Πόσα χρόνια τα ακούω αυτά… ήμουν νιος και γέρασα…σε λίγο ούτε 50 ευρώ, θυμίσου το, έρχεται πείνα μαντάμ.
οι πολυτέλειες κοστίζουν για όλους. Κι αυτούς που πληρώνουν για να αγοράσουν ψευδαισθήσεις και για αυτές που τις προσφέρουν.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Anna24
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Anna24
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 17K
- Εμφανίσεις 4M
-
- Ετικέτες
- ανεξάρτητη escort ελληνίδα escort
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)
Διαγραμμένο μέλος 177357
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 1.489
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.654
- Πόντοι
- 736
Ειναι και τα τατουάζ για επιβεβαίωσηΠροφανώς εγώ είμαι γιατί να ανεβασω κάποια αλλη λολ. Ας μιλήσουν όσοι με έχουν δει.
Ναι πιρσινγκ ηταν έχει αφαιρεθεί.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ερωτηση η κατάφαση?![]()
Anna24
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Ιαν 2022
- Μηνύματα
- 3.642
- Like
- 32.650
ΣωστάΕιναι και τα τατουάζ για επιβεβαίωση
Διαγραμμένο μέλος 177357
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 1.489
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.654
- Πόντοι
- 736
Η ζωή είναι απλή Άννα όταν απλώς διαβάζεις και βλέπεις
Διαγραμμένο μέλος 177357
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 1.489
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.654
- Πόντοι
- 736
Πάντως Άννα το βιντεάκι που ανέβασες είναι όμορφο και χριστουγεννιάτικο
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.119
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.142
- Πόντοι
- 9.345
Σε μια Αθήνα των 5 εκατ το να χεις γνωρίσει 50 - 100 ανθρώπους που έχουν ανετα το 200αρι δεν σημαίνει ότι δεν θα πεσει πειναΕυτυχώς εγώ έχω κ πρωινή δουλειά κ ενα πτυχίο ήδη πάμε για δεύτερο οπότε κ πείνα να πεσει απλως θα αποχωρήσω αν αυτός ο χώρος δεν με καλύπτει πια
Απο την εμπειρία μ πάντως αυτούς τους.μηνες κ το πως ηδη έχω καταλήξει να Εχω τακτικούς παρτενέρ π με προτιμάνε ξανά κ ξανά αλλά κ απο το πλήθος των προθυμων κάθε Μέρα εμένα μ φαίνεται οτι η πείνα απέχει πολύ
Anna24
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Ιαν 2022
- Μηνύματα
- 3.642
- Like
- 32.650
Απο αυτούς τους 50-100 εγώ βλέπω τους 5-6 εβδομαδιαίως σίγουρα οποτε κ άλλοι να μην προστεθούν π αμφιβάλλω I'm still goodΣε μια Αθήνα των 5 εκατ το να χεις γνωρίσει 50 - 100 ανθρώπους που έχουν ανετα το 200αρι δεν σημαίνει ότι δεν θα πεσει πεινα
Διαγραμμένο μέλος 177357
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 1.489
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.654
- Πόντοι
- 736
Μπράβο Άννα , θετική ενέργεια και θετική πρακτική σκέψη !Απο αυτούς τους 50-100 εγώ βλέπω τους 5-6 εβδομαδιαίως σίγουρα οποτε κ άλλοι να μην προστεθούν π αμφιβάλλω I'm still good
Το σήμερα έχει σημασία , Αντε και το άμεσο αύριο … μετά ανάλογα !
Α-Ω
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 7.764
- Κριτικές
- 14
- Like
- 8.446
- Πόντοι
- 6.795
κι εγώ, αλλά υπάρχει μια ποιοτική διαφορά στο τότε και στο τώρα. Όποιος μπορεί να τη διακρίνει ίσως και να προετοιμάζεται πιθανόν και να επιπλεύσει σε έναν κόσμο που θα φουντάρει απότομα και πολύ βαθειά. Ζούμε σε ηλεκτρονικές ταχύτητες, οπότε όλα είναι στο ffwd.Πόσα χρόνια τα ακούω αυτά… ήμουν νιος και γέρασα…
Anna24
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Ιαν 2022
- Μηνύματα
- 3.642
- Like
- 32.650
Ε ναι κ δεν καταλαβαίνω κ γιατί καίγονται όλοι να μας προειδοποιήσουν οτι θα χάσουμε το εισόδημα μας. Οτι τι ας το πάμε 50 καλού Κακού μήπως κ τελικά δεν μας Προτιμάνε? Αν ερθει εκείνη η ώρα θα κανει η κάθε μια τα κουμαντα της, τσιλΜπράβο Άννα , θετική ενέργεια και θετική πρακτική σκέψη !
Το σήμερα έχει σημασία , Αντε και το άμεσο αύριο … μετά ανάλογα !
Κ για να απαντήσω κ περί της πείνας π θ πέσει κ κυριολεκτικά κ μεταφορικά όποτε κάνω κράτηση σε κάποιο "καλό" εστιατόριο πολύ συχνα είναι booked to full capacity ίσως κ μέρες πριν, οπότε πάντα κάποιοι θα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν for the finer things in life. Κ πριν με προλάβει κανείς όχι δεν είμαι ψωνιο, έχω όμως την αυτοπεποίθηση κ αυτοεκτίμηση να με θεωρώ a finer thing
tasos.p
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 1.726
- Κριτικές
- 5
- Like
- 2.852
- Πόντοι
- 736
Eισαι πολυ ενταξει ατομο....να ξερεις σε παω πολυ πολυ!!!!Ε ναι κ δεν καταλαβαίνω κ γιατί καίγονται όλοι να μας προειδοποιήσουν οτι θα χάσουμε το εισόδημα μας. Οτι τι ας το πάμε 50 καλού Κακού μήπως κ τελικά δεν μας Προτιμάνε? Αν ερθει εκείνη η ώρα θα κανει η κάθε μια τα κουμαντα της, τσιλ
Κ για να απαντήσω κ περί της πείνας π θ πέσει κ κυριολεκτικά κ μεταφορικά όποτε κάνω κράτηση σε κάποιο "καλό" εστιατόριο πολύ συχνα είναι booked to full capacity ίσως κ μέρες πριν, οπότε πάντα κάποιοι θα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν for the finer things in life. Κ πριν με προλάβει κανείς όχι δεν είμαι ψωνιο, έχω όμως την αυτοπεποίθηση κ αυτοεκτίμηση να με θεωρώ a finer thing
Όσο ασχολούνται με την τιμή και όχι με το service , πάει να πει πως κάτι κάνεις καλά. Βασικός κανόνας.Ε ναι κ δεν καταλαβαίνω κ γιατί καίγονται όλοι να μας προειδοποιήσουν οτι θα χάσουμε το εισόδημα μας. Οτι τι ας το πάμε 50 καλού Κακού μήπως κ τελικά δεν μας Προτιμάνε? Αν ερθει εκείνη η ώρα θα κανει η κάθε μια τα κουμαντα της, τσιλ
Κ για να απαντήσω κ περί της πείνας π θ πέσει κ κυριολεκτικά κ μεταφορικά όποτε κάνω κράτηση σε κάποιο "καλό" εστιατόριο πολύ συχνα είναι booked to full capacity ίσως κ μέρες πριν, οπότε πάντα κάποιοι θα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν for the finer things in life. Κ πριν με προλάβει κανείς όχι δεν είμαι ψωνιο, έχω όμως την αυτοπεποίθηση κ αυτοεκτίμηση να με θεωρώ a finer thing
Διαγραμμένο μέλος 29738
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 1.779
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.268
- Πόντοι
- 5.975
Αντε πάλι με την επικείμενη πείνα που θα αναγκάσει τις κοπέλες να ρίξουν τις τιμές.
11 χρόνια πριν είχα σχολιάσει σε αντίστοιχη συζήτηση το εξης:
"
Αφού από πέρισυ έχουμε πεί ότι φέτος όλες οι Ελληνίδες μουνάρες θα βγούν στη βίζιτα και θα παρακαλάνε να τις πηδήξουμε από τον κώλο για ένα πιάτο όσπρια (το οποίο θα καταναλώνουν ΜΕΤΑ το πήδημα για να μην έχουμε άλλα.)
Μην κοιτάτε που μόνο κάτι κυριούλες 50+ συμβεβλημένες με τον ΟΠΑΔ και τον ΟΑΕΕ έχουν αντιληφθεί τη σοβαρότητα της κατάστασης και προσφέρουν "φθηνή ηδονή" (κατά συναγωνιστές). Περιμένετε λίγο ακόμη και ΔΕ θα χρειάζεται να δίνετε 150€ για πηδήξετε κάτι της προκοπής και να σας τη λένε μετά.
Και μην αναρωτιέστε γιατί γίνονται ενημερώσεις μόνο για μπάζα. Γιατί οτιδήποτε άλλο είναι πάνω από 100€ και όποιος τολμήσει να πει ότι έδωσε τόσα, βγαίνουν μετά οι θεματοφύλακες της οικιακής τους οικονομίας και τους κράζουν.
Μην απελπίζεστε λοιπόν! Θα επαληθευτούν οι προφητείες και οι μούνες θα πλημμυρίσουν το adoos με αγγελίες "Προσφέρω ηδονή για ένα πιάτο φαί ας είναι και χθεσινό"
"
Για τους νέους το adoos ηταν το kanesex του 2010...
Λοιπον μετά από κρίσεις πανδημιες κλπ οι προφητείες οικονομικής καταστροφής που θα λογικεψει τις "άπληστες" και θα "γυρισει τον τροχο να γαμησει ο φτωχος" δεν έχουν επαληθευτεί.
Τώρα θα ακούσουμε ότι έχουμε πόλεμο και δεν έχουμε δει τίποτα ακόμη και τελικα δεν πρόκειται ν αλλάξουμε γνώμη σε κανέναν.
Τέλος πάντων η πραγματικότητα είναι ότι αν θελεις μικρούλα ανεξάρτητη αυτά τα λεφτά θα δώσεις. Αν κάποιος περιμένει τον Αρμαγεδδώνα για να γαμησει φθηνά τα νέα είναι πως τότε θα έχει ν ασχοληθει με την επιβίωση του οχι με το να γαμησει.
11 χρόνια πριν είχα σχολιάσει σε αντίστοιχη συζήτηση το εξης:
"
Αφού από πέρισυ έχουμε πεί ότι φέτος όλες οι Ελληνίδες μουνάρες θα βγούν στη βίζιτα και θα παρακαλάνε να τις πηδήξουμε από τον κώλο για ένα πιάτο όσπρια (το οποίο θα καταναλώνουν ΜΕΤΑ το πήδημα για να μην έχουμε άλλα.)
Μην κοιτάτε που μόνο κάτι κυριούλες 50+ συμβεβλημένες με τον ΟΠΑΔ και τον ΟΑΕΕ έχουν αντιληφθεί τη σοβαρότητα της κατάστασης και προσφέρουν "φθηνή ηδονή" (κατά συναγωνιστές). Περιμένετε λίγο ακόμη και ΔΕ θα χρειάζεται να δίνετε 150€ για πηδήξετε κάτι της προκοπής και να σας τη λένε μετά.
Και μην αναρωτιέστε γιατί γίνονται ενημερώσεις μόνο για μπάζα. Γιατί οτιδήποτε άλλο είναι πάνω από 100€ και όποιος τολμήσει να πει ότι έδωσε τόσα, βγαίνουν μετά οι θεματοφύλακες της οικιακής τους οικονομίας και τους κράζουν.
Μην απελπίζεστε λοιπόν! Θα επαληθευτούν οι προφητείες και οι μούνες θα πλημμυρίσουν το adoos με αγγελίες "Προσφέρω ηδονή για ένα πιάτο φαί ας είναι και χθεσινό"
"
Για τους νέους το adoos ηταν το kanesex του 2010...
Λοιπον μετά από κρίσεις πανδημιες κλπ οι προφητείες οικονομικής καταστροφής που θα λογικεψει τις "άπληστες" και θα "γυρισει τον τροχο να γαμησει ο φτωχος" δεν έχουν επαληθευτεί.
Τώρα θα ακούσουμε ότι έχουμε πόλεμο και δεν έχουμε δει τίποτα ακόμη και τελικα δεν πρόκειται ν αλλάξουμε γνώμη σε κανέναν.
Τέλος πάντων η πραγματικότητα είναι ότι αν θελεις μικρούλα ανεξάρτητη αυτά τα λεφτά θα δώσεις. Αν κάποιος περιμένει τον Αρμαγεδδώνα για να γαμησει φθηνά τα νέα είναι πως τότε θα έχει ν ασχοληθει με την επιβίωση του οχι με το να γαμησει.
aiolos.klima50
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιαν 2022
- Μηνύματα
- 10.405
- Like
- 86.762
- Πόντοι
- 12.056
Ποιο τηλέφωνο? Δεν μου στέλνεις το τηλέφωνο σου....Εγώ κάνω πρωινά ραντεβού αλλά Σίγουρα αυθημερόν δεν έχω διαθεσιμότητα πρωί γιατί κλείνουν πολύ νωρίτερα και επίσης σίγουρα δεν κλείνω ραντεβού μέσω σχολίων, ολόκληρο τηλέφωνο έχει η υπογραφή. Οποιος νομίζει οτι είναι πολύ ξεχωριστός για να περιμένει απάντηση μ.εκεί (καμξας φορά η αναμονή είναι μια δυο.μέρες) να μην το νομίζει
Διαγραμμένο μέλος 177357
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 1.489
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.654
- Πόντοι
- 736
Έτσι ακριβώς !!Ε ναι κ δεν καταλαβαίνω κ γιατί καίγονται όλοι να μας προειδοποιήσουν οτι θα χάσουμε το εισόδημα μας. Οτι τι ας το πάμε 50 καλού Κακού μήπως κ τελικά δεν μας Προτιμάνε? Αν ερθει εκείνη η ώρα θα κανει η κάθε μια τα κουμαντα της, τσιλ
Κ για να απαντήσω κ περί της πείνας π θ πέσει κ κυριολεκτικά κ μεταφορικά όποτε κάνω κράτηση σε κάποιο "καλό" εστιατόριο πολύ συχνα είναι booked to full capacity ίσως κ μέρες πριν, οπότε πάντα κάποιοι θα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν for the finer things in life. Κ πριν με προλάβει κανείς όχι δεν είμαι ψωνιο, έχω όμως την αυτοπεποίθηση κ αυτοεκτίμηση να με θεωρώ a finer thing
Διαγραμμένο μέλος 177357
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 1.489
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.654
- Πόντοι
- 736
Σίγουρα μαζεύεις αρκετό υλικό για την διπλωματική σου στο τέλος της φοίτησης σου Άννα !! Αρκετοί βλέπουν μακριά και ανησυχούν για το μέλλον σου … μικρή γαρ , και αβγαλτη !!HahahahaΕ ναι κ δεν καταλαβαίνω κ γιατί καίγονται όλοι να μας προειδοποιήσουν οτι θα χάσουμε το εισόδημα μας. Οτι τι ας το πάμε 50 καλού Κακού μήπως κ τελικά δεν μας Προτιμάνε? Αν ερθει εκείνη η ώρα θα κανει η κάθε μια τα κουμαντα της, τσιλ
Κ για να απαντήσω κ περί της πείνας π θ πέσει κ κυριολεκτικά κ μεταφορικά όποτε κάνω κράτηση σε κάποιο "καλό" εστιατόριο πολύ συχνα είναι booked to full capacity ίσως κ μέρες πριν, οπότε πάντα κάποιοι θα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν for the finer things in life. Κ πριν με προλάβει κανείς όχι δεν είμαι ψωνιο, έχω όμως την αυτοπεποίθηση κ αυτοεκτίμηση να με θεωρώ a finer thing
Διαγραμμένο μέλος 177357
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 1.489
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.654
- Πόντοι
- 736
Ο αριθμός του κινητού της Αννας εμφανίζεται με αλλο είδος γραφής στο τέλος κάθε τοποθέτησης που γράφει … κοίταξε λίγο προσεκτικάΠοιο τηλέφωνο? Δεν μου στέλνεις το τηλέφωνο σου....
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 30.119
- Κριτικές
- 16
- Like
- 19.142
- Πόντοι
- 9.345
Άλλο εννοουσα, η Αθήνα έχει 5εκατΑπο αυτούς τους 50-100 εγώ βλέπω τους 5-6 εβδομαδιαίως σίγουρα οποτε κ άλλοι να μην προστεθούν π αμφιβάλλω I'm still good
Πάντα θα υπαρχουν μερικές χιλιάδες που θα δίνουν άνετα το 200αρι, η θα πετανε καφάσια με λουλουδια στη Φουρέιρα
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα πεσει πεινα, για τους πολλους
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο