Νέα

Anna24

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)
OP
OP
Anna24

Anna24

Call-Girl
Εγγρ.
29 Ιαν 2022
Μηνύματα
3.642
Like
32.630
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.918
Κριτικές
30
Like
20.562
Πόντοι
8.846
Κ εγώ αρνήθηκα, ευγενικά.

Προφανώς έχω τους λόγους μ μην το σκαλιζεις κ ποσο μάλλον δημοσίως.

Δεν αμφεβαλα αλλα νομιζω οτι μου αξιζει μια απαντηση με δεδομενο οτι αφορα εμενα και μονο και ας μην ειναι ευγενικη η απαντηση σου.. δεν θα παρεξηγηθω
:hi:
μεγάλε σάκη η άννα έχει μάτια μόνο για μένα, στο λέει πλαγίως. τι δεν καταλαβαίνεις? :grin::grin:
 

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
μεγάλε σάκη η άννα έχει μάτια μόνο για μένα, στο λέει πλαγίως. τι δεν καταλαβαίνεις? :grin::grin:
Πρωτα απο ολα θελω να μου πεις ποιος ειναι ο Σακης, απορια το εχω :grin:
Δευτερον, με τον ερωτα δεν τα εβαλε ποτε κανενας.. μου την εφαγες και μπραβο σου, ξερω να χανω :grin:
 
OP
OP
Anna24

Anna24

Call-Girl
Εγγρ.
29 Ιαν 2022
Μηνύματα
3.642
Like
32.630
Γραφει στην αγγελια "οχι βιζιτα" αλλα γαμιεται για ευρω με αγνωστους με νημα στα μπουρδελα και στο κανεσεξ :headbang::2funny::headbang:
Ναι εννοώ όχι βιζιτα απλα σουπερ ντουπερ τρισμεγιστη πουταναρα, εντάξει καλύτερα τώρα?
 
Εγγρ.
5 Νοε 2021
Μηνύματα
8.867
Κριτικές
20
Like
29.759
Πόντοι
8.346
  • Like
Αντιδράσεις: Anna24

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
Γραφω ενα τελευταιο μηνυμα προς την Αννα.. Αποτι καταλαβαινω απο τις απαντησεις που δινεις κατι εγινε στην δουλεια σου και εχεις νευρα (αν κανω λαθος σορρυ αλλα αυτο καταλαβα) .. Ωστοσο ειναι αδικο να μας παιρνει η μπαλα (για ανεξηγητο λογο πραγματικα) και εμας που δεν φταιμε πουθενα
Τελος παντων,
Εσυ ξερεις καλη συνεχεια :hi:
 
OP
OP
Anna24

Anna24

Call-Girl
Εγγρ.
29 Ιαν 2022
Μηνύματα
3.642
Like
32.630
Γραφω ενα τελευταιο μηνυμα προς την Αννα.. Αποτι καταλαβαινω απο τις απαντησεις που δινεις κατι εγινε στην δουλεια σου και εχεις νευρα (αν κανω λαθος σορρυ αλλα αυτο καταλαβα) .. Ωστοσο ειναι αδικο να μας παιρνει η μπαλα (για ανεξηγητο λογο πραγματικα) και εμας που δεν φταιμε πουθενα
Τελος παντων,
Εσυ ξερεις καλη συνεχεια :hi:
Λάθος κατάλαβες.
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.918
Κριτικές
30
Like
20.562
Πόντοι
8.846
Πρωτα απο ολα θελω να μου πεις ποιος ειναι ο Σακης, απορια το εχω :grin:
Δευτερον, με τον ερωτα δεν τα εβαλε ποτε κανενας.. μου την εφαγες και μπραβο σου, ξερω να χανω :grin:
ρε συ στο έχω ξαναπεί δυο φορές σε ισάριθμες ακριβώς ερωτήσεις σου...
ένα απλό λογοπαίγνιο είναι.
bigshak

big = μεγάλος
shak ηχεί ως σάκης
συμπέρασμα, είσαι ο μεγάλος σάκης

αν στο έλεγε η αννούλα θα σου καλάρεσε ο συνειρμός.
εγώ πάντως ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ κάνω λογοπαίγνιο
 
OP
OP
Anna24

Anna24

Call-Girl
Εγγρ.
29 Ιαν 2022
Μηνύματα
3.642
Like
32.630
ρε συ στο έχω ξαναπεί δυο φορές σε ίδιες ακριβώς ερωτήσεις σου...
ένα απλό λογοπαίγνιο είναι.
bigshak

big = μεγάλος
shak ηχεί ως σάκης
συμπέρασμα, είσαι ο μεγάλος σάκης

αν στο έλεγε η αννούλα θα σου καλάρεσε ο συνειρμός.
εγώ πάντως ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ κάνω λογοπαίγνιο
Ετσι όπως πάμε πιο πολύ θα συμπαθεί εσένα χαχα
 

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
Για αυτο και ζητησα σορρυ αν κανω λαθος για τα νευρα
Ηια το ανεξηγητο ομως δεν κανω λαθος
Τελος παντων.. εσυ ξερεις :hi:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ρε συ στο έχω ξαναπεί δυο φορές σε ισάριθμες ακριβώς ερωτήσεις σου...
ένα απλό λογοπαίγνιο είναι.
bigshak

big = μεγάλος
shak ηχεί ως σάκης
συμπέρασμα, είσαι ο μεγάλος σάκης

αν στο έλεγε η αννούλα θα σου καλάρεσε ο συνειρμός.
εγώ πάντως ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ κάνω λογοπαίγνιο
Χαχα πραγματικα σου μιλαω δεν το ειχα σκεφτει .. ωραιο το παρατσουκλι :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :hi:
 

Stev77

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2018
Μηνύματα
43
Κριτικές
2
Like
262
Πόντοι
0
Ναι εννοώ όχι βιζιτα απλα σουπερ ντουπερ τρισμεγιστη πουταναρα, εντάξει καλύτερα τώρα?
Δεν ειναι θεμα καλυτερου η χειροτερου, μπορεις να αποκαλεις τον εαυτο σου οπως θελεις ειναι δικαιωμα σου, αλλα μην εχεις ψευδαισθησεις οτι δεν εισαι βιζιτα, πουτανα η οπως αλλιως θες να χαρακτηριστεις.

Καλες δουλειες να εχεις !
 
OP
OP
Anna24

Anna24

Call-Girl
Εγγρ.
29 Ιαν 2022
Μηνύματα
3.642
Like
32.630
Για αυτο και ζητησα σορρυ αν κανω λαθος για τα νευρα
Ηια το ανεξηγητο ομως δεν κανω λαθος
Τελος παντων.. εσυ ξερεις :hi:
Είναι ανεξήγητο γιατί είμαι ευγενής άνθρωπος κ.δεν αφήνω να καταλάβει ο παρτενέρ ποτε έχω ξενερωσει τη ζωαρα μ αφού θέλεις να στο πω ωμά
Διατηρώ το δικαίωμα να επιλέγω ποιον δεν θέλω να ξαναδώ για όποιον λόγο
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.758
Κριτικές
28
Like
17.645
Πόντοι
6.536
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Anna24
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.918
Κριτικές
30
Like
20.562
Πόντοι
8.846
Ετσι όπως πάμε πιο πολύ θα συμπαθεί εσένα χαχα
γενικά είμαι συμπαθέστατος τύπος.
σαν τον χοντρούλη της φυλακής στο σασμό :confused:

δύσκολα όμως να με συμπαθεί πολύ, έχουμε γίνει λίγο κώλος αλλού.
άσε που σε τσιτώνει και θα είσαι όλο νεύρα σήμερα :grin::grin::grin:
 
OP
OP
Anna24

Anna24

Call-Girl
Εγγρ.
29 Ιαν 2022
Μηνύματα
3.642
Like
32.630
Δεν ειναι θεμα καλυτερου η χειροτερου, μπορεις να αποκαλεις τον εαυτο σου οπως θελεις ειναι δικαιωμα σου, αλλα μην εχεις ψευδαισθησεις οτι δεν εισαι βιζιτα, πουτανα η οπως αλλιως θες να χαρακτηριστεις.

Καλες δουλειες να εχεις !
Καμία ψευδαίσθηση δεν έχω κ όπως βλέπεις ουτε κ κρυβομαι καθόλου. Η ταμπέλα π.δίνω στον εαυτό μ είναι δικός κ λογαριασμός, το έχουμε ξαναπει
 
OP
OP
Anna24

Anna24

Call-Girl
Εγγρ.
29 Ιαν 2022
Μηνύματα
3.642
Like
32.630
γενικά είμαι συμπαθέστατος τύπος.
σαν τον χοντρούλη της φυλακής στο σασμό :confused:

δύσκολα όμως να με συμπαθεί πολύ, έχουμε γίνει λίγο κώλος αλλού.
άσε που σε τσιτώνει και θα είσαι όλο νεύρα σήμερα :grin::grin::grin:
Α έχετε κ ελεύθερο χρονο για καθημερινές σειρές εσείς οι υπόλοιποι? Στείλτε λίγο κ απο δω π τρέχω σαν τον Βέγγο
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom