Bull_
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 9.887
- Like
- 4
- Πόντοι
- 66
Μα ποτέ δεν ανέβηκαν πάνω από 800 άτομα τι σκούζ' ο τζές???ε..ποσα θες και συ
λες και πας για καμια τρελη χρονια εφετος
με τον παυλη και τον καραμπελα

Εσείς ωρέ θα δώσετε εισιτήρια????
Μα ποτέ δεν ανέβηκαν πάνω από 800 άτομα τι σκούζ' ο τζές???ε..ποσα θες και συ
λες και πας για καμια τρελη χρονια εφετος
με τον παυλη και τον καραμπελα

Γιατί πότε ήσασταν ξανά στην Α' Εθνική?Μα ποτέ δεν ανέβηκαν πάνω από 800 άτομα τι σκούζ' ο τζές???![]()

πολυ μεγαλο...Έχεις κάποιο πρόβλημα με τον Καράμπελα φιλαράκο?
Ε αρχή θα είναι...δεν θα έχουμε βγει εκτός πρωταθλήματος ακόμα...
σου ειπα βρε ταυρ μουΜα ποτέ δεν ανέβηκαν πάνω από 800 άτομα τι σκούζ' ο τζές???
Εσείς ωρέ θα δώσετε εισιτήρια????![]()
Οποτε ήμασταν...και το 2003 και το 2001...δεν ήρθατε ποτέ πάνω από 700-800 άτομα...Γιατί πότε ήσασταν ξανά στην Α' Εθνική?![]()
Θα κάνουμε πάρτυ αδερφέ...φυσικά και θα τα εξαντλήσουμεσου ειπα βρε ταυρ μου
για παρτυ και μονο των γιαννιωτων
1.100 στην γνωστη θυρα των φιλοξενουμενων χωρις κενα διαζωματα
εμεις με το γιαννενο δεν εχουμε να χωρισουμε τιποτες
δεν νομιζω να μην τα εξαντλησετε

Μην μου λες εμένα για ξαδελφάκια...πολυ μεγαλο...
εχασε το πεναλτυ με τα ξεδελφακια σας....

γιατι ρε ξαδελφια σας δεν ειναι οι συμπολιτες μου;Μην μου λες εμένα για ξαδελφάκια...
Όλοι οι μεγάλοι παίχτες μπορεί να χάσουν ένα πέναλτυ!![]()

Για να δούμε τι θα παιχτεί φέτος με τα εισιτήρια...γιατι ρε ξαδελφια σας δεν ειναι οι συμπολιτες μου;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ρε φετος θα ερθετε πανω;
μην πετατε παλι ομως μαλακιες και σας στειλουν στο ημιχρονιο

Aλέφα,που το ξετρύπωσες εσύ ωρε του Σούπερ Πραμανταϊς???Άσχετο, αλλά δείτε ένα καινούργιο club που ανοίγει στην Ήπειρο φέτος, στο χωριό Πράμαντα.
Καλό φαίνεται στο βιντεάκι. Το ονομά του: Super Pramadise!!!!



Aλέφα,που το ξετρύπωσες εσύ ωρε του Σούπερ Πραμανταϊς???
Το συγκεκριμένο μαγαζί έχει τουλάχιστον μια 3ετία που λειτουργεί και παίζει πολύ μουνοθύελλα το καλοκαίρι ειδικά 15αύγουστο...
Ξέρεις τι λένε εδώ στα Γιάννενα...τα Πράμαντα και τ'Αγναντα τα δυό πουτανοχώρια...
Στα δικά μας τώρα....έκλεισε και ο ψυχάκιας ο Μπακαγιόκος... :o
Δεν βλέπω να έχουμε καλά ξεμπερδέματα με την πάρτη του...![]()

, χτυπάει έξοδο στο ΟΥΕΦΑ του χρόνου για πλάκα.Nαι ρε σου λέω...πασαρέλα γίνεται το 15αυγουστο...Τα πάντα όλα, Bull!!!! Μόνο τα μαγαζιά της Αθήνας θα ήξερα;;;
Αν περάσω απ'τα μέρη, θα πάω σίγουρα σε αυτό το μαγαζί!!
Γίνεται του μουνιού το πανηγύρι το 15αύγουστο;;;
Γαμώ τις μεταγραφές έχει κάνει ο ΠΑΣ.
Αν πάρει και τον Αναστόπουλο ξανά, χτυπάει έξοδο στο ΟΥΕΦΑ του χρόνου για πλάκα.



Θα είμαι χαλκιδική αλλά λίγο πριν το 15αυγουστο...σχεδόν κάθε χρόνο ανεβαίνω από πιτσιρικάς...ρε μπουλ ασε τα πραμαντα 15αυγουστο
ελεος
ελα χαλκιδικη να γουσταρεις
αλλα σε θελω με μπλουζα πας

Nαι ρε σου λέω...πασαρέλα γίνεται το 15αυγουστο...
Να σ'πω...εκτός από τον αλενατόρε να φέρουμε κι εσένα για τεχνικό διευθυντή και τον Αλέξη πάλι πίσω για πρόεδρο και να γίνεται κάθε κυριακή στο γήπεδο το σώσε...
Ούτε 30.000 διαρκείας δεν θα έφταναν γι'αυτό το υπερθέαμα![]()

Σύρε να δεις αν έρχομαι ρε σάψαλο...5.000 θα κατέβουμε φέτος στο ΟΑΚΑ και θα σας γαμήσουμεσιγά τους νόμους ρε....θα φωνάξουμε συνταγματολόγο να τον δεί.....όξω παγούριααααα......που βγάζετε και γλώσσα....άπατοι θα πάτε φέτος ρε.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Σκούξε όσο θες μουνάρα...μόνο μη μου κωλοτρίβεσαι...μη γαμάτε πολύ ρε....θα στερέψει η λίμνη.....όξω βατραχοφάγοι......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

