δεν αφηνεις στην ακρη τα περι ντυσιματος και να μας δειξεις λιγο τη κωλαρα σου!!!!ευχαριστωΕντυπωσιακός ο τρόπος απάντησης...
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
δεν αφηνεις στην ακρη τα περι ντυσιματος και να μας δειξεις λιγο τη κωλαρα σου!!!!ευχαριστωΕντυπωσιακός ο τρόπος απάντησης...
Λεβέντη μου, πόσα κιλά μαλάκας είσαι;δεν αφηνεις στην ακρη τα περι ντυσιματος και να μας δειξεις λιγο τη κωλαρα σου!!!!ευχαριστω
σορρυ ρε μεγαλεΛεβέντη μου, πόσα κιλά μαλάκας είσαι;
Οτι ειναι οι πρωτοι που καιγονται να την κλεισουν αυτο ειναι σιγουρο (η τουλαχιστον ειναι αυτοι που που δεν μπορουν να την συναντησουν για τον Α η Β λογω).. Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι αυτοι που δινουν τοσο εμφαση στην λεπτομερια (ασχετα απο το αν την συναντησουν η οχι) για να ασχολουνται τοσο πολυ λογικα δεν εχουν τι αλλο να κανουν.. Οποτε θα πρεπει να δειξουμε και εμεις εναν σεβασμο διοτι αυτος που δεν εχει τι να κανει καπως πρεπει να σκοτωσεις τις ατελειωτες ωρες κοπροσκιλιασης που δεν περνανε με τιποτα.. Οποτε καλο ειναι να δειχνουμε μεγαλοψυχια σε ατομα που η μερα τους λογικα δεν περνα με τιποτα και καπως πρεπει να περασει αυτη η αναθεματισμενη μεραΕνστάσεις για το ντύσιμο και κυρίως για το υπόδημα. Το αστείο είναι ότι οι περισσότεροι από όσους έκαναν την ένσταση θα είναι αυτοί που κοιτάνε πως να τρέξουν να την κλείσουν, να της κατεβάσουν το στρινγκ για να της το γλείψουν και να χωθούν μέσα. Και να πεις ότι είναι τζάμπα; Αλλά η ένστασή, ένσταση.

Ελεος π μετρατε "ενσημα" εδώ μέσα.Και για να συνεχίσω....από το 2005 εγγραφή...θα είσαι σίγουρα όχι πιτσιρικάς....και έχεις μόνο 160 μυνήματα ....που είσαι τόσο καιρό
Δεν μετράμε ένσημα κοιτάμε όταν ένας μύστης λέει κάτι που δεν συμφωνούμε να δούμε ποιος είναι ....και εσύ σίγουρα θα κοιτάς όταν σου λένε διάφορα ...που αλλού ποσταρει τι λέει ...είναι σοβαρός η κουκουρούκουΕλεος π μετρατε "ενσημα" εδώ μέσα.
Η απαντηση ειναι στο ποστ που εγραψαΕλεος π μετρατε "ενσημα" εδώ μέσα.
Οτι ειναι οι πρωτοι που καιγονται να την κλεισουν αυτο ειναι σιγουρο (η τουλαχιστον ειναι αυτοι που που δεν μπορουν να την συναντησουν για τον Α η Β λογω).. Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι αυτοι που δινουν τοσο εμφαση στην λεπτομερια (ασχετα απο το αν την συναντησουν η οχι) για να ασχολουνται τοσο πολυ λογικα δεν εχουν τι αλλο να κανουν.. Οποτε θα πρεπει να δειξουμε και εμεις εναν σεβασμο διοτι αυτος που δεν εχει τι να κανει καπως πρεπει να σκοτωσεις τις ατελειωτες ωρες κοπροσκιλιασης που δεν περνανε με τιποτα.. Οποτε καλο ειναι να δειχνουμε μεγαλοψυχια σε ατομα που η μερα τους λογικα δεν περνα με τιποτα και καπως πρεπει να περασει αυτη η αναθεματισμενη μερα![]()
![]()
![]()
![]()
Χαχαχαχαχα σε καλό σ γελαω μέσα στο ταξί σαν χαζόΟτι ειναι οι πρωτοι που καιγονται να την κλεισουν αυτο ειναι σιγουρο (η τουλαχιστον ειναι αυτοι που που δεν μπορουν να την συναντησουν για τον Α η Β λογω).. Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι αυτοι που δινουν τοσο εμφαση στην λεπτομερια (ασχετα απο το αν την συναντησουν η οχι) για να ασχολουνται τοσο πολυ λογικα δεν εχουν τι αλλο να κανουν.. Οποτε θα πρεπει να δειξουμε και εμεις εναν σεβασμο διοτι αυτος που δεν εχει τι να κανει καπως πρεπει να σκοτωσεις τις ατελειωτες ωρες κοπροσκιλιασης που δεν περνανε με τιποτα.. Οποτε καλο ειναι να δειχνουμε μεγαλοψυχια σε ατομα που η μερα τους λογικα δεν περνα με τιποτα και καπως πρεπει να περασει αυτη η αναθεματισμενη μερα![]()
![]()
![]()
![]()
ΓεγονόςΚαι από ότι έχω καταλάβει εσύ έχεις το δικό σου στυλ και τρόπο και σε όποιον αρέσει !!!!!
Ναι, συμβαίνει αυτό εδώ μέσα… κυρίως γιατί πολλοί/ές έφτιαχναν λογαριασμούς μόνο και μόνο για να προωθήσουν/δυσφημήσουν άτομα ή μαγαζιά… οπότε ο κόσμος έχει πονηρευτεί και ψάχνεται… ιδίως στα καλά σχόλια έχω παρατηρήσει…Ελεος π μετρατε "ενσημα" εδώ μέσα.
Δεν μετράμε ένσημα κοιτάμε όταν ένας μύστης λέει κάτι που δεν συμφωνούμε να δούμε ποιος είναι ....και εσύ σίγουρα θα κοιτάς όταν σου λένε διάφορα ...που αλλού ποσταρει τι λέει ...είναι σοβαρός η κουκουρούκου
Ελπίζω να το εννοεις, αν το εννοεις πολύ Χαίρομαι που εκτιμάται!!Πολύ ωραίο το goth dressing ρε κορίτσι, πραγματικά δυσεύρετο πλέον![]()
Εγώ προσωπικά αρνούμαι να καταναλωσω αυτά τα σκουπίδια in any Way shape or formΕκτός όλα τα άλλα πληροφορίες κριτικές κτλ ναι πολλά νήματα βγάζουν με αυτά που λέμε γέλιο που εάν έχεις χρόνο να διαβάσεις το νήμα για σορβαιβορ....
Έτσι είναι για αυτό κοιτάμε....να δούμε ποιος είναιΝαι, συμβαίνει αυτό εδώ μέσα… κυρίως γιατί πολλοί/ές έφτιαχναν λογαριασμούς μόνο και μόνο για να προωθήσουν/δυσφημήσουν άτομα ή μαγαζιά… οπότε ο κόσμος έχει πονηρευτεί και ψάχνεται… ιδίως στα καλά σχόλια έχω παρατηρήσει…
Ναι οκ εγώ λέω τι γράφουμε εκεί μέσα ....Ελπίζω να το εννοεις, αν το εννοεις πολύ Χαίρομαι που εκτιμάται!!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Εγώ προσωπικά αρνούμαι να καταναλωσω αυτά τα σκουπίδια in any Way shape or form
Φυσικά και το εννοώ, μου αρέσει πολύ αυτό το ιδιάιτερο στυλ στα κορίτσια !! Είμαι και της μεταλ γενικά επομένως..Ελπίζω να το εννοεις, αν το εννοεις πολύ Χαίρομαι που εκτιμάται!!

Ναι Γενικά. Γι αυτήν πιθανόν δεν θα προλάβειςΚυριακή δουλεύεις?
όχι κορίτσι μου, δεν στα είπανε καλά. στα ξανάγραψα και πιο πριν, κάνεις ένα επάγγελμα και οφείλεις να σεβαστείς τους κανόνες του (όπως κάνουν όλοι οι σωστοί επαγγελματίες στην εκάστοτε δουλειά τους).Η διαφορά έγκειται στο να θεωρώ οτι θα ντυνομαι όπως μ αρέσει επειδή είμαι ΕΓΩ (έμφαση στο εγώ)
Ενω εγώ θεωρώ οτι ο καθένας ανεξαιρέτως θα έπρεπε να ντύνεται όπως νιώθει ο ίδιος καλα κ όχι για να ικανοποιεί τους γύρω του.
Από κει κ πέρα οι γνώμες δεκτες όταν Εχουν συμβουλευτικό Χαρακτήρα. Οι δεκτές οταν ο χαρακτήρας είναι επιτακτικος κ προστακτικός.
Δεν με είμαι ευθικτο άτομο αλλά ούτε μ αρέσει να αφήνω να πέφτουν κάτω πράγματα π εγώ θεωρώ μομφή στην γυναικεία και ανθρώπινη μ υπόσταση
όπου απάντησες εριστικότατα και με αλαζονεία όπως και άλλος σου επεσήμανε.Κορίτσι μου scripta manent, το τι εχω πει/γραψει ειναι λιγα ποστ πιο πισω...
Μην προσπαθεις να διαστρεβλωσεις το τι λεω.
Ευγενικότατα σου είπα, κι ενω ακομα πιο πριν απο αυτη τη διαμάχη σου έκανα κσι κοπλιμέντο γιατί όντως εισαι όμορφη, σου είπα λοιπόν επί λέξη
"Προσπάθησε τότε κάτι πιο ανάλαφρο, αν όχι γόβες.
Κολ γκιρλ με τετοιο παπουτσι ειναι λιγο άτοπο...".
Δεν βλέπω που προσβάλω, μιλάω άσχημα ή θιγω...
Συμβουλή μου δες το αλλιώς.
Όπως και να εχει παρατράβηξε...
όπως σου είπα και πριν αυτό εννοείται. τι συζητάμε τώρα?Μα οταν μ ζητηθεί κάτι ακολουθώ την οδηγεία αν μπορώ αυτό εννοείται
Α επίσης *γλειψιμο δεν αναφερόμαστε σε σμίλευση πετρας
Δεν το γκουγκλαρα φιλτατε. Αν δεν βαριεσαι ψάξε να δεις σε άλλα μ σχόλια οτι ποτε δεν το έχω γράψει ανορθόγραφα. Δόξα τω θεω σχολείο πήγα
κι επειδή με τα παραπάνω ξεκίνησες προσωπική επίθεση για το συγκεκριμένο ορθογραφικό μου (τρομάρα σου) και μας μοστράρεις και πτυχία...I didn't flex. Αυτονοητο θεωρω να μιλαμε τη γλωσσα μας σωστα. Απλα για να κατανοησω οτι έχετε παει σχολείο ας μην γίνονται ορθογραφικά/γραμματικά λάθη δημοτικού.
Εννοείται μονο χαβαλε
Εχω πολύ πιο σοβαρά προβλήματα στην ζωή μ για να πάρω προσωπικά μυνήματα "χασομεριδων"
Δεν ήξερα.οτι πρέπει να περιμένω να μ δωθεί ο λόγος σε νημα π απευθύνεται σε μένα ?
γκέγκε?Ναι κ σ ξαναλεω για όσους έχω Συναντήσει μέχρι τώρα τα σχόλια π έχω λαβει είναι οτι είναι ολα αντίστοιχα, κανένα Παράπονο
Κ εξάλλου είναι τελείως υποκειμενικό το ζητάει ο καθένας
Δεν ξέρω γιατί ακόμα συζητάμε το πόσα θεωρώ εγώ ότι πρέπει να ζητάω ειδικα εφόσον δεν έχω κανέναν μα κανέναν.λογο να αναθεωρησω
Καλη μέρα κ καλη δουλειτσα ?
οικογειακή επιχείρηση - φαρμακείο και δείχνεις φόρα το πρόσωπο...ναι οκ...Τα ραντεβού π κάνω είναι ελάχιστα κ το φαρμακείο οικογενειακή επιχείρηση οπου δουλευω part time με ευέλικτες ώρες
Οχι ότι έχω ανάγκη να σας πεισω για την αλήθεια των λεγομένων μ
φοιτητης επαγγελμάτων υγείας (ιατρική, φαρμακευτική, βιολογία) ΔΕΝ θα έλεγε ποτέ ότι σπουδάζει φαρμακολογία.Εχω τελειώσει κοινωνιολογία κ τώρα έχω αρχισει Φαρμακολογία
Και γιατί δεν παίρνει τηλέφωνο να ρωτήσεις....εάν βρεις το τηλέφωνο της ....Κυριακή δουλεύεις?
Είσαι υπερβολικός....δεν κουραστικεςόλα αυτά που έγραψες έλα τώρα στο μπου είμαστε με κάθε νέα κοπέλα που βγαίνει τα ίδια γίνονται....όχι κορίτσι μου, δεν στα είπανε καλά. στα ξανάγραψα και πιο πριν, κάνεις ένα επάγγελμα και οφείλεις να σεβαστείς τους κανόνες του (όπως κάνουν όλοι οι σωστοί επαγγελματίες στην εκάστοτε δουλειά τους).
είναι δουλειά σου να ικανοποιείς και στο οπτικό κομμάτι τον πελάτη. γι αυτό και πληρώνεσαι (αδρά).
με dress code όταν το ζητάει (χωρίς υπερβολές), με ένα σωστό ντυσιμο call girl όποτε άλλοτε συναντάς πελάτη που δεν έχει εκφράσει ιδιαίτερες απαιτήσεις. όχι με φόρμες, ούτε πασουμάκια.
ο κλόουν (και δεν το λέω υποτιμητικά) οφείλει να ντυθεί σαν κλόουν για να κάνει τον κόσμο να γελάσει.
ο διευθυντής μιας τράπεζας, ο δικηγόρος κλπ πρέπει να είναι κουστουμαρισμένοι για να κάνουν τον πελάτη να νιώσει εμπιστοσύνη στις υπηρεσίες τους.
κι εσύ πρέπει να είσαι φτιαγμένη όσο πιο όμορφα γίνεται για να "φτιάξεις" όσο περισσότερο γίνεται τον πελάτη, που δε συναντάει την επί 20 χρόνια γυναίκα του με τα μπιγκουτί στο κεφάλι, αλλά ένα κολ γκιρλ. και θέλει να αισθανθεί το διαφορετικό. κι αν είσαι όμορφη, που είσαι, να γίνεις ακόμα πιο όμορφη (για να προλάβω και το αντίστοιχο σχόλιο).
και ακόμα και αν δεν τον ενδιαφέρουν όλα αυτά τον πελάτη (πχ εμένα με αφήνουν όντως εντελώς αδιάφορο) εσύ που δεν το γνωρίζεις οφείλεις να συμπεριφερθείς επαγγελματικά σα να στο έχει ζητήσει.
πέρα από τα παραπάνω - κι επειδή πήρες ένα ευγενικότατο σχόλιό μου καθόλου επιθετικό για τα παπούτσια - και το έκανες σημαία "αυτοδιάθεσης" και προσωπικότητας ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΚΑΤ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ, σου ξαναβάζω την απάντησή μου
όπου απάντησες εριστικότατα και με αλαζονεία όπως και άλλος σου επεσήμανε.
όπως σου είπα και πριν αυτό εννοείται. τι συζητάμε τώρα?
η δήλωση όμως συνιστά κωλοτούμπα σε σχεση με τα λεγόμενά σου λίγες σελίδες πριν. τέλος πάντων είναι ένα βήμα...
κι επειδή με τα παραπάνω ξεκίνησες προσωπική επίθεση για το συγκεκριμένο ορθογραφικό μου (τρομάρα σου) και μας μοστράρεις και πτυχία...
γκέγκε?
πάμε παρακάτω, περί πτυχίων και δουλειάς.
όχι ότι έχει ουδεμία σημασία ή μειώνει σε τίποτα τις καλές (ή μη) υπηρεσίες που παρέχεις (δεν το γνωρίζω), αλλά για να μη νομίζεις ότι τρώμε και κουτόχορτο.
οικογειακή επιχείρηση - φαρμακείο και δείχνεις φόρα το πρόσωπο...ναι οκ...
το άλλο με τον τοτό ήταν καλύτερο κοριτσάκι (?)
φοιτητης επαγγελμάτων υγείας (ιατρική, φαρμακευτική, βιολογία) ΔΕΝ θα έλεγε ποτέ ότι σπουδάζει φαρμακολογία.
η φαρμακολογία κοριτσάκι (?) είναι κλάδος της φαρμακευτικής επιστήμης που διδάσκονται όλοι οι πιο πάνω (γιατροί, φαρμακοποιοί και λιγότερο οι βιολόγοι) ως σειρά μαθημάτων στις σχολές τους. είναι λάθος που δεν θα έκανε ποτέ σπουδαστής υγείας. και μην ακούσω για λάθος εν τη ρύμη του λόγου...
αν αναρωτιέσαι για τα ερωτηματικά μετά το "κοριτσάκι", το συζητάμε κι αυτό...
τέλος στους λοιπούς κυρίους που άλλα λένε εδώ και (για το ίδιο θέμα) άλλα έχουν γράψει κατά καιρούς σε αλλότρια νήματα. ή γενικότερα άλλες συμπεριφορές έχουν επιδείξει (ή και τις ίδιες για τους ίδιους τραγικούς λόγους).
επειδή τυγχάνει τους περισσότερους να σας ξέρω χρόνια, κάποιους πολύ καλύτερα από όσο φαντάζονται.
να είστε ευγενικοί με τα κορίτσια, να τα σέβεστε, ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΝΤΑΝΤΕΜΑ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΚΟ ΤΟΥς ΚΑΝΕΙ.