Γαμαικανος.
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 7.584
- Like
- 2.446
- Πόντοι
- 506
Δουλεύει αλλά σε κλειστό κύκλοΤο '26 αναμένουμε την μεγάλη επιστροφή![]()
Δουλεύει αλλά σε κλειστό κύκλοΤο '26 αναμένουμε την μεγάλη επιστροφή![]()
Θα τις στείλω μήνυμα τότε. ΘενξΔουλεύει αλλά σε κλειστό κύκλο
Και γω έστειλαΘα τις στείλω μήνυμα τότε. Θενξ
Όπως λένε και κάποιοι τύποι στο (μ)νήμα Ελλεηνίδων,γαμάνε όσοι είναι σε κύκλοΜάλλον είμαστε εκτός κύκλου
Θα το ξηγηθουμε σαν τις άναρχες.. θα τετραγωνίσουμε τον κύκλοΌπως λένε και κάποιοι τύποι στο (μ)νήμα Ελλεηνίδων,γαμάνε όσοι είναι σε κύκλο
Για πολυ γλειψιμοΕυχαριστώ
Να τον ανοιξουμεΔουλεύει αλλά σε κλειστό κύκλο
Μπορεί να είναι long shot, αλλά θα κάνω μια προσπάθεια και γω .
Αλεξια αν τυχόν χωρεί ένας ακόμα στον κύκλο, στείλε μου σήματα καπνού.