Νέα

Anna24

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 17 άτομα (2 μέλη και 15 επισκέπτες)

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
Είναι ανεξήγητο γιατί είμαι ευγενής άνθρωπος κ.δεν αφήνω να καταλάβει ο παρτενέρ ποτε έχω ξενερωσει τη ζωαρα μ αφού θέλεις να στο πω ωμά
Διατηρώ το δικαίωμα να επιλέγω ποιον δεν θέλω να ξαναδώ για όποιον λόγο
Θα μπορουσες να το πεις σε π.μ.
Τοσο απλο ηταν..
Εγω δεν εχω θεμα να το πεις διοτι δεν ειμαστε μαζι. Επαγγελνατικη σχεση ειχαμε οποτε σιγουρα δεν θα κρατουσε για παντα .. Εγω με τον εαυτο μου νιωθω καλα γιατι απεναντι σου ημουν κυριος ουτε εκανα κατι που να σε εφερε σε αβολη θεση (φσνταζομαι δεν εχεις παραπονο ως προς αυτο?) και περνουσα καλα (διοτι στην δουλεια σου εισαι καλη)
Τωρα αν ξενερωσες οπως λες γιατι να μου κακοφανει? Πελατης ηνουν, οχι γκομενος σου
Αλλα αυτο θα μπορουσες να το πεις και στο π μ.
Να σαι καλα :hi:
 

Stev77

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2018
Μηνύματα
43
Κριτικές
2
Like
262
Πόντοι
0
Καμία ψευδαίσθηση δεν έχω κ όπως βλέπεις ουτε κ κρυβομαι καθόλου. Η ταμπέλα π.δίνω στον εαυτό μ είναι δικός κ λογαριασμός, το έχουμε ξαναπει
Οταν γραφεις στην αγγελια σου "δεν ειμαι βιζιτα", ή ψευδαισθησεις έχεις ή δε γνωριζεις την εννοια της λεξης, οποτε δεν εχει να κανει με τη ταμπελα βαζεις στον εαυτο σου.

Ο υδραυλικος φτιαχνει υδραυλικα, ο ηλεκτρολογος ηλεκτρικα, Η βιζιτα/πουτανα δεχεται πελατες και γαμιεται.
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.399
Like
86.703
Πόντοι
12.056
Εντάξει όλοι τρέχουμε ο καθένας στα όρια του ....αλλά εννιά η ώρα το βράδι εγώ δεν δουλεύω ...δεν έφτασα σε αυτή την ηλικία και σε αυτή την θέση που έχω .....οποία και εάν είναι αυτή για να δουλεύω ως το βράδι....πριν χρόνια ίσως
 
  • Like
Αντιδράσεις: Anna24
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.918
Κριτικές
30
Like
20.562
Πόντοι
8.846
Α έχετε κ ελεύθερο χρονο για καθημερινές σειρές εσείς οι υπόλοιποι? Στείλτε λίγο κ απο δω π τρέχω σαν τον Βέγγο
το μόνο που θα πω είναι 13 ώρες την ημέρα κορίτσι. 13...
 
  • Λύπη
Αντιδράσεις: Anna24
OP
OP
Anna24

Anna24

Call-Girl
Εγγρ.
29 Ιαν 2022
Μηνύματα
3.642
Like
32.630
Οταν γραφεις στην αγγελια σου "δεν ειμαι βιζιτα", ή ψευδαισθησεις έχεις ή δε γνωριζεις την εννοια της λεξης, οποτε δεν εχει να κανει με τη ταμπελα βαζεις στον εαυτο σου.

Ο υδραυλικος φτιαχνει υδραυλικα, ο ηλεκτρολογος ηλεκτρικα, Η βιζιτα/πουτανα δεχεται πελατες και γαμιεται.
Οτι πεις
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

το μόνο που θα πω είναι 13 ώρες την ημέρα κορίτσι. 13...
Σε νιώθω
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.399
Like
86.703
Πόντοι
12.056
Φαντάσου τι θα λέει στο σεξ ...μόνο με τα λόγια για θα μας χύσει....
 

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
γενικά είμαι συμπαθέστατος τύπος.
σαν τον χοντρούλη της φυλακής στο σασμό :confused:

δύσκολα όμως να με συμπαθεί πολύ, έχουμε γίνει λίγο κώλος αλλού.
άσε που σε τσιτώνει και θα είσαι όλο νεύρα σήμερα :grin::grin::grin:
Περα απο την πλακα, δεν εχω λογο να σε αντιπαθισω.. Αυτο ελειπε να κρατησω κακια σε ενα ατομο που δεν το εχω δει ποτε..
Στο bou καποια στιγμη παντα ανεβαινουν οο τονοι καποια στιγμη σε οποιοδηποτε θεμα :hi:
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.399
Like
86.703
Πόντοι
12.056
  • Like
Αντιδράσεις: Anna24

tasos.p

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Απρ 2009
Μηνύματα
1.726
Κριτικές
5
Like
2.852
Πόντοι
736
Tι να πω αννα εισαι η καλυτερη κοπελα εδω μεσα και σε χαρακτηρα και σε ολα...για μενα ειναι ντροπη να σ φαιρονται ασχημα....!!!!!
 
OP
OP
Anna24

Anna24

Call-Girl
Εγγρ.
29 Ιαν 2022
Μηνύματα
3.642
Like
32.630
Tι να πω αννα εισαι η καλυτερη κοπελα εδω μεσα και σε χαρακτηρα και σε ολα...για μενα ειναι ντροπη να σ φαιρονται ασχημα....!!!!!
Για να έχουμε ντροπή είναι προϋπόθεση να έχουμε και ενσυναίσθηση κάτι π απο οτι παρατηρώ, κ εδώ μέσα και γενικά, βρίσκεται σε μεγαλη ελλειψη
 

tasos.p

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Απρ 2009
Μηνύματα
1.726
Κριτικές
5
Like
2.852
Πόντοι
736
Για να έχουμε ντροπή είναι προϋπόθεση να έχουμε και ενσυναίσθηση κάτι π απο οτι παρατηρώ, κ εδώ μέσα και γενικά, βρίσκεται σε μεγαλη ελλειψη
Ντροπη σε οποιον σ εκανε κατι...εγω προσωπικα θα ηθελα να σ συναντησω και θα ηταν τιμη μου...ελπιζω να με δεχτεις και να γινει συντομα!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom