Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.427
- Like
- 49.201
- Πόντοι
- 10.131
Με αυτή δίπλα πρέπει να έχεις μόνιμα κάνα viagra στην τσέπη για να μπορείς να ανταπεξέλθεις.
Ω ρε πουστη η πουστρα
Ρε μαν γιατί βρίζεις?Ω ρε πουστη η πουστρα
Πάλι βρίζεις ρε τυπεΩ ρε πουστη η πουστρα
ναι αν τις βαζω σακουλα στο προσωποNα την έχεις γυναίκα αυτην, δες θα σου πέφτει ποτέ. Μονίμως καυλωμένο θα σε κρατάει... Παναγία μου, ανατρίχιασα τώρα..![]()
ποιο τραγουδι?το τραγουδι ειναι επιεικώς για τον ΜΠΟΥΤΣΟ
Στίχοι απο 10χρονο
Αλλα η ΚΑΡΓΙΟΛΑ ΑΥΤΗ και τον εθνικο υμνο να τραγουδησει θελεις να της κανεις ριξη κωλάντερου
ΠΑΛΙΟΠΟΥΤΑΝΟ

αμα πατησεις το κοκκινο στην μεση και βαλεις λιγο ηχο θα ακουσεις κατι να παιζει .. αυτο εννοωποιο τραγουδι?![]()
για τον πουτσο ειναι συμφωνωαμα πατησεις το κοκκινο στην μεση και βαλεις λιγο ηχο θα ακουσεις κατι να παιζει .. αυτο εννοω

Mη βρίζεις ρεζγια τον πουτσο ειναι συμφωνω
μου το χαλασες χωρις ηχο μου ειχε αρεσει![]()
μου ξεφυγε...η ενταση της στιγμηςMη βρίζεις ρεζ
κοιτα να ελεγχεσαι λιγο , δεν ειναι κατασταση αυτη ...μου ξεφυγε...η ενταση της στιγμης