Νέα

Ανέκδοτα/αστεία/περίεργα e-mails κλπ.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ljsilver
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.748
Πόντοι
5.035
URL]]
 

Συνημμένα

  • 7.jpg
    7.jpg
    44,3 KB · Εμφανίσεις: 120

perseas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2006
Μηνύματα
2.133
Κριτικές
7
Like
4.170
Πόντοι
736
Από τα πιό καλά νήματα !!!  :respect:
 

Angelus

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
7.539
Κριτικές
27
Like
777
Πόντοι
6.825
Είπα και σε μια εδώ να μας φέρει κι αλλα πατατάκια, δεν είμαι η σερβιτόρα μου λέει. Στ αρχίδια μου κοπέλα μου να σπουδαζες να γινόσουν.


Κυνηγούσαν οι μάνες τα πιτσιρίκια στο πάρκο
να φάνε το κολατσιό κι εγώ έτρεχα από πίσω
με δάκρυα στα μάτια φωνάζοντας
"Δωσ'το σε μένα θείαα"
ΑΤΙΜΗ ΖΩΗ.................



-Τι ζώδιο είσαι;
-Ζυγός
-Επειδή δεν ξέρω από ζώδια, ο ζυγός τα καταπίνει;
 

Angelus

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
7.539
Κριτικές
27
Like
777
Πόντοι
6.825
-Αγάπη μου, πώς ειμαι φέτος με το μαγιο;
-Σαν κουράδα
-Ορίστε;;;
-Νεράιδα λέω, σα νεράιδα


Μόλις είδα μια γυναίκα να παρκάρει με την πρώτη, τέλεια και αμέσως. Την απέφυγα. Μπορεί να είναι μάγισσα..


-Italiana.?
-Greca.!
-Ελληνίδα είσαι μανίτσα μου.;
-Γάμα το. Si, Italiana.!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom