Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τελευταίες πρόβες είναι...το Σάββατο θα σας γαμήσουμε...Πρόβλεψη Πανιώνιος – ΠΑΣ
0-0 [ 0 ] [0.00%]
1-1 [ 7 ] [12.50%]
2-2 [ 2 ] [3.57%]
0-2 [ 10 ] [17.86%]
0-1 [ 6 ] [10.71%]
1-2 [ 11 ] [19.64%]
1-3 [ 7 ] [12.50%]
Περνάτε καλά εσείς εκεί πάνω....![]()

Μπααα που να βάλουμε 4 και 5 γκολ αφού μάλλον δεν θα παίξει ο αρχισκόρερ Μπακαγιόκο...Τα ποσοστά που λείπουνε είναι για το 0-4 και το 0-5?![]()

Καλημέρα Νίντζα...Τουλάχιστον παίξατε ανοιχτά και χωρίς καραγκιοζιλίκια κάθε 2 λεπτά και κάποιος κάτω (βλ. Ατρόμητος).
Μακάρι να μαζέψετε τους βαθμούς που χρειάζεστε στους Ζωσιμάδες και να μην έχετε μπλεξίματα.
Και κάλα ο μπουλάκος έχει μεγάλο κύκλο και τραβιέται από γάμο σε βαφτήσια και τούμπαλιν. Οι υπόλοιποι παγουράδες που είσασταν ορέ? Ουτε 300 κεφάλια δεν μαζέψατε τρομάρα σας που σας φάνηκαν λίγα τα 500 που δώσαμε...![]()
![]()
![]()


Τι να σε πώ πασάμ… με το μάτι τα 2/3 της 9 γεμίσατε. Τα Αριανά πέρσυ την είχαν τιγκάρει και δεν νομίζω να είχαν πάρει παραπάνω από εσάς.Καλημέρα Νίντζα...
Μη λες μαλακίες αδερφέ,τα 500 εισιτήρια έκαναν φτερά μέσα σε 1 μέρα,αν εσύ τους 500 τους έβλεπες 300 μάλλον ξέχασες τα γυαλιά σου στο σπίτι...![]()
Δεν τα πολυ πιστεύω τα νούμερα των εισιτηρίων που αναφέρει στο site της η SL.Σε οποιοδήποτε γήπεδο του λεκανοπεδίου μαζέυουμε άνετα τουλάχιστον 1500 άτομα...εδώ το κάναμε στη Β' με Καλλιθέες και Εθνικούς Αστέρες..
Χτες υπήρχαν και σε άλλες θύρες αρκετοί Γιαννιώτες διάσπαρτοι γι'αυτό και έκανες ρεκόρ εισιτηρίων για φέτος(5.144)
Κι όμως ο Σικαλίας μπροστά στο δικό μας, φανταζεί Ντασάεφ....Η απουσία του Ελευθερόπουλου τελικά φάνηκε σε όλο της το μεγαλείο...όσο καλές εμφανίσεις και να έκανε ο Σικαλιάς στη Β',μάλλον είναι λίγος για τη Σουπερ Λίγκ!!!!
Εκτός του ότι έπνιξε πάλι ένα γκολ,φαίνεται ότι δεν εμπνέει καμία εμπιστοσύνη στην ομάδα και σε πολλά σημεία για άλλο ένα αγώνα η άμυνα πελαγοδρομούσε!!!
Ο Θείος είναι δίκαιος με τα παραρτήματα του. Χ !Οπως δείχνουν τα πράγματα ο Οτσαλάν παίζει το κεφάλι του την κυριακή με τον Κομποτιακό...
αυτος μετραει και τα προβατα που φερνουν μαζι,για ρωτα να σου πουνε που στην πλατεια φαγωθηκε ολο το γκαζον απο κατι αμολυμενα προβαταΤι να σε πώ πασάμ… με το μάτι τα 2/3 της 9 γεμίσατε. Τα Αριανά πέρσυ την είχαν τιγκάρει και δεν νομίζω να είχαν πάρει παραπάνω από εσάς.
Ο Θείος είναι δίκαιος με τα παραρτήματα του. Χ !
Τι απ'τα 2 φοβούνται περισσότερο στους κυνηγούς σας;;Δεν κυκλοφορούν εδώ λαγοί,έχουμε πολλούς κυνηγούς και σκιάζονται...![]()


Εχουν αρπάξει και απ'τα δυο οπότε...Τι απ'τα 2 φοβούνται περισσότερο στους κυνηγούς σας;;
ή
![]()

Το κακό είναι ότι μετά σας ρίχνουν κατηγορίες, αλλά μη μασάτε: σκίστε τους τον πάτο!!!Εχουν αρπάξει και απ'τα δυο οπότε...![]()

Ρε ας μας ρίχνετε όπου θέλετε στα ΠΕΛΕ μας...!!!Το κακό είναι ότι μετά σας ρίχνουν κατηγορίες, αλλά μη μασάτε: σκίστε τους τον πάτο!!!![]()

αν κρινω απο τον μπουλακο τα χουλιγκανια του πας θα ειναι με κοκινα κασκολΜπουλάκο βάλτους μέσα στα χουλιγκάνια του Πας να μην μπορούν να κάνουν κιχ!![]()
