ηθελα να σ συναντησω και θα ηταν τιμη μου...ελπιζω να με δεχτεις και να γινει συντομα!!
Γιατί να μην σε δεχτώ βρε αγάπη μΝτροπη σε οποιον σ εκανε κατι...εγω προσωπικα θα ηθελα να σ συναντησω και θα ηταν τιμη μου...ελπιζω να με δεχτεις και να γινει συντομα!!
Θα σ στειλω μνμ στο viber και θα σ πω σε λιγες μερες....!!!Υπαρχει λογος....δεν θελω να παρεξηθηθουμε για αυτο!!!!Γιατί να μην σε δεχτώ βρε αγάπη μ
Είμαι πραγματικά πολύ περίεργηΘα σ στειλω μνμ στο viber και θα σ πω σε λιγες μερες....!!!Υπαρχει λογος....δεν θελω να παρεξηθηθουμε για αυτο!!!!
Την έχει μεγάληΕίμαι πραγματικά πολύ περίεργη

Τάσσο με χιούμορ πάντα..Θεμα υγειας αφορα...για αυτο λεω πρεπει να μιλησω πρωτα με την κοπελα το αν θα με δεχτει η οχι...οταν ερθει η ωρα και αν βρεθω με την κοπελα θα γραψω και κριτικη...ειμαι σιγουρος οτι θα περασω τελεια αν τελικα βρεθω μαζι της!!!Την έχει μεγάληΤάσσο με χιούμορ πάντα..
μιλάς με γρίφους γέρονταΘα σ στειλω μνμ στο viber και θα σ πω σε λιγες μερες....!!!Υπαρχει λογος....δεν θελω να παρεξηθηθουμε για αυτο!!!!
Ειναι λεπτο και προσωπικο θεμα δεν λεγεται εδω αλλα μονο στο viber με την κοπελα!!!μιλάς με γρίφους γέροντα
Πες τα εκεί πριβέ...Ειναι λεπτο και προσωπικο θεμα δεν λεγεται εδω αλλα μονο στο viber με την κοπελα!!!
Αυτο θα γινει!!!!!Πες τα εκεί πριβέ...
Δεν αφορά το νήμα το θέμα σού...
φαίνεται να έχεις τα δίκια σου, πάω πάσο...Ειναι λεπτο και προσωπικο θεμα δεν λεγεται εδω αλλα μονο στο viber με την κοπελα!!!
Να εισαι σιγουρος....εχουν γινει πολλα σχετικα με αυτο...αλλα δεν ειναι μερος να αναλυσω γτ αφορα την υγεια μ και ειναι λεπτο θεμα...δεν θα πω κατι παραπανω!!φαίνεται να έχεις τα δίκια σου, πάω πάσο...![]()
λάου λάου το πας να τα ξεράσεις όλα όμωςΝα εισαι σιγουρος....εχουν γινει πολλα σχετικα με αυτο...αλλα δεν ειναι μερος να αναλυσω γτ αφορα την υγεια μ και ειναι λεπτο θεμα...δεν θα πω κατι παραπανω!!
Μη γίνεσαι κακός...λάου λάου το πας να τα ξεράσεις όλα όμως![]()
Δεν θα το κανω ομως... εχω καποιο θεμα υγειας χρονιο εκ γεννετης οχι ομως κατι κολλητικο αυτο μπορω να πω μονο!!!!λάου λάου το πας να τα ξεράσεις όλα όμως![]()
Και από τη σχολή. Δεν νομίζω να έχει κανένας πρόβλημα.Κ θα περιμένουν πολύ γιατί είμαι σχολή χαχα
να τώραΔεν θα το κανω ομως... εχω καποιο θεμα υγειας χρονιο εκ γεννετης οχι ομως κατι κολλητικο αυτο μπορω να πω μονο!!!!
Μην τους βάζεις ιδέεςΚαι από τη σχολή. Δεν νομίζω να έχει κανένας πρόβλημα.