jstar
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2010
- Μηνύματα
- 2.437
- Like
- 15
- Πόντοι
- 16
δηλαδη αδελφε?Φίλε μου σαν γυναίκα,ναι έχει γίνει μουνάρα...αλλά αν ξέρεις από νύχτα...την σιχαίνεσαι... :S
Σαν άτομο,είναι από τα χειρότερα σε όλη την Ελλάδα...για αυτό έχει πάει και καλά στην καριέρα της...![]()
πειτε λεπτομερειες ρε μαγκες..
ολοι ξερετε για την ηλιαδη και πετατε σποντες αλλα κανενας δεν γραφει δυο πραγματα να μαθουμε
