Νέα

Αλλαγή φύλου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Iblis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8
  • Εμφανίσεις 1K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Iblis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2008
Μηνύματα
14.885
Κριτικές
28
Like
18
Πόντοι
766
Παραθετω ενα πραγματικα ενδιαφερον ντοκιμοντερ σχετικα με την αλλαγη φυλου.
Ελπιζω να γινει μια καλη και ουσιωδης κουβεντα επι του θεματος.
Παρακολουθηστε το!
[youtube=425,350]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
 
OP
OP
I

Iblis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2008
Μηνύματα
14.885
Κριτικές
28
Like
18
Πόντοι
766
:)[youtube=425,350]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
 

peter_forum

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2008
Μηνύματα
347
Like
58
Πόντοι
1
ποπο...... το 2ο τι το εβαλες .............
παω να ξερασω !!!
θα το στελνω σε οσους με spammaroun στο msn  :2funny: :2funny: :2funny: :rockon:
 
OP
OP
I

Iblis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2008
Μηνύματα
14.885
Κριτικές
28
Like
18
Πόντοι
766
υπαρχουν και γυναικες που αλλαζουν σε ανδρες...
αλλα δεν εχω βρει ακομα βιντεο....
 

peter_forum

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2008
Μηνύματα
347
Like
58
Πόντοι
1
βασικα να κανω και μια ερωτιση ...
μετα που την κοβουν , την πουτσα τι την κανουν ? στα σκυλια ???    :headbang:
 

geremy

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2007
Μηνύματα
985
Like
3
Πόντοι
6
μια λεξη μονο ...
πουσταρες !

βασικα πλεον ειναι αναγνωρισμενο σαν ψυχικη/ψυχολογικη η ακομα και παθολογικη (ορμονες) παθιση στην οποια το ατομο νιοθει αβολα με το βιολογικο του σωμα.

επισεις, δε μπορεις να παρουσιαστεις μια μερα απλα και να αλαξεις φυλο. η διαδικασια ειναι μακροχρονια και ακομα και μετα την επεμβαση το ατομο πρεπει να περνει ορμονες δια βιου

το οτι υπαρχουν αμορφωτα ζωα που συνεχιζουν να αγνοουν αυτην την πραγματικοτητα, αποφερει τον κοινονικο στιγματισμο τους και εν τελη τον εξευτελισμο τους μιας και αδυνατουν σε πολλες περιπτωσεις να εχουν μια φυσιολογικη ζωη αλλα αναγκαζονται και καταφευγουν σε λυσεις οπως αυτη της πορνειας για να καταφερουν να ζησουν

αυτο που εσυ συνοψιζεις σε μια λεξη μονο στον απλουστευμενο σου κοσμο ειναι ενα βαθυ κοινονικο προβλημα για το οποιο δεν φερουν ευθινη οι "πουσταρες" αλλα ολοι εμεις που δε θελουμε να δουμε αλλες διαστασεις σε καθε προβλημα που δε μας αφορα.

υγ. μετα απο την εγχειριση, καθε υπολοιπο, βιολογικο η μη καταστρεφετε μαζι με υπολοιπο ιατρικο εξοπλισμο του νοσοκομειου (αποτεφροση)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom