You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Αγγελική Ηλιάδη
- Μέλος που άνοιξε το νήμα pogasgeo
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 2K
- Εμφανίσεις 743K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.330
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.432
- Πόντοι
- 16.235
Λικνιζεται στον ρυθμο του " I like to move it,move it";
Anton00lav
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιουλ 2024
- Μηνύματα
- 324
- Like
- 2.573
- Πόντοι
- 441
Για τρελά ισπανικάΧρόνια πολλά από μένα και την Αγγελικούλα
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.330
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.432
- Πόντοι
- 16.235
Γυναίκα τρόπαιο.Για τρελά ισπανικά
billias °
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 26 Νοε 2023
- Μηνύματα
- 803
- Κριτικές
- 30
- Like
- 2.970
- Πόντοι
- 1.196
Ας είναι καλά εκει που ειναι ο μακαρίτης που την έκανε τρόπαιο...Γυναίκα τρόπαιο.
Αλλιώς το πολύ πολύ να δούλευε υποδοχή σε κλαμπ η λουλουδου στα μπουζούκια .
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.330
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.432
- Πόντοι
- 16.235
Μην το παιζει και ανεξάρτητη...χωρίς πλάτες του μακαρίτη θα έκανε τις δουλειές που είπες.Ας είναι καλά εκει που ειναι ο μακαρίτης που την έκανε τρόπαιο...
Αλλιώς το πολύ πολύ να δούλευε υποδοχή σε κλαμπ η λουλουδου στα μπουζούκια .
EvilPlasma
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 7.933
- Κριτικές
- 108
- Like
- 20.593
- Πόντοι
- 26.435
Και αυτή γυναίκα τρόπαιο? γεμίσαμε Ιερά δισκοπότηρα στο Ελλαδισταν της προτελευταίας θέσης στην ΕΕ. Μανατζαραιοι της πλάκας, καπεταναίοι του Τιτανικού.Γυναίκα τρόπαιο.
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.330
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.432
- Πόντοι
- 16.235
Ξανθιά με λαμπερη εμφάνιση, βυζάρες να ξεχειλίζουν σε κάθε της βήμα ,βαρέθηκα να βλέπω έξω γυναίκες που μοιάζουν σαν να βγήκαν από καταυλισμό λάθρο ...και ΔΕΝ είμαι βυζολαγνος. ...ευτυχώς υπάρχει και η Βουλγαρία και δεν είμαστε ουραγοί...η Αλβανία έχει πλουσιότερους δημόσιους υπαλλήλους από την Ελλάδα.Και αυτή γυναίκα τρόπαιο? γεμίσαμε Ιερά δισκοπότηρα στο Ελλαδισταν της προτελευταίας θέσης στην ΕΕ. Μανατζαραιοι της πλάκας, καπεταναίοι του Τιτανικού.
EvilPlasma
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 7.933
- Κριτικές
- 108
- Like
- 20.593
- Πόντοι
- 26.435
Δεν φταίει αυτό...η Ηλιάδη είχε και έχει φωνή...ΔΕΝ επένδυσε στη φωνή της, ΔΕΝ κυριάρχησε στα πάθη της, ΔΕΝ έμαθε από τα λάθη της και έκανε ότι η κάθε κακομαθημένη...επένδυσε σε "αυλικούς" και κόλακες. Αντίθετα είναι μια γυναίκα που έχει γίνει μάνα, που έχει κρατηθεί σε φοβερό σημείο εμφάνισης και που κουτσά στραβά βιοποριζεται με άνεση, επομένως έχει ποιότητα. Που το χαλάει? δεν αντέχει την αυτοκριτική...Έτσι μένει στάσιμη. Προσωπικά δε, την προτιμώ λίγο πιο φυσική σε ομορφιά (άγγιξε με το τραγούδι) αλλά γούστα είναι αυτά.Ξανθιά με λαμπερη εμφάνιση, βυζάρες να ξεχειλίζουν σε κάθε της βήμα ,βαρέθηκα να βλέπω έξω γυναίκες που μοιάζουν σαν να βγήκαν από καταυλισμό λάθρο ...και ΔΕΝ είμαι βυζολαγνος. ...ευτυχώς υπάρχει και η Βουλγαρία και δεν είμαστε ουραγοί...η Αλβανία έχει πλουσιότερους δημόσιους υπαλλήλους από την Ελλάδα.
Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.417
- Like
- 49.177
- Πόντοι
- 10.131
Αγγελική Ηλιάδη: Μια φορά που τόλμησα να ζητήσω τα χρήματά μου, ήμουν 5,5 μηνών έγκυος και βρέθηκα στο πάτωμα από μπουνιές και κλωτσιές
Δούλευα σαν σκυλί με πολύ καλές αμοιβές, τις οποίες δεν τις είδα ποτέ, αν πω σκηνικά που έζησα θα σας πέσουν τα μαλλιά, είπε η τραγουδίστρια
«Εγώ όλα αυτά τα χρόνια δούλευα σαν σκυλί με πολύ καλές αμοιβές, τις οποίες δεν τις είδα ποτέ και δεν τα πήρα ποτέ στα χέρια μου. Μια φορά που τόλμησα να ζητήσω τα χρήματά μου, ήμουν 5,5 μηνών έγκυος και βρέθηκα στο πάτωμα από μπουνιές και κλωτσιές. Ήταν η μοναδική φορά που τόλμησα να ζητήσω τα χρήματά μου. Και ο λόγος που το λέω είναι επειδή ακούστηκε ότι εμένα μου τα προσφέρανε όλα. Όχι, δεν μου τα προσφέρανε όλα. Μου τα πήρανε όλα».
efialtes
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2018
- Μηνύματα
- 1.066
- Like
- 8.655
- Πόντοι
- 1.056
Θαυμαστό έργο Του
Συνημμένα
-
Screenshot_2026-05-08-19-00-32-751_com.miui.mediaviewer.jpg948,1 KB · Εμφανίσεις: 62 -
Screenshot_2026-05-08-18-59-58-892_com.miui.mediaviewer.jpg1.018,4 KB · Εμφανίσεις: 63 -
Screenshot_2026-05-08-18-59-43-776_com.miui.mediaviewer.jpg988,9 KB · Εμφανίσεις: 66 -
aggeliki.iliadi_1778255957611.mp412,1 MB · Εμφανίσεις: 0
piratis1978
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2023
- Μηνύματα
- 856
- Like
- 7.891
- Πόντοι
- 1.046
...
olotyxeros
Μέγας
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2011
- Μηνύματα
- 1.767
- Κριτικές
- 26
- Like
- 3.515
- Πόντοι
- 4.827
Πω την γαμιόλα!Ξανά και ξανά
Το σαν σκυλί το πιστεύω![]()
Αγγελική Ηλιάδη: Μια φορά που τόλμησα να ζητήσω τα χρήματά μου, ήμουν 5,5 μηνών έγκυος και βρέθηκα στο πάτωμα από μπουνιές και κλωτσιές
Δούλευα σαν σκυλί με πολύ καλές αμοιβές, τις οποίες δεν τις είδα ποτέ, αν πω σκηνικά που έζησα θα σας πέσουν τα μαλλιά, είπε η τραγουδίστριαwww.protothema.gr
«Εγώ όλα αυτά τα χρόνια δούλευα σαν σκυλί με πολύ καλές αμοιβές, τις οποίες δεν τις είδα ποτέ και δεν τα πήρα ποτέ στα χέρια μου. Μια φορά που τόλμησα να ζητήσω τα χρήματά μου, ήμουν 5,5 μηνών έγκυος και βρέθηκα στο πάτωμα από μπουνιές και κλωτσιές. Ήταν η μοναδική φορά που τόλμησα να ζητήσω τα χρήματά μου. Και ο λόγος που το λέω είναι επειδή ακούστηκε ότι εμένα μου τα προσφέρανε όλα. Όχι, δεν μου τα προσφέρανε όλα. Μου τα πήρανε όλα».
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.699
- Like
- 57.454
- Πόντοι
- 12.756
Ηρεμα μαν μη βριζειςΠω την γαμιόλα!
efialtes
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2018
- Μηνύματα
- 1.066
- Like
- 8.655
- Πόντοι
- 1.056
Έχει πιάσει το νόημα @guy123guy123 ?
Συνημμένα
celebre
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 24.100
- Like
- 33.868
- Πόντοι
- 6.256
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 31
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 52
- Εμφανίσεις
- 24K
- Απαντήσεις
- 17
- Εμφανίσεις
- 3K