Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Εγω? εσεις μας ειχατε ζαλισει με τον Λεοντιαδη εγω δεν το θυμομουν το σκηνικο και δεν ειχα προσωπικη αποψη...τωρα εχω.Γιατί μόνο μια φορά τον έδειρε?
Βλέπω άρχισε να ξυπνάει ο χουλιγκάνος πάλι μέσα σου!![]()

Με βίντεο που βολεύει τον καθένα όλοι έχουν άποψη!Εγω? εσεις μας ειχατε ζαλισει με τον Λεοντιαδη εγω δεν το θυμομουν το σκηνικο και δεν ειχα προσωπικη αποψη...τωρα εχω.![]()

Ναι και η Στέλλα τα ίδια έλεγε με λάθος βίντεο!Ο δωριτης το εχει δει το βιντεο?

Επειδη δεν τον θυμαμε τον Λεοντιαδη ειναι η δεν ειναι αυτος με τον Μητροπουλο?Με βίντεο που βολεύει τον καθένα όλοι έχουν άποψη!
Ναι και η Στέλλα τα ίδια έλεγε με λάθος βίντεο!![]()
Ούτε εγώ τον θυμάμαι, το άλλο βίντεο που σου λέω το είδα σε μια οπαδική εκπομπή σε ένα τοπικο κανάλι εδώ!Επειδη δεν τον θυμαμε τον Λεοντιαδη ειναι η δεν ειναι αυτος με τον Μητροπουλο?
Δεν με πειθεις....ΨΕΥΤΕΣ!!!!Ούτε εγώ τον θυμάμαι, το άλλο βίντεο που σου λέω το είδα σε μια οπαδική εκπομπή σε ένα τοπικο κανάλι εδώ!
Μια φορά το είδα όλη και όλη και ο σπικερ έλεγε για τον Λεοντιάδη!

Δεν είχα πρόθεση να σε πείσω, δεν μπορείς να πείσεις γαύρο έτσι και αλλιώς!Δεν με πειθεις....ΨΕΥΤΕΣ!!!!
![]()
O Φώντας Γήττας είναι ρε ο γίγαντας...Επειδη δεν τον θυμαμε τον Λεοντιαδη ειναι η δεν ειναι αυτος με τον Μητροπουλο?

Μπα τι εγινε σε επιασε το χουλιγκανικο σου?Δεν είχα πρόθεση να σε πείσω, δεν μπορείς να πείσεις γαύρο έτσι και αλλιώς!
Εδώ σας πέρασαν μια γραμμή πέρσι ότι είστε ο μεγαλύτερος σύλλογος στον κόσμο και θα σε πείσω εγώ για τον Λεοντίαδη?
Ζείτε με την ψευδαίσθηση ότι δεν σας έχουν δείρει ποτέ,μέχρι και οι 400 Γάλλοι χθες σας πήραν τα πανό!

Ναι ότι πεις, είπαμε είσαστε οι τελειότεροι σε τουλάχιστον 245 γαλαξιακά συστήματα!Μπα τι εγινε σε επιασε το χουλιγκανικο σου?
Μας ειχατε ζαλισει με τον Λεοντιαδη και αποδειχτηκε για αλλη μια φορα οτι εισαστε ψευτες.
Γαμιοντας τον παει τον Μητροπουλο ο Λεοντιαδης αν τολμαγε να τον πιασει απο τον λαιμο θα τον ειχε φυτευση στο κεντρο του γηπεδου ο Τασος ρε και μαζι με το αγαλμα του κουδα θα ειχατε και ενα δεντρο στο κεντρο του γηπεδου για σκια .![]()

Ναι αλλα στον τσαμπουκα εσεις εισαστε οι καλυτεροι..ρε τον Λεοντιαδη απο του κοντου χαρου τα δοντια γλιτωσε ο Τασος.Ναι ότι πεις, είπαμε είσαστε οι τελειότεροι σε τουλάχιστον 245 γαλαξιακά συστήματα!![]()

Ναι ρε είπαμε, ότι θες εσύ!Ναι αλλα στον τσαμπουκα εσεις εισαστε οι καλυτεροι..ρε τον Λεοντιαδη απο του κοντου χαρου τα δοντια γλιτωσε ο Τασος.![]()

Λιγα τα λογια σου μην αμολησω τον Λεοντιαδη.Aει στα διάλαααααα ρε γαμώ τον μπαοκ και τον ολυμπιακό σας...τον πούλο λέμεεεεεεεε![]()

2009 εχουμε και να ενημερωσω οτι υπαρχουν και τα μαχητικα σπορ(μποξ,ται,κλουβι)για τους λατρεις του αιματοςΜακαρι να ανεβουν τα Γιαννενα Α Εθνικη.Εχει πολυ κοσμο και θα ειναι ενα + στο επομενο πρωταθλημα.
Κριμα παντως που δεν υπαρχει πλεον παιχτης του στυλ Μητροπουλο στον γαυρο.
Μονομαχια Παμπλο-Μητροπουλο θα ηταν ολα τα λεφτα!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
