Και ναι και όχι.Είναι άλλο οι προσδοκίες κάποιου που δεν έχει ιδέα (συνήθως ούτε πως να οδηγήσει σωστά -να μη το φθείρει) και άλλο η απαταιωνιά των εμπόρων.
Το να σου δίνει ο άλλος αμάξι με γυρισμένα 150.000 χλμ είναι αλητεία....το να στο δίνει γνωρίζοντας ότι σε μερικές χιλιάδες χλμ θα θελήσει δίσκο πλατό ή οτιδήποτε άλλο επίπεδο αλητείας.
Δηλαδή πουλάς ένα σαπάκι και θες να βγάλεις κέρδος...οκ πούλα το....αλλά αφού ξέρεις ότι έχει κάποια θέματα...και λες που λες στο κορόιδο ότι θέλουμε και 2-3 μέρες για να στο παραδώσουμε με " σέρβις " άλλαξε το το γαμημένο αφού το ξέρεις ότι θα τον αφήσει
αλλά είναι ακόμα πιο εξυπνάκηδες και σου λέει θα με πάρει τηλέφωνο και θα τον στείλουμε τον φίλο μου τον μήτσο και θα βγάλουμε κάνα μεροκάματο και από κει.
Δεν είναι μόνο οι γνώσεις (στην τελική κατεβάζεις τα εργοστασιακά μάνιουαλ και βγάζεις μια άκρη) είναι και ο εξοπλισμός, από εργαλεία μέχρι αναβατώρια.
Σημασία έχει πως δεν αγοράζεις μεταχειρισμένο με την προοπτική να επισκεφτείς το συνεργείο μετά από κανένα εξάμηνο/χρόνο.
Όσο καλή κι αν είναι η αγορά σου το πας σε κάποιο συνεργείο και μπαίνεις σε κάποιο πρόγραμμα για το τι επισκευές χρειάζεται και πότε.